• Flashback •
- Alex ku dreqin po shkojm?
- Do e marresh vesh moj.
- Ku pra fol se zbres qe tani nga makina.
- Nuk e ben dot.
- Mos ndoshta sapo me provokove mua?
- Jo fare skisha ate qellim.
- Ou keshtu ee?
- Ehe!
Ne momentin qe Alexi thot keto fjale Klevina shikon me inat edhe kthehet duke hapur deren e makines nderkoh qe makina po ecte.
- Cfare dreqin ben moj mbylle deren.
- Nuk e mbyll po nuk me the ku po shkojm.
- Do te ta them vetem mbylle.
- Ma thuaj para pastaj e mbyll.
- Uffff po shkojm ne nje nga shtepit e mija private ne pylle.
- Hmm...- klevina mbyll deren edhe kthehet drejt tij duke folur me te.- e pse?- pyet ajo
- Sepse keshtu dua un.
- Ma thuaj te thash se e bera perseri at...- po fjalia e saj u nderpre nga Alexi.
- Heh tani harroje.- Alexi shtyp nje nga butonat e shumte ne makinen e tij edhe buzeqesh djallezisht.
- Ou ja ta shikojm.- Klevina provon te hape deren por ajo nuk po hapej.
- O ndyrsir e mbylle deren e?
- Nuk eshte e dukshme?!
- O zotttt te tregoj un ty.
Con doren ne floket e tij edhe fillon te ja shkul ato.
- Klevin mi lesho floket moj e cmendur se po eci ne makine do persojm ndonje aksident.
- Nuk ti leshoj sepse me mbylle deren, edhe pa merak se ska asnje makin tjeter nese e ke ven re jemi ne nje rruge te shkrete ku nk po shoh asnje gjurme makine tjeter.
- Do dalim nga rruga moj.
- Sje aq i paaft ishalla.
- Klevin leshoj floket te thash.- filloj te bertiste Alexi.
- E mir edhe ti si ben , me keq se vajzat kur jan me ato.
- Vetem mos zbritshim sepse do i paguash te gjitha nje e nga nje.
- Cash apo me Kart?- tha keto fjal djallezisht drejt tij. Duke ber keshtu qe ti kujtohen skena e Alexit me Devoren, por Alexi nuk ra pre e lojes se saj.
- Me dicka tjeter.
- Si pershembull?
- Do e marresh vesh. Arritem!
- Me ne fund.
Klevina zbret sepse dera ju hap nga Alexi duke u perballur me ajrin e fresket edhe gjelberimin e pyllit qe ndodhej perball saj. Syt e saj shikojn shtepin e vogel tipike prej druri e cila ishte teper e bukur. Qetesia qe e karakterizonte kete vend i jepte nje paqe te vertet Klevines.
Mbylli syte , mori fryme duke shijuar kete qetesi.- Mbarove qe enderruari?
- Mos fol sepse po mundohem te qetesohem.- fliste akoma me sy mbyllur Klevina.
- Ehh mir vazhdo qetesohu.
Kalojn disa sekonta edhe ajo hap syt ku shikon qe Alexi nuk ishte me te.
- Waa iku.
Shikon rreth e rrotull po nuk e shikon ne asnje vend. "Do jet brenda ne shtepi" mendoi. Shkoj tek shtepia prej druri , u fut brenda edhe u perball me nje Alex te shtrir gjer e gjat ne divan.
DU LIEST GERADE
Make me blind
Romantik"MAFIA STORY " Alex cfare ke?- u cua ne kemb duke u drejtuar tek ai i cili doli jashte. - ALEX...- bertiti ajo drejt tij, edhe ai u kthye duke e pare akoma serioz. - Cfare do te thot kjo? - Nuk e kupton e?? Mos u shtir me mua Klevin nuk eshte nevoja...