,,Máš prý dneska přijít na večeři," řekla jsem Hugovi, když jsme vylezli z arény.
,,To zní skvěle, jdeme rovnou?" Zeptal se a aniž bych stačila odpovědět se vydal k mému domovu.
Hugo měl s mými rodiči vždy skvělí vztah, stejně jako já s jeho. Asi by to ani jinak nešlo, s Hugem jsme spolu vyrůstali. Nebo jako né tak doslova. Když mi byli čtyři, vozila jsem ho v kočárku a zkoušela ho přebalovat. Docela hezké vzpomínky.
,,Tady něco nehraje," zamumlal a zastavil se kousek před barákem. Zastavila jsem hned vedle něj a hned jsem chápala.
,,To jsem si mohla myslet," zakroutila jsem hlavou a za ruku ho táhla k domu.
xxx
,,A co ty Sári, jak ty se těšíš na mistrovství?" Zajímala se paní Hašová, když jsme seděli v obýváku u vína.
,,Docela jo," usmála jsem se.
,,Počkej, ty jedeš taky?" Vložil se do hovoru Hugo.
,,Jo, nestudovala jsem fyzio pro nic za nic," zašklebila jsem se na něj.
,,A kdy jsi mi to jako chtěla říct?"
,,Hele dneska si přijel, nechtěla jsem tě tím hned zatěžovat," zasmála jsem se.
,,Dobře," odfrkl si a zatvářil se uraženě.
xxx
,,Stejně se divím, že jedeš s náma, že tě táta pustí," zasmál se, když skočil na mou postel.
,,Jede jako hlavní trenér, bude mě mít pod kontrolou," řekla jsem a lehla si vedle něj.
,,Myslím, že moc neuhlídá ty kluky, kterým budeš masírovat třísla," uchcecht se.
,,Debile," zamumlala jsem.
,,A hlavně neuhlídá to do koho se zamiluješ. Co když to bude nějakej golman?"
,,Hele přestaň si z toho dělat srandu Hugis." Zařvala jsem a hodila po něm polštář. ,,Utěšuje mě, že jsou někteří o čtyři roky mladší jak já. Jsou to ještě děti."
,,Tak díky no," zmizel mu úsměv z tváře.
,,Neber si všechno osobně," zasmála jsem a zhasla lampičku. ,,A vypadni laskavě na svojí půlku postele," stačila jsem ještě říct, než jsem upadla do hlubokého spánku.
ČTEŠ
Double trouble
Fanfic,,A teď vážně," řekl chlapec a nasadil svůj nejvážnější obličej. ,,Co si o mně myslíš?" ,,To, že jsi ten největší idiot na světě," zamumlala dívka. ,,Takže kdybych se tě snažil pozvat na rande, tvoje odpověď by byla ne?" Zajímal se aby jsi v tom ud...