Dolen nga zyra edhe vazhduan te ecnin drejt dhomes se ndenjes ku prisnin te ishin pjesa tjeter por u perballen me nje dhome bosh. As djem edhe as vajzat nuk ishin aty.
- Po keta ku kan shkuar.
- A pret qe un ti ruaj pjestaren e familjes tende kuzi.
- Cfare eshte kjo kuzi.
- Kusheri por mua me pelqen te them kuzi.
- Zot i madh ca fjalesh gjen edhe ti.
- E di ska si un.
- Ska jo po ku paskan iku keto.
Te dy rane ne qetesi edhe disa brohorina u degjuan.
- Cfare dreqin jan keto kuzi?
- Vijn nga pishina.
- Eja shkojm.
Te dy nisen drejt pishines aty ku perballen me djemt e vajzat te ber grup duke brohoritur.
Alexi afrohet me afer edhe largon djemt duke u perballur me ate qe kishte frike shume kohe qe do ndodhte.
Nina duke shkulir per flokesh Devoren.
- Kur te them un mbylle ti mbylle, u bo surrati jot prej laraske te me bej bossen ne shtepin time, te marr zvarre per toke moj.- degjohej Nina te thonte drejt Devores duke shtrenguar fort e me fort floket e saj. Ndersa ajo rrinte e bertiste nga dhimbjet.
Pavarsisht gjatesis qe kishte kundrejt Devores nese asaj i ngriheshin nervat skishte gjatesi qe ndalonte ta mbyste ate.Alexi vendos doren ballit sepse e dinte qe heret apo von kjo do ndodhte duke njohur tipin e motres se tij sigurisht qe do ndodhte.
Hedh syt me tutje e shikon Annen e Klevinen qe po benin tifo per Ninen.
- Jepi Ninaa, tregoja asaj kush eshte me e mira.- degjohej zeri i tyre.
Nervat e Alexit po arrininbne stratosfer keshtu qe mori pistoletet edhe qelloi ne ajer. Sapo ajo shkrepje pistolete u degjua te gjitha ndaluan. Nina ndaloi me floket e Devores ne dore, ajo e shtrir per toke me Nine mbi kurriz qe nuk e lejonte te levizte, djemt edhe vajzar qe pushuan brohorimat.
Felixi ishte duke u shkrir nga te qeshurat edhe u merzit qe Alexi e ndaloj ate sherr.
- Alex pse dreqin e ndalove u kenaqa duke pare se si i shkuleshin floket asaj rrushit aty.
Alexi i hodhi nje shikim te eger ku i thonte te mbyllte gojen. Edhe ai keshtu beri e mbylli gojen.
- Te gjith brendaa taniii.- uleriti ai drejt tyre edhe te gjithe u futen brenda ne shtepi.
Ne nje divan perpara Alexit qendronin Nina edhe Devora. Nina e cila rrinte ne qefin e saj duke numeruar lulet qe ishin ne buqeten anash saj, ndersa Devora qe shikonte me inat nga Nina edhe prekte floket e bera si shkurre.
Nina kthen koken edhe shikon Devoren qe po e shikonte akoma.
- moj ti do qe te ti jap edhe pjesen e mbetur te flokve ne dore apo si e ke hallin. Mos me shiko fare sepse me merr ne sysh kete bukurin time te rrall.
- Nin jam shume e merzitur me ty.- foli drejr saj Klevina.
-Pse cfare bera tani Luv?
- Si nuk na le te merrnim pjes ne sherr edhe un me Annen. Te dyja jemi te merzitura.
- Po pra shum te merzitura.- foli Anna.
YOU ARE READING
Make me blind
Romance"MAFIA STORY " Alex cfare ke?- u cua ne kemb duke u drejtuar tek ai i cili doli jashte. - ALEX...- bertiti ajo drejt tij, edhe ai u kthye duke e pare akoma serioz. - Cfare do te thot kjo? - Nuk e kupton e?? Mos u shtir me mua Klevin nuk eshte nevoja...