Te bertiurat e tij degjoheshin ne te gjith shtepin duke e ber keshtu arsye e zgjimit te pjeses tjeter te shtepis. U cuan te gjith te alarmiar nga ulerimat qe po jepte Alexi edhe arsyen askush se kuptoi.Nina , Klevina , Anna edhe pjesa e mbetur e djemve zbriten posht edhe u perballen me nje Alex i cili po shkaterronte cdo gje ne dhome edhe Maxi po e shikonte ne pamundesi per te ber dicka.
- Max cfare po ndodh? - pyeti Klevina drejt tij
- Nje nga dergesat u shkatrrua nga armiku me i madh i Alexit nga Morino Salvador.
- Salvador? - pershperiti me vete Klevina
- Jasht te gjith- uleriti Alexi drejt tyre
Te gjith dolen jasht pervec Klevines. Nuk e dinte por donte qe bente dicka per te sepse nuk donte ta shikonte ne ate gjendje. Rrinte ne heshtje edhe shikonte kraharorin e tij se si ulej e ngrihej nga frymemarrjet e shpeshta, keshtu edhe menyren se si shtrengonte floket nga nervat. Syt e tij kishin marre ne ngjyre me te vertet te erret ku dallohej qart inati qe kishte ne te.
- Cfare ben ketu ti? A te thash jasht- uleriti drejt Klevines
- Nuk munda
- Dil jasht mos me bej te te nxjerr un
- Ti ishe aty me mua ne spital kur isha vetem tani je ti vetem ne nje gjendje jo fort te mir edhe do jem un ketu per ty
- Isha atje sepse je e rrembyer e dashur prandaj jo se me interesonte shume se cfare behej me ty
- E di qe nuk te intereson por do jem un
- Nese nuk do te perballesh me nervat r mija me te keqija ben mir te dalesh nga dhoma
- Nuk ka problem do duroj
Guximi i kesaj vajze e habiste sepse ne kete gjendje te gjith do ishin larguar nga frika ose do kishin ikur sepse nuk do perballeshin me nervat e tij, por ajo nuk iku. Cfare po perpiqej ajo vajz ti bente?
Po shikonte me inat drejt saj ndersa Klevina e shikonte ne menyr te qet por shume e vendosur. E dinte se ishte teper naive sepse kishte filluar te krijonte ndjenja per te. Alexi dukej nje person shume i mbyllur por tek ajo kishte dhuruar ndjenja te cilat me perpara i kishte thjesht te panjohura... donte shume qe edhe ai te ndjente te njejten gje si Klevina, donte ta bente te ndjente per te ne te njejten menyre qe po ndjej edhe ajo, po a do mundej kete gje nuk e dinte.
Shikonte syt e erret te Alexit edhe nje moment e shikon te shkoj drejte saj. Ai afrohej ajo largohej derisa muri u be penges per te edhe nuk mund te levizte me. Alexi vendos duart tek muri duke bllokuar keshtu cdo menyre kalimi per te.
E shikonte ne sy edhe asnjeri nga ata nuk fliste. Dukej sikur e zeza e syve te tij donte te sfidonte te gjelberen e syve te saj. Klevina po mundohej te deshifronte syt e tij por me kot, ai nuk shprehte asgje me shikim, asnje lloj ndjenje pervec asaj te inatit. Mesa dukeh kishte per te kaluar shume barriera edhe pengesa te cilat Alexi kishte vendosur drejt zemres se tij, por donte ta provonte edhe te ja dilte.
Ndjen ate qe afrohej edhe me shume me fytyren e saj ku frymemarrja e tij perplasej ne fytyren e saj. Cdo gje ishte ne heshtje, cdo veprim, cdo shikim, aty ishim vetem ata te dy edhe nje heshtje e ter shurdhuese.
Shikonte sa nga syte e saj e sa nga buzet. Cfare kishte ndermend te bente? Cfare dontr ai ne ato momente?
Cdo mendim ndaloi ne momentin kur afrohet afer saj edhe i sulet buzeve te saja duke ber keshtu qe eshte ajo te perfshihej ne ate puthje.
Ne fillim nuk po reagonte sepse habia e kishte mbuluar te gjithen. Ai moment ishte thjesht magjik per te.
Kaloj duart ne qafen e tij edhe i ktheu puthjen atij. Po leviznin buzet ne te njejtin ritem duke e ber ate moment edhe me te nxeht se sa ishte.
Alexi kaloj duart e tij ne belin e saj edhe afroi trupin e saj drejt te tij duke ber qe te ishin pran njeri-tjetrit. Kafshoi buzen e saj duke ber qe nje renik i vogel te dilte nga goja e saj e te hapte pak gojen, duke i dhuruar keshtu mundesi Alexit te kalonte gjuhen ne gojen e saj. Levizte gjuhen brenda gojes se saj duke e pershkuar te gjithen. Durt i zbret me poshte ne bythet e saj edhe i shtregon fort duke ber qe emocionet e Klevines te rriteshin edhe me shume.
Shkeputet nga buzet e saj edhe kaloj tek qafa e saj e bardh duke puthur ne nje menyre eksperte. Trupi i Klevines po krijonte emocione qe kurre me pare nuk i kishte provuar. Kafshonte buzet per te mos nxjerrur ndonje renik por ishte e kot sado te mundohej ato renike te vogla dilnin duke ber qe Alexi te buzeqeshte kur i degjonte. Njeren dore e mbante qe qafen e tij ndersa tjetren tek floket duke i shtreguar paska.
Shkeputet nga qafa edhe i afrohet perseri buzeve qe saja. Ngret Klevinen duke ber qe kembet e saj te rrethohen tek beli i tij e shpina e saj te mbeshtetej nga muri pa e shkeputur puthjen.
Ndaluan ne ate moment qe kishin nevoj per ajer te dy ne syt e mbyllur.Hoqi duart nga ajo duke edhe e uli ne toke. Po e shikonte ne sy sikur ajo ate.
Klevina i dhuroi nje buzeqeshje te sinqert edhe plot ndjenja. Ai nuk po fliste asnje fjal, deri ne momentin qe ngjyra e erret mbulon syt e tij edhe serioziteti shkon ne fytyren e tij.- Dil qe ketu.
- Cfare? - pyeti Klevina e habitur
- Dil pra cfare nuk kuptove tek kjo pjes? Doje te me qetsoje edhe te me hiqje nervat, ja e bere punen tende ja dole. Te perdora per aq sa doja tani thjesh dil.
Klevina nuk po fliste. Lotet ishin krijuar neper syt e saj edhe buzet ishin pak te hapura nga fjalet qe degjoi. Uli koken duke pare e perhumbur edhe la lotet te leviznin qet ne faqet e saj. Ngriti koken duke u perballur me te njejtin shikom te tijn. E pa drejt ne sy me nje zhgenjim edhe inat. Nuk i tha asgje thjesht leshoi nje buzeqeshje ironike edhe doli nga dhoma. Mbylli deren nga pas duke len nje Alex edhe me te acaruar se hera e pare qe ishte.
- Thjesht je nje loder Klevin... edhe ai te perdori- i tha vetes para se te fillonte e te ecte e perhumbur pa nje destinacion te caktuar.
Ja ku eshte edhe pjesa e rradhes. Shpresoj te ju pelqej... ❤️
YOU ARE READING
Make me blind
Romance"MAFIA STORY " Alex cfare ke?- u cua ne kemb duke u drejtuar tek ai i cili doli jashte. - ALEX...- bertiti ajo drejt tij, edhe ai u kthye duke e pare akoma serioz. - Cfare do te thot kjo? - Nuk e kupton e?? Mos u shtir me mua Klevin nuk eshte nevoja...