Ishin brenda qendres tregtare duke provuar rroba nga me te ndryshmet. Nina ishte tek sektori i sporiveve, Klevina tek Atletet Nike Air Force, ndersa Anna bashk me Klevinen.Alani qendronte ulur duke pare oren se kur do te mbaronin ato vajza sepse kishin 3 or edhe akoma nk kishin ndaluar se provuari rroba.
Ndeju ne dore ne shpatullen e tij, kthen koken edhe shikon Maxin bashk me Alexin.
- Po ju ketu?
- U bem merak qe nuk ishit kthyer akoma edhe erdhen ketu, por mesa shohim nuk paska asnje problem.- foli Maxi drejt tij.
- Kan tre ore qe vetem provojn rroba edhr asgje nuk kam bler akoma.- flet i lodhur drejt tyrr Alani.
- Femrat...- pergjigjet Alexi edhe Maxi ne nje ze.
Te dy u ulen prane Alanit edhe po bisedonin nderkoh qe shikonin vajzat duke qeshur e duke provuar vedhje nga me te ndryshmet.
Vemendja e tyre terhuqet nga disa te qeshurash djemsh perafersisht moshes 20 vjec qe cilet sapo hyne ne ate qender tregtare. Por kthyen perseri kokat duke folur per punet e tyre. Ne nje moment tre djemt qe sapo kishin ardhur ulen fiks mbas tyre duke ber keshtu qe cfare ata flisnin te degjohej. U kthyen duke pare drejt vajzave edhe i lan punet e mafies.
Klevina edhe Anna dalin nga dhoma e zhveshjes tr veshura me disa fustane te cilet i nxirrnin super hot.
Anna kishte veshur nje fustan te zi me rripa i cili vinte pak me dekolte te hapur ku i tregohej shume mire format e gjoksit. I ngusht deri ne bel pastaj vinte i hapur pak siper gjurit. I rrinte dhume bukut edhe e tregonte ne nje menyre perfekte.
Klevina kishte veshur nje fustan te kuq te gjat me nje te care tek shalet, trk gjokdi ishte i hapur edhe beli i ngushte. Ai fustan ja tregonte trupin ne nje menyre teper te bukur edhe perfekte.
Syte e Alexit edhe Maxit ishin tek ato tr dyja por nuk ishin vetem syt e tyre. Dy nga djemt po shikonin drejt tyre edhe kjo gje vihet re nga Alani i cili ja ben me shenj Maxit edhe Alexit , ku keta te fundit kthejn koken edhe shikoj se si syte e tyre ishin ngulur tek ato te dyja.
Maxi shtregon grushtin , ndersa Alexi nofullat. Shikon qe dy djemt u ngrit nga aty duke shkuar drejt vajzave.
- Oh jo sa te jemi gjall ne jo.- folen ne te njejtin moment Maxi edhe Alexi.
U cuan te dy nga ku ishin ulur te cilet u ndjeken pas nga Alani.
Dy djemt shkuan drejt vajzave edhe sapo ishin ber gati ti flisnin grushtet e Alexit edhe Maxit u ben nje me faqet e tyre. Djemt u shtrin per toke ndersa vajzat shikonin ne habitura.Maxi mori per dore Annen edhe shkoj drejt daljes, ku te njejten gje deri edhe Alexi me Klevinen. Ndersa Alani edhe Nina ngelen vetem.
- Bast qe kur te vin do te jen lidhur me njeri- tjetrin.- foli Nina drejt Alanit.
- Anna edhe Maxi ndoshta por Klevina edhe Alexi jo.
- Do e shohim.
- Cfare fitoj un?
- Me ke mua cfare do me nga jeta.
- Cfare fitoj?
- Nje puthje.
- E marr kur te dua.
- Nese sdua unn nuk e merr keshtu qe...
- Mos me bej se te putha ketu mes vendit.
- Sdo guxoje...
- Mos me provoko.
- Pfff mire... ateher 10 puthje.
- Ne rregull! Ti?
- Nese fitoj un do besh per 3 dite cfare te te them un.
- Ne rregull.
Lidhem bastin edhe dolen sebashku nga qendra tregtare.
Anna & Max
- Max cfare ben more pse me more ashtu?
-Eja do te te coj diku.
- Me thuaj ku?
- Do e marresh vesht.
- Nuk vi nese nuk ma thua.- foli kryenece Anna drejt tij edhe ndaloiz te ecuren.
- Ou keshtu ee?
- Po.
- Okej vet e kerkove.
Mori Annen edhe e vendosi ne kurriz edhe u nis drejt per tek vendi ku kishte ndermend.
- Aaa cfare ben more idjot. Me lesho!
- Mbylle se nuk do te te leshoj.
- Ughh te urrej.
- E di edheee un.
- Mire qe ndajm te njejten ndjenj.
- Po po...
Klevina & Alex
- Cfare ben ore pse me terheq ashtu?
- Mbylle mos fol asnje fjale.
- Kujt i thua mbylle ti ore?
- Kukull ben mire ta mbyllesh ate goj te bukur ose ta mbyll un.
- Uffff, ku po me con? Cfare te gjeti para pak minutash?
- Do e marresh vesh.
- Ma thuaj ose nuk vi ne asnj...
Por fjalia e saj u nderpre nga Alexi i cili e mori edhe e hodhi siper ne kurriz.
- Auu kafsh njeriu lajmeron para.
- Sdo bej te njejtrn ge qe ben Maxi un.
- Po Maxi cfare lidhje ka?
- Shiko ne te majten tende.
Klevina hedh syt edhe shikon shoqen e saj te ngushte e cila ndodhej ne te njejtin pozicion si ajo tek Maxi.
- Ann...
- Klevinn...
- Edhe ty te mori ky kafsha njesoj?
- Po pra idjoti a di gje ku do te na cojn?
- Sja kam iden...
- Si guxuan keta njeher?
- Do ja tregojm ne sapo te zbresim nga ketu.
Nderkoh qe ato te dyja flisnin edhe ja shtronin muhabetit ne ate gjendje Maxi edhe Alexi pane njeri tjetrin ne sy , i ben me shenj njeri-tjetrit edhe u nisen duke degjuar ulerimat e Annes edhe Klevines se si i lan muhabetin ne gjyse.
Po tani te bej njeri muhabet ne ate gjendje,,, vetem Anna edhe Klevins jan pare.
Heyyy kjo ishte pjesa e rrsdhes. Shpresoj te ju pelqej.
Kisses ang hugss ❤️
YOU ARE READING
Make me blind
Romance"MAFIA STORY " Alex cfare ke?- u cua ne kemb duke u drejtuar tek ai i cili doli jashte. - ALEX...- bertiti ajo drejt tij, edhe ai u kthye duke e pare akoma serioz. - Cfare do te thot kjo? - Nuk e kupton e?? Mos u shtir me mua Klevin nuk eshte nevoja...