E uli ne divan edhe kembet ja shtriu aty nuk mund ta linte kete gje qe ti shpetonte me aq, kaloj doren pergjat kembes se saj deri ne shalet e saja.- Cfare ben more idjot?- foli e aaruar ajo.
- A nuk e shikon?
- Un po vdes ketu nga dhimbjet ti vazhdon me iden e tua perverse.
- Nje ndrydhje kyci eshte Kle mos e bej aq te madhe.
- Mos me therrit Kle.- foli me fytyre te trishtuar.
- Pse?- pyeti kureshtar drejt saj.
- Sepse sme pelqen.
- Pertoj te them Klevin.
- Ateher me thuaj cdo gje tjeter pervec Kle.
Fytyra e saj e trishtuar i ra shume ne sy edhe e kuptoj qe kishte dicka pas kesaj edhe nuk do e pyeste, do i jepte kohen e saj derisa te kishte besim tek ai edhe ti tregonte.
- Ateher si thua te te them embelsire?
- Embelsire?
- Je shume e embel edhe jam i sigurt qe je shum e embel edhe ne pjes te tjera.- foli djallezisht drejt saj.
- O poshtersireeeeeeeee mbylleeee, ma shpife.
- Hahahahahah tu kuqen faqet.
- Uffff poshtersir e dreqi.
- hahahaha mos u mrz embelsire.
Klevina nuk e pelqente kete emer keshtu qe vendosi te luante pak qe ai emer te hiqej edhe e gjeti zgjidhjen.
- E di cfare me kujton kjo fjala embelsire?
- He cfare?
- Nje djale ne shkolle ka qe ne vite te pare qe eshte fiksuar me mua edhe gjate gjithe kohes me therret Embelsire.
- Cfare? Kush eshte ky? Si e ka emrin?
- E ti pse do ta dish?
- Jo mo kot.
- Xheloz.
- Kush unn??
- Joo re Andrea.
- Kush eshte Andrea?
- Ai qe me ka fiksim pra.
- Pra quhet Andrea.
- Pra ti je Xheloz.
- Jo sjam.
- Ehe se i them un.
- Eja te te mjekoj kemben.
Mori akull edhe ja vendosi ne kemb edhe tek pjesa siper ishte vrar e ishte ber me gjak keshtu qe ja mjekoj edhe i vendosi nje lekoplast.
Pas disa minutash i lidhu kemben me fasho.- Tani nuk duhet te levizesh.
- E ca do bej un?
- E shikon kete?
- Ate qe ke ne dore ti?
- Po pse cfare tjeter apo ate posh pantallonave.
- Ne dore more.
- Jo po thashe. Po kete. Kjo zonjushe e dashur quhet telekomand edhe perdoret per te kontrrolluar televizorin ku mund te shikosh cfare te duash aty filma edhe kalon kohen.
- Waaa nuk e dija faleminderit shume ee?
- Asgje te lutem e kam per detyr.
- E ti cfare do besh.
YOU ARE READING
Make me blind
Romance"MAFIA STORY " Alex cfare ke?- u cua ne kemb duke u drejtuar tek ai i cili doli jashte. - ALEX...- bertiti ajo drejt tij, edhe ai u kthye duke e pare akoma serioz. - Cfare do te thot kjo? - Nuk e kupton e?? Mos u shtir me mua Klevin nuk eshte nevoja...