Neko vreme sam samo zurila u jednu tacku, dok je Zac bojazljivo prebacio ruku preko mog ramena i privukao me sebi. Nisam reagovala na to. Bilo mi je potpuno svejedno. Svakako mi je trebala uteha.
" Doris jesi dobro?"
" Da."
" Znam da nisi. Ne delujes tako."
" Dobro sam samo znas treba mi samoca."
" Da naravno. Ako zelis oticicu. Samo znaj da zasluzujes mnogo bolje od ovoga."
Lagano sam se nasmesila Zacu dok se polako udaljavao od mene. Delovao mi je kao dobar decko. Iz razmisljanja me je prekinuo poziv od Amy.
" Hej ti sto se ne javljas?"
" Pa sad si me nazvala."Zbunjeno sam joj odgovorila.
" Doris zovem te vec peti put. Sta se sa tobom desava?"
Pogledala sam u telefon i stvarno videla par propustenih poziva. Toliko sam bila pogubljena.
" Izvini sva sam rastrojena."
" Niste se pomirili?"
" Uf ne." Tuzno sam promrljala.
" Bice sve ok. Nego zovem te da te podsetim da je Chrisu danas rodjendan. Bilo bi mu drago da dodjes. Ipak smo najbolji prijatelji vec godinama. Da zanemarimo onu vasu nazovi romansu."
" Ne znam Amy koliko je to pametno. Znas sta se desilo zadnji put."
" Daj Doris ne budi sebicna. Uvek je bio tu uz tebe godinama. Preplavila ga je ljubomora tad. Moras mu dati novu sansu."
Amy je bila upravu ruzno sam se ponela prema svom nekadasnjem najboljem prijatelju. Istina da je ispao debil zadnji put, ali i on je meni presao preko svakakvih gluposti.
" Ok Amy, ali Zayn ne sme znati poludeo bi."
" Zar niste u svadji?"
" Jesmo, ali ipak ne zelim da zna."
" Ok. Samo mi nije jasno sto se toliko opterecujes. On je tebe povredio."
" Znam Amy, ali necu da ispadne kao da se inatim. "
" Ok,ok. Vidimo se veceras. Budi spremna oko 18:00."
Znala sam da ce Zayn poludeti ako bude saznao za ovo. Imala sam neki los predosecaj.
ESTÁS LEYENDO
Different(Z.M)
FanficDoris devojka koja na prvi pogled ima sve, ali niko ne zna kroz sta je ustvari prosla. Ona je hladna i bezosecajna sve dok se ne pojavi on. Do tad nije ni sanjala da ce nekog voleti do te granice. Sta ce biti kada se spoje dve naizgled slicne osobe...