✨Fund!✨

1.4K 49 33
                                    


-Si dreqin ka mundesi kjo Alex. Vajza te foto eshte e njejta ne pamje si Klevina... si dreqin...- fliste Anna me nderprerje nga lotet.

- Tani po e kuptoj cdo gje. Tani cdo ghe nerr kuptim. Felixi eshte thjesht nje i semur mendor qe mendon se Klevina eshte ish e dashura e tij... - tha Alexi drejt saj.

- Nderkohe tek Feliksi-

Qendronte i ulur pran saj e cila flinte qetesisht ne sendiljen e asaj makine. Me sakt qendronte pa ndjenja.

- E di heren e pare qe te pash mu duk thjesht e pabesueshme qe ti ishe aty para meje. I ngjan shume asaj, teper... jeni si dy pika uji. Ndoshta do mendosh qe un u dashurova me ty sepse ti i ngjan asaj, por e ke gabim, i ngjan vetem ne pamje se karakter je e gjitha nje person tjeter. Ajo quhej Aleandra punonte si striptiste ne nje nga pubet me te famshme te Hollandes. Ishte nje djall i vertet ne karakter, nje njeri i poshter, dinak edhe i gjithi i mbushur me djallezi. Jeta e kishte te ber te till. Edhe e di me te bukuren? Pavarsisht se e dija si ishte shkova edhe u dashurova me te. Ajo me deshti po jo aq sa un doja ate. Vdiq , te pakten un keshtu e di. Sepse kishte shume armiq jasht. Kishte luajtur pist me te gjith mafiozet edhe kur u zbulua asnjeri nga ata nuk e donte te gjall. Disa thon ka vdekur disa te tjer eshte arratisur. Por te vetteten asnje se di. E kam kerkuar por nuk e kam gjetur.
Pastaj u takova me ty! E paster, engjellore, naive, nje minidjallushe. Nje person krejt tjeter. Epo me hyre ne zemer edhe sot je prioriteti im. - fliste nderkoh qe prekte floket e saj.
Klevina ngadal hapi syte edhe shikon veten pran Feliksit.

-Cfare dreqin...? Feliks cfare... ku dreqin jemi?

- Po shkojm drejt aeroportit.

- Cfare? Jo jo jo jo... jo cfare dreqin thua. Me kthe tek shtepia ime. Nuk dua te largohem.

- Epo nuk me intereson cfare do ti, do ikim te dy sebashku , larg qe ktu.

- Alexi do me gjej.

- Pse nuk te ka gjetur akoma?

- Nese mendon se ne kete menyre do me fitosh mua dije se e ke shume gabim.

- Epo nuk humbas gje nese e provoj. Do e kuptosh qe jam me i mire se Alexi edhe nuk do beja kurre dicka per te te lenduar.

- Pse cfare po ben tani?

- Un NUK PO TE LENDOJ.- uleriti drejt saj.

- E vetmja gje qe dua JE TI! Edhe nuk do beja kurre dicka per te te lenduar. Me beso sa me larg nga ketu do jemi me te sigurt.- tha ai i qet kete her.

- Nuk do jem kurre e sigurt ne ty.- tha ajo gati ne te qare.

- Me beso!

- Te besova nje her edhe shiko cfare me gjeti. E shikoj veten te rrembyer duke shkuar larg vendit qe ne te vertet dua te jetoj.

- Provo te jetosh me mua edhe me jep nje mundesi. Do shohesh nje te mire tjeter!

- E kupto qe nuk dua te heq dore nga jeta qe kam? Pse dreqin nuk e kupton? Eshte me e keqja ndoshta per mua, por un kete dua. Kete jet! Ata persona! Nese kjo eshte e keqe, ateher dua te keqen. Sepse pavarsisht cdo gjeje aty ndihem UN!

Feliki u kthye me fytyre drejt edhe ktheu shikim nga rruga duke e shkeputur totalisht pamjen e Klevines nga syt e tij.

- Epo te dua aq shume sa do te te largoj nga kjo e keqe e cila po te lendon por si se kupton.

- Dua te lendohem.

- Do shkosh deri ne ate pik sa do vdesesh.

- Nese kjo eshte menyre se si do vdes, ateher me ler te vdes aty ku un dua.

Make me blindTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang