Ndonjeher kur na realizohet ajo e cila kemi koh qe e presim na duket edhe e pamundur. Te mendosh veten gjat gjith kohes ne nje enderr edhe pastaj ta gjesh te njejten situat ne realitet eshte pertej se pabesueshmes, por e njejta qe ndodhi edhe me te. Ateher kur se priste, ateher i ndodhi.- Je me te vertet e zgjuar kukull nese mendon se duke u treguar e fort do i shpetosh mafies e ke gabim sepse tani ti ke par shume gjera edhe na njeh nuk mund te te lem te lire kshu qe je e burgosura ime.
Mendja e Klevines po hidhte valle ne keto momente nga lumturia por nuk donte ti shprehte ndjenjat se si ndihej ne te vertet ose ishte e sigurt qe ai do e debonte ose nje zot e di se cfare. Se fundja kemi te bejm me Mafien Ruse.
- Arsyeja? Emrin vet ma tregove un nuk kam asnje prov as asgje si mendo se do jem aq idjote sa te shkoj e te tregoj ku ti shume mire mund te me kercenosh, nuk jam aq pa mend Alex.
- Mos bej te zgjuaren kot me mua edhe mos mi ngri nervat kur te them do qendrosh eshte e vendosur
- E pse ty ngriten nervat ty zotrrote ske arsye pse me tu ngrejt nervat sepse realitetin po flas...
- Me duket se mirsjellja qenka e demshme me ty
- Nese eshte kjo mirsjellje sdi se cfare jam torturat ateher
- Shiko kukull mos luaj me nervat e mija ne rregull?
- Eh mir po si do ja bejm per jeten time qe kam atje jasht? Okej po me mban per disa dit sa nuk kam vellajin e te tjera po kur policia te vihet ne kerkim timin ateher si do ja besh ti?
- Nese vihen ne kerkim nuk do mund te te gjejn ose e di cfare vellajit tend do i thuash dua te jetoj vetem e aq
- Shiko ketu Alex me te vertet jam e qet edhe nuk dua ta pesoj keq por me beso se me mir djeg veten se sa shof zhgenjim ne syte e vellajit tim. Ai eshte gjithcka per mua bashk me Annen keshtu qe nese mendon se ai do te besoj keto fjal koti e ke shume gabim sepse me njeh me mir se sa njoh un veten edhe nese mendon se sdo te me kerkoj asnje shoqeria ime e din qe kam shkuar drejt Manuelit edhe vendini par qe do kerkojn do jet tek ai.
- Ke shume fjal a e di? Edhe un nuk shquhem per nje person te duruar, madje edhe kaq kam duruar shumme keshtu qe ben mire te marresh vesh me fjal edhe mos te nisim gjera te tjera.
Nervat ishin krijuar mes te dyve. Nese ishte dicka ku Klevinen mund ta prekje leht ishte i vellai edhe Anna. Nese behej fjal per te asaj nuk i interesonte asgje tjeter. E dinte qe ndodhej perball dikujt me te vertet te rrezikshem por ne ato momente nervat mbizotronin me shume se sa llogjika.
- Un po te them sepse nese do behej fjal per ate zgjidhje si the ti nuk do e besonte njeri a me kupton dreqi e marrte?
- Degjo ketu ti as qe me plas se e marrin vesh apo jo ti do qendrosh ketu edhe pik apo ke deshir te te fua ne rrjet prostitucioni qe te perdhunohesh nga burra ne moshen e babait tend.
Ne momentin qe ai permendi fjalen baba ne fytyren e saj pushoi hija e trishtimit edhe syt e saj u erresuan. Ku ta dinte ajo se cfare do te thonte fjala baba, ose nene kur nuk e ka perjetuar kurre kete dashuri prinderore ku ajo njeh vetem dashurin e vellait i cili ka qen nene edhe baba per te. Cfare ti thonte ajo atij tani? Qe un nk i kam prinderit? Joo Klevina nuk ishte njeri e cila perfitonte nga e shkuara e saj qe te tjeret te ndjenin dhemshuri per te. Nese dikush ne kete jet do ta donte edhe do donte te kujdesej per te ajo kishte deshir ta bente per ate cfare ajo eshte, jo per te shkuaren e saj, por per ate qe ajo eshte si Klevine.
Vendosi ne fytyre perseri ate buzeqeshjen edhe sigurin per tu dukur sa me bindse ndaj atij , edhe pse ne syt e Aleksit linden disa hije dyshimi, por te cilat i kaloi. Per te ajo ishte thjesht nje femer e zgjuar sepse te ishte dikush tjeter ne vendin e saj do ishte duke qare por ajo rrinte e fort perball atij, edhe pse ajo nuk e dinte akoma me ke kishte te bente.
Ta dinte ajo qe perball tij qendronte vrasesi me famkeq edhe njeriu me i pashpirt ne boten e mafies tani ajo do ishte friksuar. Por qe ishte dits me fst me Klevines sepse ai sapo kishte mbyllur nje marveshje miliona dollarshe edhe nuk po e prishte terezin e tij duke u inatosur.
YOU ARE READING
Make me blind
Romance"MAFIA STORY " Alex cfare ke?- u cua ne kemb duke u drejtuar tek ai i cili doli jashte. - ALEX...- bertiti ajo drejt tij, edhe ai u kthye duke e pare akoma serioz. - Cfare do te thot kjo? - Nuk e kupton e?? Mos u shtir me mua Klevin nuk eshte nevoja...