Part 21

366 17 1
                                    

Zayn i ja smo sedeli u travi na dnu dvorista i gledali u zvezde. Tako mi je i odgovaralo. Samo da se Chris i on ne potuku. Isprepletao nam je prste.

" Mnogo mi znacis. Znas to?"

" I ti meni bad boy."

Nasmejao se na moju izjavu. Obozavala sam njegov smeh. Setno sam ga promatrala, i u tom trenutku sam shvatila da je on onaj pravi. Isto sam tako svesna da svakoj ljubavi dodje kraj, zato sam odlucila da uzivam u svakom trenutku provedenom sa njim.

" Sto ste se osamili?

Okrenula sam se i ugledala Chrisa.

" Dobro nam je ovako."

Zayn mu je odgovorio.

" Doris mozemo li da razgovaramo?

Upitno sam pogledala u Zayna, koji je na veliko cudo potvrdno klimnuo glavom. Poljubila sam Zayna u obraz i krenula za Chrisom. Stali smo nedaleko od Zayna, koji nas je povremeno promatrao.

" Zao mi je zbog svega. Ono je bila greska. Nisam se smeo onako poneti prema tebi."

" Gle Chris nisi ti kriv. Uhvatila sam ga za ruku i nastavila. Ja sam kriva. Ponasala sam se grozno prema tebi. Trebali smo ostati prijatelji. Nije nista trebalo ispasti ovako."

" Znas mala postovacu tvoju odluku i to sto si sa njim, iako mi se ne svidja. Uvek cu te voleti Doris. Bicu ti najbolji prijatelj kojeg si imala pre onog naseg fijaska obecavam."

Samo sam potvrdno klimnula glavom i zagrlili smo se. Bacila sam pogled na Zayna, koji je gledao u nas.

" Gle tebi nije dovoljan jedan."

Prekinula sam kontakt sa Chrisom i ugledala vise ni manje nego Perrie.

" Sta ti radis ovde?"

" To neka ti Chris objasni."

" Chris odakle je znas? Sta ona radi ovde?"

" Upoznali smo se nedavno. Poceli smo da se druzimo."

Sad je pored nas vec stajao Zayn.

" Perrie otkud ti?"

" Dosla sam prijatelju na rodjendan. Imas nesto protiv?"

" Perrie rodjendan mi je. Obecala si da nece biti svadja i provokacija."

" Naravno izvini dragi."

Ovo mi je sve bilo sumnjivo. Sta ona radi sa mojim prijateljem? Odjednom se druzi sa njim. Bila sam sigurna da nesto smera.

" Zayn hoces li samnom i ostalim momcima da bacamo loptu u kos. Upoznacu te sa njima ok su."

Iznenadilo me je ovo od Chrisa. Bilo mi je u cilju da se pomire. Pa sam cak bila spremna da ostanem sa ovom zmijom. Sta ona uopste hoce od mene? Zayn i ona nisu bili zajedno kad smo se poljubili, a ona mi nabija krivicu! Cim su Zayn i Chris otisli Perrie me je osinula pogledom. Odlucila sam da je ignorisem i pogledom sam trazila Amy. Gde je sad kad mi je potrebna.

" Mislis da ce to potrajati?"

" Molim?" Upitala sam je. Nisam mogla da verujem koliko je bila drska.

" Zayn i ti? Mislis da ce te zaprositi, ozeniti?" Cinicno se nasmejala.

" Da ti nisi malo ljubomorna?"

" Pff na tebe? Ne zasmejavaj me. Na sta imam da budem ljubomorna?" Odmerila me je od glave do pete.

" Imas na mnogo sta da budes." Drsko sam joj uzvratila. Pocela je histericno da se smeje. Srecom pa je svirala muzika, inace bi svi ovo culi.

" Na tebe Doris ma daj pogledaj se."

" Pogledala sam se. Gledam se svako jutro i ponosna sam na to sto vidim."

" Na sta ti uopste imas da budes ponosna?! Kurva koja krade momke drugim devojkama!"

U tom trenutku sam pukla. Nisam je vredjala iako me celo vreme provocirala, ali sad ce zazaliti sto se rodila. Prisla sam joj i gurnula o zid kuce i pritisla je svojim telom.

" Slusaj ti patuljku. Reci mi jos jednu rec i zazalices sto si se rodila promenicu ti fizicki opis tako da te mama nece prepoznati! Ja ti nisam otela nikog. On je davno prestao da te voli, i niste bili zajedno!"

" Pusti me divljakuso!"

" Dobro si prosla ovaj put. Sledeci ce biti mnogo gori budes li mi se jos jednom obratila."

Odmakla sam se od nje i krenula da nadjem Zayna. Zelela sam sto pre otici odavde.

" Iskoristicete isto kao i mene i onda ce te sutnuti Doris! Videces tako je prosla svaka njegova bivsa!"

" To cemo tek da vidimo."

Okrenula sam se i otisla, ostavljajuci je samu.

Different(Z.M)Where stories live. Discover now