Me kishte marr malli

1.1K 74 168
                                    


- Me vjen keq por vellaji juaj ka ren ne koma, edhe nuk japim shume shpresa per te

- Cfare? Jo jo jo si ka mundesi... o zott- filloj te qante edhe me shume Klevina

- Doktor mbajenj sa te jet e nevojshme ne koma sepse ai do zgjohet...- foli Alexi drejt tij

- A mund ta shoh?-pyeti akoma me lot me sy Klevina

- Vetem 5 minuta- u pergjigj doktori drejt saj

Shkoj drejt deres edhe u perball me silueten e te vellajit i cili gjendej i shtrir edhe i mbuluar i gjithi nga aparatura. Fytyra e tij ishte aq pa jet edhe syt e tij tr mbyllur nuk i pelqenin fare Klevines.
Te shikonte te vellajin ne ate gjendje, nuk do ta besonte kurre. Ai kishte qen gjithmon i forti, i lumturi edhe nje kohsisht mburoja per Klevinen.
U afrua afer tij edhe fshiu lotet. Filloj ti fliste.

- Tonn more poshtersir pse nuk i hap ato sy te bukur edhe te fillosh te acarohesh me zhulsen tende te vogel?
Ti e di qe un kam nevoj per ty apo jo? Nuk do ikesh edhe ti te me lesh sikur ben ato dy mosmirnjohsit apo jo? Me ke premtuar edhe ti i mban gjithmon premtimet, me ke then qe kurre sdo me lesh edhe do jesh me mua ne cdo hap, keshtu qe sherohu edhe eja sepse kam nevoj per ty, un nuk mundem pa ty ti e di qe je mbeshtetja ime me e madhe. Jepi hapi syt edhe me therrit me ate zerin tend "oj zhulsja ime"... he pra cfare pret- fliste nderkoh qe qante edhe kapte doren e te vellajit.

- Te kujtohet si fillove te me therrisje zhulse apo jo? E mban mend luften qe bem kur un isha 10 vjece apo jo? Me pe qe isha ber pis duke henger cokollata edhe qe ate dite me thoje vetem zhulse edhe un vendosa te te therras poshtersir sepse gjithmon me mashtroje... me thoje qe mami me babin nuk jan ketu e do kthehen perseri kur ata na kishin braktisur edhe sdo ktheheshin me kurre... por perseri un te them poshtersir sepse me ke genjyer per te me mbrojtur edhe gjithmon ke qen tek un kur kam pasur nevoj... jepi tani ne kemi kaluar edhe me shume do ta kalojm edhe kete hapi syt edhe flit me mua...- tha para se vendose koken ne doren e tij e te vazhdonte te qante.

Gje qe Klevina nuk e e dinte ishte se ajo bised ishte degjuar edhe nga dikush tjeter i cili qendronte afer deres.

- Duhet te behesh e fort- ndjeu nje ze pas vetes ktheu koken edhe u perball me Alanin

- Po ti ketu?- por ai nuk i ktheu pergjigjie edhe vazhdoi te fliste

- Duhet te behesh e fort te pakten per te, ju keni vetem njeri-tjetrin keshtu qe nese dorzohesh edhe ti per cilen arsye duhet te zgjohet ai? Qendro e fort Klevin edhe cdo gje do behet mire. Nese ti behesh e fort i jep forc edhe atij te cohet nga koma por nese ti dorzohesh dorzohet edhe ai.- tha keto fjal si gjithmon serioz edhe doli nga dhoma.

- E di cfare? Ai ka te drejt- fshiu lotet edhe mbledhi veten

- Ti do zgjohesh edhe un duhet te behem e fort per ty, keshtu qe edhe ti zgjohesh apo jo Ton? Po zgjohesh e di un... tani un duhet tr largohem sepe ti do behesh me mire, kete tha edhe doktori se nuk duhet te qendroj shume, por ti sherohu ne rregull- foli drejt te vellajit , i puthi doren edhe u largua nga dhoma me nje fytyre te guximshme edhe pa lot. "Behu e fort, per Tonin sikur u be ai dikur per ty" i perseriste keto fjal vetes edhe vetbesimi e guximi u ringjallen tek ajo.

                       *******

Ishin kthyer ne shtepi sepse mjeku i kishte then qe nuk mund te rrinin aty por mund ta vizitonin gjate dites. Ne nje debat qe kishte hapur me Alexin per kete kishte dal ne perfundim qe do mund ta shikonte te vellajin edhe te shkonte tek ai 3 her ne jave sepse alexi i thonte qe do te shkonte vetem 1 her por meqe eshte nje kokfort e pagdhendur kishim rend dakort per 3 her ne jave.

Ishin kthyer edhe nata kisht ren ku secili ndodhej ne dhomat e tij pervec atyre te dyve...

Nina po ecte ne korridorin pergjatt katit te dhomes se saj ku ishte nisur drejt kuzhines. Ndeju nje dore e cila e shtrengoi edhe e perplasi ne mure edhe dy buze te perplaseshin siper te sajave. E njohu menjeher kush ishte edhe dhuroi nje buzeqeshje te vogel.

- Me kishte marr malli - foli djali para saj i cili qendronte shume afer fytyres se saj

- Edhe mua- kete her ishte ajo e cila ju sul buzeve te tij duke ber qe ata edhe nje her te perfshiheshin ne nje puthje shume pasionante ku emocionet pushtuan te dy ata.

- Cfare ben ne kete or ketu? - foli protektiv drejt saj

- Edhe me keto pizhama- hodhi syt drejt trupit te saj , e cila ndodhej vetem me nje pale tuta te shkurtra edhe nje bluze ku zbulonte nje pjes te madhe te barkut te saj

- Mir e the jan pizhama edhe keto perdoren per gjum- foli Nina e buzeqeshur drejt tij

- Po sikur te te shoh ndokush?

- Le te shohin syt per te pare jan

- Ninnn- foli i acaruar drejt saj

- Po he se bej shaka si ben edhe ti

- Je vetem e imja edhe gjerat e mija un nuk i ndaj me askend tjeter

- Uuu cna the sikur nuk e dija un

- Nuk rrin dot nje moment pa ber shaka apo jo?

- Jo smundem- foli si nje femije i vogel drejt saj, ku i dhuroi nje puthje te shpejt te buz edhe u largua prejt tij

- tani po iki te pi uj se po na pa ndokush hajde shpjegoja Alexit pastaj se si jemi ne te dy bashk...- foli drejt djalit perball duke ecur mbrapsht edhe drejtuar per te shkuar ne kuzhin...

Un kisha ndermen ta nderprisja ketu kete pjes por duke njohur nina_z_ nuk ka shanc qe un te shpetoj e gjall pa e them emrin e personit qe ajo puthi 😂 keshtu qe vazhdoni e lexoni posht...










- Edhe po e mori vesht cfare ti e di qe un jam gati ti tregoi cdo moment por nuk do ti

- Do ndihesha ne siklet pastaj, cfare ti thoja Alexit?

- Ti thoje qe jam dashurua me Alanin edhe ai me mua jemi bashk kaqqq ku qendron shkenca ketu njeher nuk e kuptoi...

- Po Alan po e di qe sdo i besohej kurre

- E di kujt ja merrte mendja qe do dashurohesha me ty

- Kujt ja merrte mendja qe nje capkente edhe yll bote + gazmore do te dashurohej me nje serioz, vetullngrysyr edhe qe sdi te qesh... askujtt por sikur thon "Te kundertat terhiqen kjo ndodhi edhe me ne".

- Hahaha te du e cmendura ime

- Edhe un ty beb...

- Sa her te kam then mos me thuaj beb sepse sjam i vogel

- Ti e di qe un bej te kunderten e asaj qe me thua

- Ninnn

- E mir mir po te therras si gjithmon "i dashuri im i bukur edhe serioz"

- Me mire keshtu

- Ika tani shko e flej

- Kujdess

- Ikaaa pacimm naten mirmengjesi a ca te duash se nuk e di sa eshte ora- foli nga larg teksa shkonte drej destinacionit te saj

- E cmendur- tha Alani duke e shoqeruar kete fjal me nje buzeqeshje qe sinqert.

Nese kishte nje person qe e nxirrte ate nga vetja edhe e bente te qeshte ai person ishte NINA... femra e cila kishte pushtuar zemren e tij nga 2 vite.

Okejjjj kjo pjes shkon per nina_z_ e di qe nuk e prisje fare por kete kisha menduar qe ne fillim edhe doja te ta beja surpriz prandaj te bera te mendosh qe do jesh me tjeter 😂 shpresoj te te pelqej pjesaa...

Ateher gjithashtu kjo pjes shkon edhe me Saraloci18 e cila mezi ka pritur update edhe me shkruan cdo sekont ne wp se kur do me vij frymzimi 😂 edhe qe me thot ti coj nje zile kur te vij 😂 ja qe erdhi edhe ta cova zilen shushunjee ❤️

Si ju duk pjesa me thoni pak?

Gjithashtu me falni per gabimet drejtshkrimore por kur te gjej koh te lire do i rregulloj...

Naten e mire te gjithve ❤️

Make me blindDonde viven las historias. Descúbrelo ahora