Alex

1.1K 78 85
                                    


Hapi syt me veshtirsi duke munduar te conte doren prap koke por mesa duket i kishte te lidhura. Vendi ishte ne nje erresir totale vetem pjesa e cila ndricohej nga hena ishte e dukshme te ate dhome te madhe.

Filloj te shikonte rreth e rreth dhomes ku u perball me silueten e nje burri i cili qendronte para saj. Po mundohej te shikonte fytyren e tij por spo ja dilte.

Burri misterioz u afrua duke ber keshtu qe para saj te dukej fytyra e njerit nga ata te dy budallenjt qe e kishte kapur kur po shikonte Manuelin. Ai shikonte ter inat kunder saj.

- Cke qe me shikon ashtu idjot a thu te hengra buken?

Por nuk mori asnje pergjigjie prej tij

- Ku jam nje her edhe pse jam e lidhu?

Per disa momente nuk po i bente dot lidhjet midis ngjarjeve sepse dhimja e kokes nuk ja lejonte edhe nga burri perball nuk po merrte asnje pergjigjie.
Erdhi drejt saj duke e ngritur edhe duke e mabajtur ne kurriz duke ber keshtu qe Klevina te ishte me kok posht.

- Ca ben ore idjot me ul posht...- filloi te bertiste drejt tij por aspo merrte asnje pergjigjie.

- Cfare ti bej qe kam kembet edhe dyart e lidhura se te tregoja un ty maskar, pisllik, njeri i pa ftyre , poshtersir, maskara- por perseri asgje pergjigjie.

- Ku dreqin jam kshu- shikonte rreth e rreth ato korridore me mobile te shtrenjta edhe burra te tjer me te zeza sikur i quante klevina te cilet ishin ne cdo vend. Beri nje bised me trurin e saj rreth dy minutsh pastaj leshoi nje ulerim te gjat edhe shurdhuese. Duke ber burrin e madh te vendoste njeren dore tek veshet.

- Aaaaaaaaaaaaaaaaaa o zotttt me ka rrembyer mafia- uleriti si nje femij i vogel i cili lumturihet kur merr lodren qe do.

- Me ne fund o zott faleminderit qe mi degjove lutjet edhe ja vertetova Ann shpifsires qe mafia me rremben edhe mua- foli duke pare me sy nga tavani.

Ndjeu qe ndaluan para nje dere te madh. "Kjo duhet te jet zyra e shefit " mendoi klevina me veten e saj.

Hyne brenda edhe burri i madh e leshoi me toke si nje therr me patate duke ber keshtu qe fundshpina e saj te perplasej me dyshemen.

- O kafshe kujdes se sjam thes me patate te me hedhesh ashtu, me lendove fundshpinen time te bukur. Idjot, ndertim pa leje...

Hodhi syt rreth e rreth zyres edhe ndaloi tek djali i cili pa me Manuelun i cili qendronte i ulur ne vendin i cili supozohet te rrinte shefi.

- Te lutem bej qe te jesh ti shefi, te lutem bej qe te jesh ti shefi... - po fliste me ze te vogel.

- Me fal qe do te prish qetsim e shikimeve qe po hedh drejt meje po a mund ti thuash ketij skizofrenit qe me solli ketu te me liroi duart edhe kembet qe ne te dy te flasim si dy njerez te rritur edhe te merremi vesh?

Beri nje shenj drejt atij qe e kishte sjell Klevinen ketu i cili u afrua ne nje thike ne dore. Klevina i drejtou duart pa frike edhe si i hoqi litarin te njejten gje beri edhe tek kembet.

U cua si nje zonjushe e vertet u rregullua edhe u ul ne divanin perball zotit Shef.

- Pra zoti Shef si fillim a mund te ju pyes per emrin sepse dua te di si te te drejtohem.

- Alex quhem kukull

Oo zott cfare zeri kishte ai. Muzik per veshet e Klevines ai ze aq i bukur, aq burreor qe te beje te enderroje me sy te hapur.

- Gezohem un quhem Klevina. Pra Alex pjes e ciles mafie je? Shef i ciles mafie me sakte?

- Si ka mundesi qe je aq e qet Klevine- fliste ne menyre serioze drejt saj

- Kam lexuar libra edhe pare shume filma me mafie arrij ta dalloj kur te rremben nje e till por gjithashtu e di qe sdo te fitoj qe nese friksohem ose sillem kryenece, edhe qe ta dish ti mua mafia me pelqen shume- nuk donte ti tregonte se sa deshir kishte qe nje dite mafia ta rrembente sepse ai mund te mendonte se ajo do bente cdo gje este ishte nje femer e leht. Pavarsisht deshires qe kishte Klevina kurre nuk dilte nga personaliteti i saj edhe krenaria e saj vlente shume per te.

- A do ma thuash nga cila mafie je?

- Ruse

- Domethen mafia me e eger edhe me e pashpirtt por gjithashtu edhe me e forta. Pse sthua ti qe rrezikoj vdekjen un.

- Mendova se e kishe kuptuar.

- Nuk besoj se kam ber ndonje gje per ta merituar edhe nese me ke rrembyer sepse rraha ate qenin tend i kishte vet fajet ose nese e ke qe degjova biseden me beso qe skam kuptuar asgje prej gjeje nga ajo cfare ke folur.

- Qenke e zgjuar ti vajz pervec se e bukur.

- Faleminderit Alex edhe ti si perseri sexy o zott ske te shame.

- E di ma thon shpesh

- Pra edhe sa do qendroj ketu un?- pyeti kurioze drejt tij Klevina, e cila po shpresonte qe ti thonte se do qendronte ketu si e rrembyer edhe me ne fund endrra e saj do te realizohej.

Ja qe kemi te bejm me mafian me te pameshirshme edhe te fort, ate Ruse. U prezantuan edhe Klevina me Alexin edhe mesa e kuptuat qe pervec karakterit funny edhe dashuris per mafien Klevina eshte edhe nje femer e pjekur qe jeton ne realitet ku krenarie per te eshte shume e rendesishme.
U njohet me nje ane tjeter te Klevines edhe gjithashtu me nje Alex te qet edhe serioz sepse ai eshte me i keq nga sa mendoni por ky eshte vetem fillimi.

Shpresoj te ju ket pelqyer pjesa ❤️ kisses and hugs fort all

Make me blindWhere stories live. Discover now