- Si dreqin ndodhi kjo Max siii??- pyeste Alexi drejt saj.
- Dergesa jon miliona dollarshe eshte kapur nga policia edhe duhet ti paguanim Italianet nese nuk donin te na hapnin lufte.- tha ai i nervozuar drejt tij.
- Kush dreqin e beri kete?
- Banda me e re e Mafies qe ka ber buj keto javet e fundit... asnje nuk i njef as nuk e din se kush jan , por thjesht dine qe jan hollandez asgje me teper.
- Po si dreqin...?
- Prit se nuk kam mbaruar akoma... me e rendesishmja ketu eshte te dime se kush jan ata edhe nje nga njerzit e tyre ka sjell lajm tek ne qe shefi i asaj bande do te flas me ne.
- Ata na shkatrruan edhe ata duan te flasin? Me duket se duan ti bejn gropen vetes Max.
- Ketu ka dicka qe nuk shkon sepse ata ishin personat qe na falimentuan edhe tani jan perseri ata qe duan te na takojn e te bejn ujdi...
- Ose te shpallin lufte.
- Kjo mbetet per tu pare neser.
- Lajmero te gjith njerzit tan qe per neser te jen ne gadishmeri edhe djemt te bejm gati armet. Mesa duket do kthejm disa kemb nga dielli.
- Alex po shoh information qe me derguan edhe mesa po kuptoj kan arritur ne ken kontrroll ne te gjith mafien hollandeze edhe nje pjes te asaj angleze. Tani jan ven pas mafies italiane edhe asaj ruse dmth tones.
- KUSH DREQIN JAN KETA MAX KUSHH?? Thuaj qe pranoim takimin me te qe neser.
- Ja kam then me kohe e dija qe do jepje kete pergjigje.
- Ateher te presim diten e neserme.
• Te nesermen • (e di qe mezi po e prisni edhe e kalova direkt se kisha bo mend ta zgjasja edhe vtm te beja ardhjen e Klevines edhe jo perballjen e tyre por e di qe do mvrisni keshtu qe 😂 e du jeten xp)
Po mberthente kopsat e kemishesh se zeze nderkohe qe shikonte veten ne pasqyren perball. Veshi xhaketen po te zez edhe mori pistoleten e tij edhe e futi ne brez. Rregulloi floket pa edhe nje her veten edhe doli nga dhoma duke shkuar drejt dhomes se ndjenjes ku ishin te gjith djemt bashk me Devoren edhe Ninen.
Okej Devora qe ishte pjes e planeve por Nina cne? U habit Alexi.
- Nin cfare ben ketu?- Pyeti Alexi drejt saj.
- Skisha cfare te beja edhe erdha... ne fakt sa do ikja por u bera kureshtare te degjoja cfare do thonin mafia e re.
- Ne rregull po ne momentin qe shikon te ngrihen armet ti largohu nga ketu.
- A duhet te te kujtoj qe di te perdor arme?
- Por duhet te te kujtoj un me duket fobine tende nga te shtenat.
- Nuk jam e vogel di si te kujdesem per vete.
- Je motra ime edhe nese te them...
- jam motra e cila perzure nga shtepia.- nderprevi nina fjalin e tij.
Sapo alexi do behej gati per pergjigjie nje nga rojet vjen brenda.- Zoteri...
- Me thuaj?
- Erdhen!
- Epo mirpriti mysafiret.- tha ai me nje buzeqeshje dinake.
Te gjith u cuan ne kembe pervec Alexit i cili qendronte i ulur ne karrigen e tij.
Dera u hap edhe aty hyne dy roje e pas tyre u shfaq nje vajze me floke te zeza si nata, e cila ne sy mbante syze.
Syt e Maxit u hapen kur pa femren qe hyri ne dere.- Ska mundesi.- pershperitu ai
Vajza misterioze per te gjithe por shume e njohur per Maxim hoqi syzet e duke e ber keshtu e njohur edhe per pjesen tjeter ne ate shtepi.
- Ann'- pershperiti Nina.
Shikonte ne nje menyre serioze te gjithe ata edhe nuk buzeqeshte. E veshur me nje fustan te zi te ngushte per trupi edhe taka te zeza. Difetenca ishin lekura e saj e bardh edhe syt blu.
- Pershendetje!- tha Anna drejt tyre.
- Si ka mundesi? Ann ti je ne krye te gjith kesaj?- pyetj Maxi drejt saj.
- Nese jam para teje i bie qe te jem...- foli e qet edhe serioze drejt tij.
- Ann ku ishe zhdukur ashtu?- pyeti Nina drejt saj.
- Diku per te arritur ketu ku jam sot.- tha ajo drej saj. Hodhi syt drejt Alexit edhe pa ate qe po e shikonte serioz. Beri nje buzeqeshje dinake edhe u kthye drejt tij.
- Alex... qenke gjalle?
- Po gjall nuk arrite te me vrasesh ateher.
- Epo me behet qefi per kete gje sepse nuk kisha per qellim te te vrisja edhe jam e lumtur qe nuk e kam ber sepse nuk do i shikoje keto gjera sot.
- Cfare gjerash?
- E mban mend se cfare te thash ate dite para se te te fusja plumbin? Te thash qe do te te shkatrroja e do paguaje per te gjitha ato gjera qe ke ber... edhe sikur e shikon e bera... ose me sakt e bem. Mirprit shkatrrimin tend Alex.- foli ajo edhe hodhi syt drejt deres ku filloj te dukej nje person ne hyrje. Syt e te gjithve u hapen ne menyre te cuditur edhe Alexi u ngrit ne kemb kur pa personin qe qendronte perball tij.
Ne hyrje u duk Klevina e cila ishte veshur me nje fustan vishnje te ngushte per trupi duke treguar trupin e saj te mrekullueshem e duke shkaktuar nje gjendje "shoku" tek te tjeret. Sepse tani perpara tyre qendronte nje person i cili supozohej te ishte i vdekur, por qe u shfaq i gjalle.
- Ohh mos u merzit kur thot "mirprit shkatrrimin tend" e ka thjesht fjalen per mua. Dmth behu gati qe shkatrrohesh nga ajo qe shkatrrove dikur.- Tha klevina me nje buzeqeshje djallzore drejt tij duke len pa fjale te gjith.
- Hejjjj kjo eshte shume e padrejt pse beni fest pa mua?- u degjua zeri i nje djali nga hyrja.
- O zott po ky nga na gjeti?- foli Anna drejt Klevines.
- A ka qe nuk gje ky thuaj.- ju pergjigj ajo.
- Epo nuk je i ftuar Amar.- u pergjigj Anna drejt tij.
- Ku mu thye zemra...- foli djali me zeshkan me doren ne zemer.
- Epo mirseerdhe mes nesh Amar.- foli Klevina drejt tij.
- Mirsetegjeta mbreteresha ime.- tha ai duke hequr nga fytyra ate shprehjen qesharake e duke i len vend seriozitetit edhe dinakeris.
YOU ARE READING
Make me blind
Romance"MAFIA STORY " Alex cfare ke?- u cua ne kemb duke u drejtuar tek ai i cili doli jashte. - ALEX...- bertiti ajo drejt tij, edhe ai u kthye duke e pare akoma serioz. - Cfare do te thot kjo? - Nuk e kupton e?? Mos u shtir me mua Klevin nuk eshte nevoja...