Znala sam da cemo kasno stici u Pariz, pa sam odlucila da odspavam. Planirala sam da iznenadim Zayna i uvucem se pored njega dok spava. Nazvala sam Naila kako bih imala saucesnika u zlocinu. Naslonila sam glavu na Zacovo rame i utonula u san.
" Malena stigli smo." Osetila sam blago drmuckanje i probudila se. Shvatila sam da sam jos u avionu.
" Koliko dugo sam spavala?"
" Prespavala si ceo let. Ajmo." Siroko mi se osmehnuo te mi pruzio ruku da ustanemo. Stjuardesa nas je ljubazno otpratila do izlaza. Uputili smo se prema pokretnoj traci, trazeci svoje kofere. To nije bilo tako tesko sa obzirom da smo izasli zadnji. Malo smo se pogubili na aerodromu zbog Francuskog jezika.
" Zasto nekog ne pitamo gde je izlaz?" Isfustrirano sam uzdahnula dok je Zac bio podjednako zbunjen kao ja..
" Prvo pravilo u Francuskoj je da ne ocekujes da ce pricati sa tobom na Engleskom."
" A?" Zabezeknuto sam gledala u Zaca.
" Francuzi nisu bas ljubazni ljudi." Slegnuo je ramenima i nastavio prema izlazu. Bar se nadam da jeste. Osetila sam olaksanje kad smo konacno izasli sa aerodroma. Pogledala sam na sat bilo je 02:00 iza ponoci. Pogledom sam trazila govornicu, koju nisam uspela da nadjem. Izvadila sam telefon i nazvala Naila. Zacula sam razigran glas sa druge strane linije. Kako ovaj decko moze biti raspolozen u svako doba?
" Dor stigla sii?"
" Nisam te valjda probudila?" Bojazljivo sam ga upitala.
" Naravno da nisi. Znas da te cekam. Zaynic nam spava." Prasnula sam u smeh zbog ovog Zaynic.
" Samo da navatamo taksi i stizemo."
" Navatate?" Bio je ocigledno zbunjen jel nije znao da je Zac sa mnom.
" Objasnicu ti." Poklopila sam mu i pogledala u Zaca, koji je konacno uspeo da uhvati taksi. Strpali smo kofere u gepek i krenuli. Jos kao dete sam bila u Parizu sa roditeljima. Secanja na neka mesta su mi navirala. Tad su jos brinuli o meni. Voznja nije trajala dugo sa obzirom da je bilo kasno pa nije bilo guzve. Zac je platio taksisti i izvadio nase kofere. Primetila sam da je hotel veoma lep. Ispred je stajao meni poznat plavusan. Zaletela sam mu se u zagrljaj.
" Nail!" Pogledao me je i siroko se osmehnuo, primivsi me u zagrljaj. Zac je to sve posmatrao sa strane. Nailov izraz lica se promenio kad je ugledao Zaca.
" Mislila si na njega?" Sapnuo mi je.
" Da, zasto?"
" Zayn ne sme znati ne podnosi ga." Zac se nakasljao pa smo se oboje okrenuli prema njemu.
" Nail zar ne?" Pruzio mu je ruku.
" Zac? Nas fotograf ?" Malo mi je laknulo sto je Nail uvek ljubazan prema svima. Uveo nas je u hotel. Zac se javio na recepciji za svoju rezervaciju, a ja sam se uputila sa Nailom prema Zaynovoj sobi. Svakim korakom mi je srce udaralo sve jace, znajuci da cu ga konacno videti za koji minut. Popeli smo se na treci sprat i Nail mi je pruzio karticu sa kojom se otkljucavaju vrata.
" Hvala Ni. Najbolji si."
" Sve za tebe malena." Stipnuo me je za obraz i otisao. Polako sam usla unutra kako ga ne bih probudila. U sobi je vladao mrak, osvetlila sam telefonom kako bih videla kuda idem. Ispred mene se nalazio najleosi moguci prizor. Soba nije bila mracna kao sam hodnik. Na krevetu je lezao uspavani Zayn. Zavese su bile razgrnute. Imala sam predivan prizor na Ajfelov toranj. Polozila sam kofere i polako se skinula u donji ves i uvukla pored Zayna. Blago se promeskoljio ne budivsi se. Uzdigla sam se iznad njega i utisnula mu maleni poljubac pored usana. Trgao se i otvorio svoje predivne cokoladne okice.
" Ljubavi dosla si." Cvrsto me je zagrlio i podigao sa kreveta. Obmotala sam noge oko njegovog struka.
" Znao sam da ces doci. Nisi ni svesna koliko sam sretan sto si tu."
Nisam migla vise da izdrzim, morala sam ga poljubiti. Zudeli smo jedno za drugim vise od mesec dana. Ovo je neopisivi osecaj. Svaki put kad me poljubi imala sam osecaj kao da me ljubi prvi put. Tad sam znala da necu moci bez njega, da je on moja druga polovina. Obmotala sam noge oko njegovog struka produbljujuci poljubac. Nakon sat vremena smo lezali goli jedno pored drugog potpuno pripijeni. Zayn me je nezno mazio, sto me je polako uspaljivalo.
" Tako si mi nedostajala." Prosaputao je.
" I ti meni Zayn." Poljubio me je u celo i cvrsce privukao sebi. Polozila sam glavu na njegove grudi, zeleci da zaspim. Bila sam toliko sretna jel je Zayn pored mene.
**
Probudila sam se i zatekla prazno mesto pored sebe. U trenutku sam se rastuzila, jel ga nema. Sigurno ima nekih obaveza, pomislila sam. Dohvatila sam telefon videvsi da je podne. Podne?! Zar sam toliko spavala. Ustala sam iz kreveta i prosetala po apartmanu. U trepezariji sam zatekla veliku tacnu sa puno hrane, na sta mi se pojavio ogroman osmeh na licu. Sela sam i bacila se na posao. Kad sam bila pri kraju jela neko je zakucao na vrata. Na brzinu sam navukla Zaynovu majicu i otvorila ih. Ispred njih je stajala plavusa sa ultra kratkom uniformom u rukama je drzala peskire. Popreko me je odmeravala kao i ja nju. Mogla je jos vise raskopcati tu kosulju.
" Nesto trebas?" Upitala sam je jel mi je isla na zivce.
" Zar ovo nije apartman Zayna Malika?" Sa visine me je upitala oslanjajuci se na zid. Bila je lepa ali praznoglava cini mi se.
" Jeste. Sta trebas?" Podignula sam obrvu postavljajuci se isto kao ona.
" Nisam znala da ima drustvo inace ne bi dolazila." Namignula mi je i okrenula se na svojoj visokoj potpetici. Uhvatila sam je za lakat i povukla nazad.
" Sta ti imas sa njim?" Sad sam joj se skoro unela u facu, dok je iz mojih ociju kolao bes.
" To pitaj njega." Odgovorila mi je sa istim onim odvratnim osmehom na licu. U meni se nesto slomilo. Sama pomisao na to da me Zayn vara me je prenerazila. Pustila sam je i uletela nazad u apartman. Skinula sam njegovu majicu i na brzinu navukla prvo sto mi se naslo pod rukom. Suzdrzavala sam se da ne pustim suze koje su se gotovo prelivale iz ociju. Izbegavala sam poglede prolaznika i izletela napolje. Stopila sam se medju guzvom, ne znajuci gde idem. Ugledala sam malu radnjicu cokolade na sta sam se nasmesila te usla u nju. Secam se da me je otac kao dete dovodio u ovu radnju. Bila je starinski uredjena. Ljubazna bakica mi se obratila na francuskom, pocevsi nesto da mi prica. Bila sam tuzna jel ne mogu da razgovaram sa njom pa sam joj pokazala da ne razumem.
" Engleski govoris?" Doslo mi je da skacem od srece sto mi se neko konacno obratio na engleskom.
" Kako znate?" Upitala sam je sa osmehom.
" Vidjala sam te na televiziji." Klimnula sam glavom i osmehnula se bakici. Kupila sam par vrsta cokoladi i izasla napolje, kad sam se sudarila sa nekim. Iznervirano sam kupila svoje kesice sa cokoladom. Srecom da se nisu prosule inace bih iskopala oci tom prolazniku. Podigla sam pogled i ugledala Zaca.
" Opet se srecemo." Sagao se i dohvatio mi zadnju kesicu.
" Pazi kuda ides Zac. Mogao si mi unistiti omiljene cokoladice." Doza ironije se mogla osetiti u mom glasu pa smo oboje spontano prasnuli u smeh, jel sam zvucala kao malo dete.
" Necu vise obecavam." Digao je ruke u znak predaje.
" Otkud ti ovde?"
" Imam slobodno danas da se odmorim. Zasto nisi sa Zaynom?"
Ovim pitanjem me je proboo ravno u srce. Nisam vise smela da razmisljam o onoj prezgodnoj sobarici, jel mi krece mucnina i imam osecaj da cu povratiti.
" Ne znam gde je." Odlucila sam da pokusam da izbegnem temu. Zac me je gledao, ali nije izgledalo kao da mi je poverovao.
" Dor sta se desava?" Zabrinuto me je gledao stavivsi mi ruku na rame.
" Nije bitno. Ne zelim da te opterecujem. Imas slobodan dan."
" Sto znaci da imam i vremena." Prekinuo me je ne odustajavsi od svog nauma.
" Znas Zayn.. " Uz laganu setnju nakon pola sata sam mu ispricala sta je bilo. Celo vreme me je pazljivo slusao, a ja sam mu obrazlozila zasto sumnjam u Zayna.
" Ne znam sta bi ti rekao. Najbolje je da malo istrazis pre svega, jel nijedan muskarac nece priznati to. Znam da ce ti biti tesko da cutis, ali pokusaj ja cu ti pomoci."
" Ne znam Zac. Bojim se da cu ga napasti, ako mu se ta kuja opet priblizi."
" Ne smes Dor moras da vidis kako se ponasa i da li ima nesto izmedju njih." Klimnula sam glavom u znak da razumem, ali ni sama ne znam kako cu se suzdrzati. Zac je krenuo nesto da mi kaze, ali ga je prekinuo telefon. Po njegovom izrazu lica sam primetila da nije nesto lepo.
" Zac sve ok?"
" Da samo nista od slobodnog dana. Moram se vratiti u hotel da pravim fotografije sa bendom. Ides sa mnom?" Premisljala sam se zbog Simona, ali sam ipak pristala. Nisam zlocinac niti sam uradila ista lose. Zelela sam i da vidim Harrya, Louisa i Liama. Uz malo brzi hod smo stigli za pola sata.
" Ides sa mnom?"
" Naravno." Osmehnuo mi se i povukao me za ruku. Izasli smo u bastu hotela, koja je zaista bila prelepa. Puno drveca i orijentalnig cveca sa bezbroj manjih jezerceta i fontanica mi je oduzelo dah. Od samog ulaska sam osetila poglede na sebi. Nail, Zayn, Liam, Louis i Harry su stajali nedaleko od nas kao i fotografska ekipa koja je cekala Zaca. Simon nije bio tu, na sta sam lagano izdahnula. Harry je imao sirok osmeh na licu kad me je ugledao kao i Nail.
" Dor konacno." Prisao je i zavrteo me kao malo dete. Zayn je sve to namrsteno promatrao. Znala sam da je ljut zbog Zaca, ali nije me briga. Ja sam ljuta zbog one kurvaste sobarice sa kojom bokte pita sta je imao! Pozdravila sam se sa Louisom i Liamom te mi je Zac donro stolicu kako bi mogla da sednem. Zayn je bio totalno neraspolozen za ovo, ali se namerno glupirao kako bi Zacu pravio problem.
" Zayn molim te namesti se normalno pa da idemo." Zac ga je molecivo gledao vec vidno iscrpljen.
" Ima vremena stari opusteno." Bacila sam pogled na ostale koji su bilo vidno ljuti na njega zbog ovog.
" Ajde Zayn gladan sam!" Uzviknuo je Nail.
" Ne Zayn stvarno zelim da spavam imamo koncert veceras!" Obratio mu se Louis. Mislim da je reagovao na Louiseve reci, jel se konacno odljutio i slikao normalno. Fotografisanje je konacno zavrsilo. Otisla sam do Zaca da vidim da li mu treba pomoc.
" Pomoc?" Cucnula sam pored Zaca koji je rastavljao aparat.
" Pridrzi." Nasmesio mi se i urucio mi stafelaj.
" Doris!" Okrenula sam se i videla pobesnelog Zayna pored sebe.
" Idi ti docicu kasnije." Kako sam to rekla prebacio me je preko ramena i poneo me prema izlazu.
" Prekini Zayn!" Stipala sam ga kako bi me pustio ali uzalud. Spustio me je u hodniku tik do njegove sobe.
" Sta izvodis Doris?! Putujes sa njim! Setas sa njim! Stalni si sa njim!"
" Barem ti ne radim nista iza ledja sa sobaricama!" Sad sam se ja proderala na njega unoseci mu se u facu.
" O cemu ti pricas?" Razrogacio je oci i bledo gledao u meni.
" Posetila me je tvoja sobarica jutros." Namignula sam mu i htela da prodjem pored njega, ali me je zaustavio pribivsi me uz zid. Samo sam molila boga da niko ne naidje i ne vidi ovo.
" Nemam nista sa njom sem sto se oblaci kao kurva da bi me zavela!"
" Ona vas odnos opisuje mnogo prisnije." Rekla sam kroz ironican osmeh.
" Nisi joj valjda poverovala?! Kunem ti se da nemam nista sa njom nitk sam. Da sam imao Harry i Nail bi ti prvi rekli!" Gledala sa u nhega pokusavajuci da vidim da li mi govori istinu. Ako laze onda je teski manipulator, jel niko ne bi znao da ovako dobro laze.
" Verujes mi zar ne?" Obuhvatio mi je rukama lice gledajuci me ravno u oci.
" Ubicu je ako ti opet pridje." Besno sam ga gledala, na sta se on siroko nasmejao. Bilo mu je drago jel se nerviram zbog te guske bas lepo!
" Malo si ljubomorna?" Ustinuo me je za obraz provocirajuci.
" Prekini Zayn!" Upozorila sam ga na sta je on sve vise poceo da me cacka.
YOU ARE READING
Different(Z.M)
FanfictionDoris devojka koja na prvi pogled ima sve, ali niko ne zna kroz sta je ustvari prosla. Ona je hladna i bezosecajna sve dok se ne pojavi on. Do tad nije ni sanjala da ce nekog voleti do te granice. Sta ce biti kada se spoje dve naizgled slicne osobe...