Sorra It's back...

1.1K 71 101
                                    


Kohes se lumturis mesa duket i erdhi fundi edhe problemet filluan per Alexin. Ndodheshin ne makine edhe ishin nisur per ne shtepi. Nga nje telefonat e shpejt qe i kishte ardhur Alexit ai i kishte then Klevines te nxitonte edhe te iknin ne shtepi.
Nervat e tij arrinin te dalloheshin qarte.

- Alex cfare po ndodh?

- Asgje.

- A eshte cdo gje mire?

- Jo nuk eshte, a mund te mos flasesh te lutem Klevin sepse jam me nerva edhe nuk dua te them ndonje gje per tr cilen mund te pendohem.

- A mund te me thuash te pakten si eshte puna.

- Jo pra nuk mundem kaq e veshtire eshte ta kuptosh?

- Ugh bipolar...

- Mbylle.

- Shiko Alex nuk po flas se je me nerva por mos me thuaj mua mbylle kaq ta dish mire.

- Klevin nuk me thot asnje njeri se cfare te bej te rregull?

- Mua mos me thuaj mbylle pra.

- Aaaa kokfort.

- Bipolar.

Alexi telefoni Maxin edhe Klevina degjoj vetem keto fjal nga ai.

- Behu gati Feliksi po vjen.- edhe mbylli telefonin.

Kush ishte Felixi? Ishte pyetja e cila qarkullonte neper koken e Klevines.

Pas 30 minutash Klevina hedh syt edhe shikon qe kishin arritur, kembas i dhimbte akoma si do te ecte. Shikon Alexin i cili zbriti para saj edhe nuk u kujtua per te.

- Me la ketu, edhe me kemben e ndryshur?- pa me nje shikim te merzitur silueten e Alexit e cila po futej brenda ne shtepi.

Hapi deren edhe u mundua te exte e vetme ne ate shi te rrembyeshem qe kishte filluar te binte.

Alexi hap deren edhe perballet me djemt e ulur rrejesht me to te bashkuara edhe vajzat.

- Alex erdhe me ne fund.- u hodh Maxi drejt tij.

- Jeni gati?

- Po pa merak po ku...- fjali e tij u nderpre nga Alexi.

- Kemi probleme duhet patjeter te bindim Feliksin per dergesen, ne rregull?

- Cfare ka ndodhur ku eshte Klevina?

- Akoma ska ardhur?

- E le vetem ne makine edhe nxitove per ketu?

- Po.

- A e kishte kemben e vrave idiot.

- Por besoj se ja del vet.

- Si mund te ja dal vet kur ka kycin e ndryshur a llogjikon ti ore?- maxi sa ben te dal jashte dera hapet ku futet nje roje qe mbante Klevinen ne kraha e cila ishte e lagur nga shiu.

- Faleminderit mund te me zbresesh tani.- foli miqesisht Klevina drejt rojes.

- Asgje zonjushe.- roja u largua duke len Klevinen te ulur ne divan.

• Flash back•

Po ecte shume avash sepse kemba nuk e lejonte, shiu vazhdonte e binte edhe me shume, kishte ftoht. Nje moment kemba i rreshket edhe e ndeju qe do te rrezohej po te mos ishte per njerin nga rojet qe e kapi.

- Jeni mire zonjushe?

- Jo nuk jam kam demtuar kycin.

Make me blindWhere stories live. Discover now