Na mém profilu najdete nový příběh Just Friends s Jaromírem
xxx
,,Můžu s tebou mluvit?" Zastavil mě u snídaně Lukáš.
,,Jo, jasný," usmála jsem se.
,,Víš já bych radši v soukromí," řekl nervózně a podrbal se na hlavě.
,,Dobře, nasnídám se a pak přijď ke mně," zamumlala jsem.
,,Díky Sári," naznal a odešel.
Posadila jsem s Hugovi a klukům a poslouchala rozhovor, který vedli. Né že by mě to zajímalo, ale po včerejšku jsem potřebovala nějak vypnout.
,,Co si o tom myslíš ty?" Drkl do mě Hugo.
,,Co?" Zamumlala jsem a nechápavě na ně pohlédla.
,,Posloucháš nás vůbec?" Zeptal se Myšák.
,,Trošku jsem vypla, mohli by jste to zopakovat?"
,,Pářa se chce rozejít se svou přítalkyní, protože se zamiloval do jiný," vysvětlil Pytel a já se zakuckala.
,,Cože? On má přítelkyni?" Vyjekla jsem.
,,Jo, má Oxanu," pokrčil Míňa rameny a já se na něj nechápavě podívala.
Hlavou mi začalo proudit milion otázek na které jsem chtěla znát odpověď.
,,Jsi nějaká zaskočená. Snad sis na něj nebrousila drápky," zasmál se Myšák a já ho spražila pohledem.
,,Neblázni, však včera přiznala tátovi, ze se jí líbi Nick," zamumlal Hugo.
,,A joo, vlastně," naznal a celý stůl vypukl v obrovský smích.
Já se zvedla a pospíchala za Lukášem. Měl mi co vysvětlovat.
,,Tak co potrebuješ?" Zeptala jsem se ho, jen co jsem zavřela dveře.
,,Říkala si včera tátovi pravdu? To s tím Nickem?" Zeptal se a podíval se mi do očí.
,,Jo, říkala, ale proč se ptáš?" Nechápala jsem.
,,Bylo divný to poslouchat. Bylo divný poslouchat, to že jsi nemluvula o mně, ale o Nickovi."
,,Bože Lukáši, máš přítelkyni," zamumlala jsem a posadila se vedle něj.
,,Ano, ale mám rád tebe. Posledně jsem ti řekl, že se tě jen tak nevzdám a to dodržím," zašeptal se zvedl se.
,,Mám ráda Nicka a myslím si, že se to jen tak nezmění," usmála jsem se.
,,Však on to posere, je to Nick. Ten vždy něco pokazí," řekl a odešel pryč.
ČTEŠ
Double trouble
Fanfiction,,A teď vážně," řekl chlapec a nasadil svůj nejvážnější obličej. ,,Co si o mně myslíš?" ,,To, že jsi ten největší idiot na světě," zamumlala dívka. ,,Takže kdybych se tě snažil pozvat na rande, tvoje odpověď by byla ne?" Zajímal se aby jsi v tom ud...