Sepse eshte i dashuruar

1K 66 50
                                    

- DIL JASHTE KURVE- degjohej ulerima ne te gjith shtepine.

- DO TE TE VRAS- perseri i njejti ze duke bertitur.

Te gjith dolen nga dhomat e tyre edhe u drejtuan drejt dhomes se tij.
Maxi shty deren edhe u perball me nje Alex i cili po shkaterronte cdo gje ne dhome, pa bluze edhe me syt e kuq. Dukej qe kishte pire droge.  Hodhi syt me tutje edhe u perball me Devoren e cila qendronte e ulur ne toke.

- Alex- therriti Maxi drejt tij.

- Ma nxirr jashte kete kurve.- uleriti perseri ai edhe vazhdonte e thyente gjerat.

Maxi shikon Devoren e cila ishte e mbuluar me nje cercaf edhe po cante.
E ngriti nga krahu edhe ajo vrapoi per jashta.

- Alex qetsohu, me thuaj cfare te beri?

- TE QETSOHEM?? TE QETESOHEMMM THEE? SI MUND TE QETESOHEM KUR AJO TENTON E FLET PER TEMA TE CILAT NUK JAM PER TE FOLUR?

- ALEXXX! Mos bertit qetsohu tani.- tha Maxi qet drejt tij por ishte e kot dukej se droga i kishte dhen efektin e keq atij edhe nuk e bente te arsyetonte.

Nina qendronte ne cep te deres edhe shikonte se si i vellaji po reagonte. Beri nje buzeqeshje ironike edhe ju afrua.
Alexi vazhdonte te thyente gjera pavarsisht qe Nina ishte perpara tij.

Nina i kap krahun duke e kthyer nga vetja Alexin edhe i gjuan me shuplak ne faqe. Gje e cila e ben Alexin te ndoloj, edhe te shikoj i hutuar.

- Idiot! Cfare dreqin mendon se po ben? Cfare? E meriton ne vuash ne kete menyre. Pas cdo gjeje qe ke bo e meriton ne vuash ne kete menyre , por sti kemi fajet ne qe te degjoj ulerimat e tua. Nuk kam nerva te te degjoj edhe ty.- foli ajo me nerva drejt tij.- nese nje person ka faje keth je ti, edhe ky tjetri- foli ajo duke drejtuar gishtin nga Maxi.- tani rrini e vuani por mos na cani koken me zhurmen tuaj neve te tjerve. Edhe boll pive droge duke u munduar te harrosh gjera nepermjet saj, sepse kjo te ben thjesht nje frikacak.- tha ajo serioze drejt tij.

Alexi i kishte syt e errur nga inati, shikon nin thell ne sy edhe i afrohet.

- Nese nuk ke nerva e dashur moter,,, JA KU E KE DEREN IK ZHDUKU.- i tha ai duke bertitur.

Nina hapi syt edhe qeshu ironike.

- Pa merak se per te ikur kam e sdo me shohesh me kurre.- tha ajo edhe u largua nga aty duke shkuar drejt dhomes se saj e duke ber gati rrobat e saja.

- Cfare dreqin bere?- pyeti Maxi drejt saj.

- Dilni jashte te gjithe- tha ai edhe u ul ne krevatib e tij.

Te gjith dolen jasht ndersa Alani shkoj drejt dhomes se Nines.

U shtri ne krevatin e tij edhe shikon bluzen e Devores atje. E mori edhe e hodhi per toke. U cua edhe hapi sirtarin e komedines se vogel qe kishte afer krevatit. E hapi edhe mori qesen ku ishte malli i bardh. Krijoj nje vize mori dollaret i beri tub edhe thithi vizen e droges. Mori fryme thell edhe u shtri ne krevat duke mbyllur syt. Cdo gje po i shkonte keq edhe ai po shkatrrohej avash avash, por ne koken e tij ai ishte i pafajshem ne fakt keshtu mendonte vet qe te lehtesonte ndjenjen e fajit.

_________________________

Hapi deren e dhomes se Nines edhe e pa ate e cila po fuste rrobat ne valixhe edhe ne fytyr dukej qart inati i saj.

- Nin- foli Alani drejt saj.

- Mos u mundo te me mbushesh mendjen Alan sepse nuk do rri.

- Perpiqu ta kuptosh. Dukej qe ishte i droguar.

- Un per tu larguar kisha por duke menduat per te nuk u largova , e cfare me thot vellaji im i dashur? Mu zhduk thot. E ti pret te qendroj un? kurre!

- Ti e di se gjendja e tij u perkeqsua qe kur Klevina ka vdekur.

- Vet ja beri vetes. Ai u tregua nje perbindesh edhe perdori nje vajze te pafajshme. Klevina vdiq prej fajit te tij e tani ai shkon e pin drog nga dhimbja. Pse duhet te pish per dhimbjet qe i shkakton vet vetes?

- Sepse eshte i dashuruar.

- Dashuri eshte kur e perdor ni femer e pastaj i thua "Kaq nuk te doja te genjeva" , nuk eshte dashuri.

- E ke pare edhe vet ndryshimin e Alexit qe kur ka ardh Klevina. Ai mdjen por nuk e pranon.

- NDJEN EDHE AJO SOT ESHTE E VDEKUR.- thot Nina me lot ne sy.

- PER FAJI TE VELLAJIT TIM IDIOT NJE NGA SHOQET E MIJA ESHTE E VDEKUR EDHE E VARROSUR 7 PASH NEN DHE.- uleret ne lotet qe i rridhnin si ujvare neper faqe. Bie ne gjunje edhe Alani i shko afer duke e perqafuar.

- Shttt qetesohu kotele, mos qaj me.- mundohej ta qetesonte ai. I dhimte ta shihte femren qe donte ne ate gjendje edhe kjo e bente te ndihej me i pafuqishem kur nuk mund te bentr asgje per te. Dhimja e saj ishte kthyer edhe ne dhimbjen e tij. Dhimbte per Ninen edhe kjo gje dhimbte edhe per Alanin. Dy zemra te lidhura me njera-tjetren!

___________________________

Degjohej vetem zhurma e aparaturave edhe ne ate dhome shikohej vetem infermjerja e cila po injektonte ilacin ne krahun e saj.

Nje levizje gishti...

Leviz perseri...

Qepallat e syrit dridhen...

Syt e saj hapen...

Perballet me tavanin e bardh te asaj dhome, kthen koken edhe shikon infermjeren e cila po injektonte ilacin ne krahun e saj. Hap gojen edhe pershperit...

- ALEX...

Syt e saj te pa jet, ku ne nje fraksion sekondi i kujtohet cdo gje e cila kishye ndodhur ate dite. Inati edhe urrejta pushtojn venat edhe mendjen e saj, ku e vetmja fjale per te tani ishte HAKMARRJE.

- O zoti im.- flet infermjerja e friksuar kur shikon Klevinen e cila kishte hapur syt edhe shikonte neutrale nga tavani i bardh.

- ZOTERI...- bertet ajo edhe largohet nga aty duke shkuar drejt Feliksit edhe Annes.

- Cfare ka ? - cohen ato te dy ne kemb.

Infermjerja nuk mund te fliste edhe drejton gishtin per nga dhoma ku qendronte Klevina. Anna edhe Felixi nisen te friksuar drejt saj , edhe aty perballen me dicka te pabesueshme.

- U zgjua... - pershperiti Felixi me nje buzeqeshje ne fytyre.

_________________________

Make me blindحيث تعيش القصص. اكتشف الآن