Cash apo me karte?

1K 69 116
                                    


Shikonte ate se si flinte e qet edhe e pashqetesusr. Fytyra e saj aq engjellore. Kishte ngulur shikimin tek ajo edhe po mesonte cdo pjese te fytyres se saj permendesh, po e shikonte cdo pjese me shume imtesi edhe kalonte gishtin neper tiparet e saja.

Ndeju nje levizje te vogel te saj edhe largoi doren me shpejtesi prej aty.
Pa ate e cila hapi syt gjysem te pergjumur edhe ngriti doren duke e vendosur ne koken e saj.

Shikonte rreth e rreth dhomen duke mos kujtuar se cfare kishte ndodhur, mbyll syt e i hap perseri edhe kthen koken ne te djathten e saj ku perballet me Alexin.

- Cfare ke ndodhur?- pyeti Klevina drejt tij

- Te kishte ren te fiket ne varreza.- ju pergjigj ai

Klevina mbylli syt edhe nje her per te kujtuar se cfare kishte ndodhur. Ngjarjet ju sollen ne trru mbrenda 3 sekontave nga ku kujtoj cdo gje qe kishte ndodhur oret e fundit.

- Kush me solli ketu?

- Ne.

- Ne?

- Un Anna edhe Maxi.

- Ahh Anna vetem ajo e dinte se ku mund te isha duhet te ma kishte marre mendja.

- Po ishte tek varri i nje djali me emrin Rei.

Sapo degjoj ate emer merzia mbuloi perseri fytyren e saj.

- Cfare kerkoje atje Klevin?

- Pse e kam te ndaluar te shkoj?

- Mos duhet te te kujtoj qe je nje e rrembyer edhe nuk mund te dalesh?

- Epo kisha nevoj te shkoja.

- Pse kush eshte ai djal?

- Ai... nje nga shume personat me te rendesishem te jetes time qe nuk eshte me ne jete.

- Kush eshte Rei?

- Nuk e di nese ta kam then por un edhe vellaji im Toni jemi rritur ne jetimore. Jemi jetime! Kur isha atie zura nje shok shume te ngushte , ai ishte Rei. E kam njohur qe ne moshen 4 vjecare edhe e humba kur isha 16 vjece.

- Pse cfare ndodhi me te?

- Nuk dua te flas per kete gje tani, nuk jam akoma gati.

- Pse me tregove kete pra?

- As vet nuk e di se pse, thjesht ta tregova.

- Je e cuditshme!

- Edhe ti nuk mbetesh pas.

- Pse?

- Sepse para disa oresh me the qe me perdore tani je ketu duke u kujdesur per mua.

- Thjesht vajzat kishin gjume edhe erdha un ne vendin e tyre.

- Justifikime!- foli duke qeshur drejt ti.

- O jo jo nuk jan justifikime.

- Mund te kishte sjell Maxin.

- Ishte ne gjume.

- Te dy e dime shume mire qe nuk eshte ne gjume.

- Ja qe eshte...

- Pranoje qe doje vet te me qendroje afer.

- Pse do te doja te te qendroja afer kur para disa oreve te thash qe te perdora?

- Sepse kur e the ate gje e the ngaqe ishte i nevrikosur.

- Nga e di ti qe nuk e kisha me te vertet?

- Sepse nese do te doje thjesht te me perdorje nuk do ishe ketu me mua, duke qendruar gjithe nates pran meje.

- Domethen nuk me mban meri per fjalet qe te thash?

Make me blindDonde viven las historias. Descúbrelo ahora