Alexi edhe Maxi ndodheshin ne zyre ku Maxi po duronge te bertiturat edhe te uleriturat e Alexit.
- Cfare dreqin don ai me Klevinen? Ee Max? Cfare dreqin do ai prane femres qe un dua? Si guxon ai ta kap doren e saj kur un kam qen i vetmi qe e ka kapir.- po thonte drejt tij. Maxi u be gati te fliste por u nderpre perseri nga Alexi.
- E di qe do me thuash qe gabova edhe i kam vet fajet,,, e di por ajo eshte e Imja! Vetem e Imjaaa! Do e bej perseri te me doj , do bej cdo gje per te , e do zhduk nga rruga ime cdo person i cili tenton te ma marr. Nese mendon se jam cmendur,,, nuk e ke iden se sa te drejt ke sepse jam Cmendurrr, jam i cmendur per te. Per ate femer! Edhe do e dua deri ne fund te jetes time e kurre nuk do heq dore nga ajo!- plasi doren ne tavolin edhe mori goten duke e mbushur me Wiski edhe e ktheu me fund. Epo ajo femer kishte hyre thell ne zemren e tij edhe tani ai do bente cdo gje qe ta kishte periseri prane vetes.
- Me jep adresen e shtepis se saj.- tha ai drejt Maxit.
- Sigurisht zoteri!- tha Maxi duke qeshur sepse e kishte kuptuar cfare shoku i tij donte te bente.
Kontrrolloi tek mesazhet qe nje mga rojet e tij i kishte derguar kur i kishte kerkuar te ndiqtw Annen edhe kishte mesuar se ku qendronte. I degoj mezShin Alexit edhe futi telefoni ne xhep.
- Ta dergova me sms por para se te ikesh...- tha maxi drejt tij edhe mori nje leter e nje stilolaps nga gjerat e hedhyra ne tok prej Alexit e shkruajti dicka ne te.- kete jepja Annes kur te shkosh.- i palosi letren e ja dha atij, te cilen ai e futi ne xhep.
- Me uro fat?- tha Alexi drejt tij edhe i shkeli syrin.
- Ke lind me fat ti ske nevoj nga nje i pafat si un.- ju kthye Maxi me shaka.
Doli nga zyra edhe po shkonte ne drejtim te daljes nga shtepia. Hypi ne makinen e tij edhe u nis per tek adresa qe Maxi i kishte treguar.
Po i jepte makines me te vertet shume shpejt sepse po i dukej nje kohe shume e gjate, sikur nuk po kalonte fare ne ato momente.
E pa veten para nje shtepie shume te madhe edhe rojet qe qendronin para deres. Shkoj drejt tyre edhe i pa qe ato po beheshin gati ta kundeshtonin keshtu qe nxorri pistoleten edhe u qelloj te dy duke i len te vdekur ne toke me gjakun e perhapur neper rrobat e tyre.
- Sa keq do kishte qen me e leht po te mos ishit ber gati per te kundeshtuar. E kisha me nxitim!- tha ai drejt trupave te vdekur te atyre te dyve.
- Ehh te pafat!- tha ne fund edhe shkoj drejt deres qe te hynte brenda. Hapi deren edhe i pa ato te katert te ulur.
- Cfare ben ti ketu?- u degjua zeri i Felixit . Ai nuk i la vend per te folur me shume shkoj drejt tij edhe i gjuajti me grusht ne fytyre duke e shtrir per toke.
- Cfare ben Alex?- tha Klevina drejt tij.
- Ti do vish me mua!- tha ai edhe e kapi per dore duke e nxjerr jashr nga shtepia pavarsisht kundeshtimeve te saja. E futi ne makine duke ushtruar pak force.
- Ti nuk je mire nga mendet e kokes mor djal!- thot ajo me inat drejt tij.
- O sjam o zemra ime se me ka ik mendja per ty!- i thot ai duke qeshur, e futet ne anen tjeter te makines.
- Cfare dreqin kerkon te besh?- pyet ajo qet kete her!
- Kerkok te marr perseri ate cfare eshte e imja!
- E cfare eshte e jotja?
- Ti!
- Nuk jam e jotja Alex!
- Pyet nje her kete ketu!- thot ai drejt saj edhe i vendos doren ne zemer.- pyete se kush eshte zoteruesi i saj, e per ke i shpejton rrahjet cdo sekont ajo kur e ka afer. Pyete se ke kerkon e per ke ndjej. Pyete!- thot qet nderkoh qe Klevina i merr doren edhe ja largon!
- Ajo aty i dashur nuk rreh me!- i thot ne kokfortesi ajo!
- Ska gje e bej un te rrahi perseri per mua e per asnje tjeter! Vetem per mua sepse ti je e imja, edhe gjithmone do jesh!- tha fjalet e fundit edhe shtypi gazin shume fort, duke e ber makinen te merrte nje shpejtesi shume te madhe. Klevina u mbeshtet tek sendilja per shkak te rritjee se menjehershme te shpejtesis qe mori makina.
- Kerkon te na vrasesh apo si?- e pyet ajo duke qeshur djallezisht!
- Pse jo shpirt bashk edhe ne ferr! Sepse aty e kan vendin personat e lig si ne!- i thot Alexi Klevines edhe i kthehet ti shkel syrin.
- Ohh sa keq me vjen qe planet e tua duhet te prishen i dashur sepse nuk e kam ber plan te vdes aq e re. Kam akoma shume gjera per te ber, pershembull te te shkatrroj edhe me teper ty.
- Me shkatrro shpirt sa te mundesh un prap tek ti do vij edhe ti gjithmone tek un do jesh! Si i thon asaj fjales se bukur? Ne jet te jeteve sebashku! Ahhh sa po e feel ne kto momente!- i thot ai duke qeshur.
- Kur dreqin qenke cemendur aq shume ti ore. Te mbaja mend me pak te cmendur!- i kthehet ajo djallzore.
- Ehhh Dashuriaaa shpirt! Cfare me bere ti jam i sigurt qe as perendia sdo ma bente. Tani po e kuptoj ate shprehjen qe femra fut shejtanin ne shishe. Edhe ti fute djallin ne zemren tende e veten tek zemra e atij!
Heyo u ktheva me nje pjes tjeter un edhe pse me vones por frymezimi eshte shume i ulet keto dite edhe mezi shkruaj. Qe te realizoj nje pjes te bukur me duhen shume ide edhe frymezim ose me del shume kot kjo eshte nje nga arsyet pse vonoj aq shume! Shpresoj te ju pelqej!
Pjesa shkon per ket budallen qe sme ka lan rehar per ket updateeee!!!!!!! Saraloci18 ❤️ aq sa me kercenoi se do pres damart 😂 (gjasme dmth) se ja pres koken i shkoj ke shpia! Pjesa per ty maj llov 😘
YOU ARE READING
Make me blind
Romance"MAFIA STORY " Alex cfare ke?- u cua ne kemb duke u drejtuar tek ai i cili doli jashte. - ALEX...- bertiti ajo drejt tij, edhe ai u kthye duke e pare akoma serioz. - Cfare do te thot kjo? - Nuk e kupton e?? Mos u shtir me mua Klevin nuk eshte nevoja...