Ni sama ne znam kako sam uspela da stignem na vreme. Simon me je cekao unutra. Delovao je opusteno.
" Zdravo Simon! Trebao si me?"
" Jesam Doris, sedi molim te. Zelim da mi se poveris. Sta se desava izmedju tebe i onog novinara?"
U soku sam gledala u njega. Znala sam da ce se ovo desiti kad tad, ali sad nisam bila spremna na ovo.
" Nista samo smo poznanici od ranije. Nismo bas u najboljim odmosima, jel smo nekad bili zajedno i to se nije bas dobro zavrsilo."
" Da se primetiti. Ako zelis trazicemo sudsku zabranu prilaza. Ne zelim da imas problema sa njim."
" Toga se nisam setila. Mogli bi pokusati."
" Ok drago mi je sto zelis pokusati. Nego posle podne momci imaju slikanje. Ja necu stici moras biti tamo zbog nekih formulara."
" Um ok.."
Nisam rado pristala, ali to je posao. Ignorisacu Zayna kao sto je on mene sinoc. Odlucila sam prosetati po parku koji se nalazio iza same zgrade. Sela sam na obliznju klupu. Nisam konstatovala nijednog prolaznika oko sebe. Ja sam bila tu, ali moje misli su bile negde daleko. Prisecala sam se svih lepih trenutaka provedenih sa Zaynom. Iz razmisljanja me je prekinuo nepoznati muski glas.
" Izvini jel slobodno?"
Pogledala sam nepoznatog mladica bio je prelep. Kestenjasto smedja kosa i smaragdno zelene oci. Osamarila sam samu sebe jel sam pocela da buljim, a i uostalom ti imas decka Doris!
" Da sedi slobodno."
" Ja sam Zac. Mogu li znati tvoje ime?"
" Doris, drago mi je."
" Delujes odsutno. Problemi u raju?"
" Tako nekako."
Oboje smo se nasmejali na to.
" Uskoro moram poci. Fotografisem jedan bend."
" I ja isto. Ako mislis na zgradu iza nas."
" Cekaj kako sam glup! Ti si Zaynova devojka. Pravi je sretnik."
" Pa hvala."
Zacrvenela sam se od njegovih komplimenata.
" Pa onda idemo?"
Pruzio mi je ruku kako bi ustala sa klupe. Posla sam sa Zacom. Ovo je bila idealna prilika da mu vratim za ono sinoc.
CZYTASZ
Different(Z.M)
FanfictionDoris devojka koja na prvi pogled ima sve, ali niko ne zna kroz sta je ustvari prosla. Ona je hladna i bezosecajna sve dok se ne pojavi on. Do tad nije ni sanjala da ce nekog voleti do te granice. Sta ce biti kada se spoje dve naizgled slicne osobe...