Part 20

375 16 0
                                    

Zamisljeno sam stajala ispred ogromnog ogledala u mojoj sobi. Razmisljala sam o njemu o mom Zaynu. Nedostajao mi je njegov dodir,poljubac, zagrljaj. Uzela sam telefon i gledala u njegov broj na ekranu. Premisljala sam se. Nisam znala sta da uradim, a da bude ispravno. Svakako nisam imala nista da izgubim. Okrenula sam njegov broj. Nakon prvog zvonjenja se javio. Cula sam njegov predivan barsunasti glas i istopila sam se kao prvi dan kad sam ga videla.

" Doris! Izvini zbog onog danas. Mislio sam da mi nikad neces oprostiti."

" Kako ja mogu dugo da budem ljuta na tebe to je nemoguce klipane."

" Izadji na prozor."

" Zayn kako si? Otkud ti ovde?"

" Vec sat vremena camim ispred tvoje kuce u nadi da cu te videti."

" Ulazis na vrata ili kroz prozor?"

" Prozor znas da mi je tako draze."

Poklopila sam i otvorila prozor kako bi gospodin mogao da udje. Za par sekundi se nasao u mojoj sobi. Bacila sam mu se u zagrljaj.

" Nesto si mi previse spreman u ovom penjanju."

" Nije mi prvi put da se negde penjem ovako."

" Zayn!"

Udarila sam ga u rame. Namerno me je provocirao, ali sve mu je bilo oprosteno dok je nosio taj predivan osmeh na licu. Narednih par sati smo proveli zajedno. Mazili smo se, gledali filmove. Zayn nam je pravio hranu. Bilo je predivno. Pogledala sam na sat bilo je 17:15. Naglo sam ustala sa kreveta. Vreme tako brzo prolazi kada sam sa njim.

" Sta ti je ljubavi?"

" Moram ici na neki rodjendan. Potpuno sam zaboravila."

" Na kakav rodjendan?" Gledao me je podignuvsi jednu obrvu. Po tonalitetu sam mogla primetiti da mu nije drago. Nisam zelela da ga lazem. Znam da ne bih uspela.

" Kod Chrisa. Amy me je zvala, tj on je."

" Kod onog tvog bivseg kretena?! Jel ti mene to zajebavas?!"

Njegove kestenjaste oci su promenile boju u crnu. U njegovim ocima se mogao videti samo bes. Sto me je uplasilo.

" Zayn. Mi smo bili najbolji prijatelji ranije. Bio je tu uvek uz mene. Red je da odem. Ono je bila greska."

" Da odes? Da mene onda nije bilo bokte pita sta bi ti uradio!"

" Znam, ali nikad nije bio takav. Bes ga je preplavio kao i tebe sada. Molim te Zayn nemoj mi praviti problem oko ovog."

" Ok icices, ali ja idem sa tobom!"

" To nije pametno Zayn. Ne zelim nikakve neprijatnosti."

" Ne brini bicu miran, ali bude li taj kreten nesto pokusao ubicu ga!"

Znala sam da ovo nece izaci na dobro. Pogotovo ako Chris bude provocirao. Amy ce poludeti kad bude videla da Zayn ide sa nama.

*** Nakon sat vremena***

Amy nije bila odusevljena zbog Zayna. Napetost se mogla seci u vazduhu. Nakon pola sata zaustavili smo se ispred njegove kuce. Culi su se glasovi iz zadnjeg dvorista. Pretpotstavila sam da je tamo slavio. Amy je pozvonila, dok smo Zayn i ja stajali iza nje. Chris nam je otvorio vrata. Lice mu se smrknulo kad je ugledao Zayna. Amy je odlucila prekinuti ovu neprijatnost, i prva se obratila Chrisu na cemu sam joj do neba zahvalna.

" Sretan rodjendan medeni." Rekla je Amy kroz smeh.

" Sretan rodjendan Chris." Konacno sam mu se obratila.

" Lepo je i tebe videti Doris. Ovo je tip koji me je pretukao? Zasluzio sam priznajem."

Mogla sam da osetim ironiju. Zayn ga je samo smrknuto gledao. Diskretno sam ga cimnula kako bi prestao tako da se ponasa.

" Ti si ih dovezao ili ostajes?"

" Ostajem." Hladno je rekao i usao sa nama u Chrisovu kucu.


Different(Z.M)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang