Eja vetem!

1K 69 39
                                    

Po prisnin perpara deres se dhomes ne te cilen ndodhej ana edhe doktorri i cili po e sheronte. Nuk dinin asgje oer gjendjen e saj e vetem qendronin ne ankth duke pritur.

Maxi bente levizje rreth e rrotull deren edhe priste doktorrin qe te dilte.

Klevina ishte ulur ne toke e mbeshtetur ne mure bashk me Ninen edhe po qanin.

Alexi qendronte afer tyre por edhe ai ishte i merakosur.

Alani edhe djemt e tjer me urdher te Alexit po benin kerkim per ngjarjen e pak oreve me perpara.

Dera hapet edhe nga aty del Doktori.
Te gjith shkoj drejt tij per te pyetur per gjendje e Anes.

-Doktor si eshte ajo?-pyet Maxi drejt tij.

- Eshte shume mire. Per fatin e mir plumbi ka prekur pjesen e shpatulles ne anen e djatht edhe nuk ka rrezik per jeten. I hoqa plumbin edhe tani eshte ne gjume. Duhet te presim vetem qe te zgjohet.

- Faleminderit doktor.

- Te shkuara!

Te gjith u lehtesuan edhe tani i kishte ngelur per te pritur vetem qe Ana te zgjohej.

Zilja e telefonit te Alexit bie edhe shikon qe po e telefonin Nga spitali i vellajit te Klevines. U largua pak edhe shkoi e hapi telefonin.

-Po?

- Pershendetje zoteri!

.....................................

Klevina edhe Maxi kishin hyre ne dhomen e Anes edhe po shikonin ate te flinte e qet. Shpatullen e kishte te fashur por rendesi kishte qe nuk ka rrezik per jeten.

Alexi hyn ne dhome edhe shkon drejt Klevines.

-Klevin me moren nga spitali i Tonit.

-A eshte mire? Cfare te than?

- U zgjua!

Dha drejt saj ate lajm te shume pritur. Po qante perseri por kete her nga lumturia.

- O zoti im! Alex a mund ta takoj te shkoj te ai te lutem.

- Sigurisht qe do shkosh por un nuk mund te vi dot me ty do te te shoqeroj Alani sepse un kam pak si teper pune.

-Ska gje te kuptoj por a mund te iki qe tani?

- Alani po te pret jashte ne makine.

- Faleminderit me informoni per cdo gje ne lidhje me Anen.

- Pa merak.

Del nga dhoma edhe shkon ne drejtim per te dal nga shtepia. Me ne fund gjysma e shpirtit te tij ishte zgjuar. Toni ishte zgjuar!

Doli edhe pa Alanin qe po e priste jashte shtepise perpara makines.

-Alan ai u zgjua eja ikim.-foli e emocionuar edhe hypi ne makin.

-Eja shkojm.-hypi edhe ai dhe u nisen ne drejtim te spitalit.

Pas 15 minutash rruge ishin perpara spitalit.Makina ndaloj edhe Klevina zbriti shpejt pres saj. Filloj te vraponte edhe te shkonte drejt dhomes te se vellait.

Hyri edhe pa ate i cilu qendronte i shtri por pa aparate rreth e rrotull. Syt i kishte te hapur edhe koken e kishte menjan duke luajtur me gishtat e tij.

-Ton...-therriti ajo emrin e tij,edhe ai ktheu koken drejt saj.

-Kle...

-O zot i im me ne fund.- syt ju mbushen me lot dhe perqafoi fort te vellajin. Ai i vendosi doren ne koke edhe e shtrengoi fort te motren. E kishte mar malli tmerresisht keq.

-Me ne fund...

-Mendove vertet se te le un ty moj.

-Jo se mendova as sdo e mendoj kurre.Un nuk e mendoj jeten time oa ty Ton.

- As un pa ty zemra ime.

Filluan te flisnin me njeri-tjetrin per cdo gje. Per aksidentin e tij edhe kohen qe kishte kaluar. U detyrua ta genjente te vellajit nuk mund ti thonte se ishte ngaterruar me mafien.
Do ja thonte me vone!

----------------------—--------------------

Qendronte ne zyren e tij duke pritur per ate telefonat. Nervat kishin filluar ti ngriheshin cdo moment e me shume. Cdo minut qe kalonte ishte nje acarim e me shume per te.

Momenti mesa dukej erdhi, telefoni fillonte te binte.

-Fol!

-Ne oren 23:00 te jesh tek vendi i preferuar i joti.-foli zeri nga ana tjeter e telefonit.

- Aty do jem!

-Eja vetem!

Mbyllu telefonin edhe tani ishte i detyruar te priste deri ateher.

---------------------------------------------

Qendronte prane krevatit ku ajo ishte e shtrire edhe mbante doren e saj te kapur. As vet nuk e kuptonte se sa ishte lidhur me ate femer. Mesa dukej kishte ren ne dashuri me te!

Nuk ishte mesuar ta shikonte ate ne gjume. Ishte mesuar te shikonte gjithmone te gjalleruar e duke qeshur. Jo keshtu!

Ishte i sigurt qe e donte sepse me rendesi per te kishte te shikonte ate te lumtur edhe kjo e lumturonte edhe ate.

- Max...

Ajo i hapi syte!

Heyo I'm back ❤️

Shpresoj te ju pelqej pjesa!

Make me blindWhere stories live. Discover now