Mesohu

1K 73 63
                                    



Hapi syt bga drita e diellit e cila ra ne syt e saj. I hap ato me veshtirsi edhe kthehet nga ana tjeter per te pare pee Alexin por nuk ishte.

- Ahh bipolar i dreqit e dija.

U cua me te shpejt nga krevati edhe kreu rutinen e saj te mengjesit. Mori rrobat nga dollapi edhe me nje shpejtesi te madhe u nis drejt e tek zyra e Alexit. E dinte qe do e gjente aty!

Nje lumturi e kishte pushtuar te gjithen edhe kishte kuptuar qe per te mundur Alexin duhet te luante ne menyren e tij.

- Ne nje menyre te piset hehehehe- pershperiti me vete

Arriti para deres se zyres se tij, kete her trokiti edhe degjoj nje 'hyre' nga ana tjeter.

Shikon veten edhe tani e kishte kuptuar te bluza qe mbante veshur e nxirrte gjoksin e saj ne nje menyre perfekte edhe shume tunduese. Xhinset i rrinin ngjit per trupi duke nxjerr ne duke te pasmet e saj te bollshme edhe me forme

Kalon floket e gjate duke nxjerr ne pah qafen e saj te bardh edhe futet brenda, ku perballet me nje Alex i cili qendronte mbi dokumente duke i lexuar ato me vemendje.

- Mirmengjesi bipolar.

- Mirmengjes kukull.

- Cfare po ben?

- A nuk e shikon?- flet Alexi drejt saj duke ngritur syte nga dokumentet edhe per te pare ate, por qe shikimi ju bllokua kur pa trupin e saj, fytyren, te gjithen ate. I pelqente pamja qe po shikonte e pranonte, ishte goxha pamje.

- Cfare ke po te pelqen pamja?

- Nuk e ke iden sa.

- Boll pe tani se me hengre me sy te gjalle.

- E di qe ka dy mundesi kjo pune.

- Cfare mundesishe?

- Ose do dalesh jashte larg rrezes se shikimit tim ose do te te ul siper kesaj tavoline edhe ajo qafa jote e bardh te behet nje nga kryeveprat e mija.

- Uuu sa enderroj zemra ime.

- Do te ta bej realitet kukull?

- Alex...- flet Klevina drejt tij duke ju afruar avash avash. Shkon edhe vendos doren ne shpatullen e tij edhe ulet ne cepin e tavolines duke qen keshtu perball Alexit.

- Ka dicka se...- vendos doren ne faqen e tij edhe afrohet shume afer- kur un dua...- buzet e saj ndaheshin vetem nje centimeter larg te tijave, kalon doren tjeter ne barkun e tij- ateher behet...- flet edhe largohet nga ai duke shkuar drejt deres, por perpara se ta hap deren ndjen nje dore ne belin e saj e cila e kthen edhe e perplas me murin edhe dy buze te cilat bashkohen fort me te sajat.

Ishite Alexi ai i cili e kishte perplasur nga muri edhe tani po puthte si nje i uritur buzet e saja. Ajo e cila po ja kthete puthjen gjithashtu.

Ishin perfshire te dy ne ate puthje edhe ndaluan vetem ne ate moment kur ndjen nevojen per te marre fryme.

Syte i mbanin te mbyllur te dy edhe fryme merrnin ne nje menyre te shpejt duke ber qe kraharori i tyre te ulej edhe ngrihej. Duart e tij qendronin akoma ne belin e saj edhe duart e saj ne qafen e tij.
Alexi mbeshtet ballin me te sajin edhe hap syt duke pare ate akoma me sht e mbyllur, afrohet tek veshu i saj edhe i pershperit.

- Kur behet fjale per mua eshte ashtu sikur te dua un.

Edhe u largua nga ajo. Por nese ai mendonte se Klevina dorzohej aq shpejt e kishte shume gabim.
Kap Alexin nga dora edhe ndrroj vendet me te.

Tani Ishte Alexi i cili qendronte i mbeshtetur ne mure edhe me fytyren e Keires shume prane te tijes. Nuk kishte ndermend ta puthte, por do bente dicka tjeter.

I afrohet qafes se saj edhe len puthje te vogla aty. Puthje te cilat Alexit po i jenin ndjesi shume te bukura.
Ai vendos duart ne belin e saj edhe shijon ate moment. Klevina e cila po kenaqej me rezultatet te cilat puna e saj po jepte ishte shume e lumtur per kete gje. Filloj edhe thith qafen e tij ku u kriju nje shenj e kuqe qe me vone e dinte shume mire qe do behej lejla. Pastaj kalon ne faqen e tij edhe len nje puthje te vogel. Sapo afrohet drejt buzeve ndalon.

- Mesohu se do behet sikur te dua un!

Flet ajo para se te largohet nga zyra duke len pas nje Alex te habitur por edhe te lumtur.

- Hahahaha kukull do te luaj ne menyren time ee. Epo le te ja tregojm se si luhet me mjeshtrin e lojes.

Heyy ja edhe nje update tjeter per sot pak me ndryshe se heren e tjera 😂 kan filluar shkendijat e para tani cfare te bejm. Shpresoj shume te ju pelqej . Ta dini qe per sot ska me pjes 😂 beson se do bej nje update keto ditet e fundit para se te filloj shkolla sepse pastaj mendoj vetem per fundjava.

Kjo pjes shkon per EfmorfiaTrimi  ❤️

Kisses and hugs ❤️

Make me blindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin