Sekreti.

1K 48 12
                                    

Zbriti nga makina e saj edhe ndaloi per nje moment... ju kujtua perseri momenti me te. Ishte aq bukur. Mesa dukej ndjenjat po arrinin ta shkrinin zemren e saj edhe te bashkohej perseri me te.
U nis qe te shkonte ti tregonte cdo gje Klevines per cfare kishte kaluar. Ajo duhet ta dinte me patjeter.
Shkoj tek dhoma e saj edhe pa qe ajo nuk ndodhej aty. U habit paksa sepse orari i punes kishte mbaruar, ajo gjendjen gjithmone ne shtepi ne kete ore. I telefoni por nuk e hapi.

U nis per te pyetur per te por mesa dukej asnjeri nga ata nuk e kishte iden se ku ndodhej ajo.
Mendoi te shikonte vendodhjen e saj me an te cipit te makina e saj mbante. Pa qe  ndodhej aty ku ishte takuar per her te fundit Alexin.

Nxito edhe telefoni Alexin.

- Alo.- u degjua zeri i tij sapo hapi telefonin.

- Alex jam Anna.

- Ohh ckemi , ka ndonje problem Ann?

- Je takuar sot me Klevinen?

- Jo nuk e kam pare fare per sot pse? Ka ndonje gje?

- Nuk ka ardhur ne shtepi akoma. Orari i puns ka mbaruar duhet te ishte kthyer pam qe makina e saj ndodhej ne plazh, aty ku eshte takuar per her te fundit me ty.

- Ndoshta ka shkuar vet aty.

- Me beso qe nuk e ka ber sepse ajo nuk do ta shikoj me sy ate vend, jo me te shkoj vet aty.

- Me prit sepse erdha bashk me Maxin edhe nisemi per aty.

- Jo mos eja ketu takohemi atje sepse edhe un po nisem.

- Ne rregull.

Mbylli telefonin edhe shkoj me nxitim per tek makina. E ndezi edhe i dha me shume shpejtesi per te arritur sa me shpejt aty. Mori Amarin ne telefon duke e lajmeruar i cili beri gati djemt. Por Anna ndaloi kur ai i tha qe Felixi kishte kohe qe nuk ishte dukur.

Dicka nuk po shkonte. Kete e dinte me siguri.
Nxitoi edhe me shume edhe perpara u has me makinen e Alexit edhe te Maxit. I ndoqi edhe per pak minuta e pa veten tek vendi ku ndodhej makina.

- Ja ku eshte makina Alex po ate nuk po e shikoj?- tha Anna pak e tensionuar.

- Duhet te shohim neper vend.- ju pergjigj Alexi asaj.

Vazhduan duke kerkuar por Klevinen nuk e pan ne asnje vend. Kur shkuan tek vendi ku ajo ishte me Felixin, Anna vuri re nje gur qe ndriconte paksa. U ul edhe pa qe ishte byrzylyku i Klevines.

- Alex, Max...- therriti ajo ata te dy.

- Cfare ka gjete gje Ann?- pyeti Alexi ate.

- Shikoni!- tha ajo nderkoj qe ju tregonte burzylykun e Klevines.

- Kjo i perket Klevines. Tani po qe jam e sigurt qe dicka nuk shkon.

- Pse cfare ka tjeter?- pyeti Maxi ate.

- Pervec Klevines as Felixi nuk eshte dukur gjithe diten.

- Dreqin!- shau Alexi.

- Cfare ka?

- Telefoni njerzit e tu edhe sigurohu qe asnjeri te mos e dij per Klevinen sidomos qe te lajmeroin Felixin.- tha Alexi duke ngritur pak zerin.

Ana nxitoi te merrtene telefon Amarin.

- Amar te lutem me thuaj qe nuk i ke lajmeruar akoma djemt?

- Jo akoma tani i kam mbledh sapo do ju thoja.

- O zot shyqyr. Po Felixin e ke lajmeruar?

- Nuk e hap telefonin. Nuk e dim se ku ndodhet.

- Okej bej kujdes pervec teje askush te mos e marri vesh.

Make me blindDonde viven las historias. Descúbrelo ahora