Part 37

235 11 0
                                    

Posle pola sata voznje kroz Londonski, pregusti saobracaj stigla sam na aerodrom. Nadala sam se da me Ams nece ubiti, posto cu se zadrzati duze nego sto sam planirala. Red na salterima je bio ogroman. Stala sam u jedan od najmanjih redova i nadala se da ovo ide brzo. Osetila sam neciji dodir na ramenu, na sta sam se blago trgla.
" Toliko te plasim?"
Okrenula sam se da bih videla ko se nalazi iza mene.
" Zac!" Nasmejala sam se i zagrlila ga. Uzvratio mi je zagrljaj, odignuvsi me malo.
" Otkud ti ovde?"
" Idem za Pariz." Stidljivo sam mu odgovorila. Na licu mu se pojavio osmeh.
" I ja isto. Njihov menadzer me je unajmio za fotografisanje."
" Pa to je odlicno! Taman cemo moci da se druzimo i necu putovati sama!" Ushiceno sam skakutala, dok sam dobijala cudne poglede od ostalih ljudi. Kako su ljudi danas ustogljeni.
" Pa da i ja se radujem tome. Krecem veceras."
" Uff." Tuzno sam ga pogledala.
" Sta je bilo?" Spustio je ruku na moj obraz i nezno ga gladio.
" Pa ne znam da li ce biti karata."
" Ne brini sredicemo to." Progurao se na pocetak reda, na sta su neki ljudi negodovali. Primetila sam da se raspravljao sa zenom za pultom. Posle nekog vremena se umirila, na sta joj se on srdacno zahvalio. Nista mi nije bilo jasno. Okrenuo se sa ogromnim osmehom na licu.
" Uspeo sam." Prisao je i zagrlio me i ja sam njega. Kad sam osetila blic u ocima. Brzo smo se odmakli jedno od drugog i shvatili da se nalazimo oko gomile paparazza. Zac me je uhvatio za ruku i povukao prema izlazu. Pomislila sam na Zayna, poludece kad bude video ovo. Nadam se da nece barem dok ne dodjem tamo. Usli smo u moj auto, dok su nas one spodobe nastavile pratiti.
" Nece da se pomere." Rekla sam isfustrirano.
" Nagazi gas pomerice se." Bledo sam gledala u njega. Nisam zelela nikog da povredim.
" Uradi to Doris." Odlucila sam da ga poslusam i nagazila sam gas, na sta su se ovi konacno sklonili.
" Ti si genije."
" Znam." Umisljeno mi je dobacio na sta sam ga bocnula u rame.
" Moram po Ams u mol. Kad je let?"
" Imamo rezervisane za 20:00. U Parizu smo oko 23:00.Budi spremna dolazim po tebe."
Potvrdno sam klimnula glavom, dok sam ostavljala Zaca pored njegovog auta. Nazvala sam Ams kako bi videla kako napreduje. Nije mi se javljala na telefon tako da sam pretpotstavila da je zaglavila u sopingu. Sad zaista nisam imala vremena da se vucem sa njom po trznom centru, tako da sam se uputila prema kuci kako bih se spakovala. Znala sam da ce Amy razumeti.

Zayn Pov

U poslednje vreme sam tako sjeban! Bojao sam se da se Dor ohladila od mene. Sama pomisao na to me je ubijala. Momci su primetili da sam rastrojen i odsutan. Ona je bila prvo na sta pomislim kad se probudim i zadnje kad legnem. Proslo je vec mesec dana i vise, a ja ludim.
" Zayn?" Podigao sam pogled i ugledao Liama.
" Zelim da budem sam." Okrenuo sam se na drugu stranu kreveta kako ne bi morao da vodim sa njim uzaludne rasprave.
" Ne mozes vise ovako. Pogledaj sta radis sebi! Nije te ostavila, samo joj treba vremena." Liam je pokusavao da me utesi, ali nije mogao.
" Ubija me to sto je toliko daleko od mene. Prolazim citavu Evropu bez nje. Navikao sam da je uvek tu." Tuzno sam slegnuo ramenima gledajuci u Liama.
" Znam ali ona te voli i siguran sam u to da ce doci."
" Nadam se. Jos se onaj kreten vrti oko nje."
" Zaboravi na njega! Mozda joj se nabacuje, ali oboje znamo da voli tebe."
" Ja verujem njoj Liam, ali ne verujem njemu." Sva frustracija je isplivala na povrsinu. Nikom nisam rekao sta me muci sve do sad.
" Nece se desiti nista lose siguran sam u to." Ustao je i potapsao me po ledjima, a ja sam se prevrnuo u prvobitnu pozu i nastavio da spavam.
End of Zayn pov

Sve je bilo vec gotovo spakovano. Toliko sam ushicena sto cu ga videti nakon mesec dana. Zelim da ga iznenadim i da mu kazem koliko ga volim. Nestrpljivo sam virila kroz prozor cekajuci Zaca. Odlucila sam da spustim kofere dole kako bi sto pre krenuli u hodniku sam zatekla Moly.
" Gospodjice putujete?" Zacudjeno mi se obratila.
" Idem kod Zayna teta Moly."
Na licu joj se pojavio ogroman osmeh, oduvek je volela Zayna.
" Tako mi je drago." Prisla je i cvrsto me zagrlila. Obozavala sam Moly, brinula je o meni jos od detinjstva. Roditelji nikad nisu imali vremena za mene, sto se i da primetiti. Zacula sam sirenu auta i istrcala iz kuce sa torbom i koferom. Moly mi je pozelela srecu i nestala u kuci. Zac je izasao iz auta kako bi mi pomogao oko stvari.
" Neko nam je nestrpljiv." Saljivo mi se obratio zagrlivsi me.
" Jedva cekam da ga vidim Zac."
Zaista sam i mislila na ovo kad sam rekla. Zayn je bio moja droga. Ne znam kako sam bila toliko glupa, misleci da cu moci bez njega.
" Upadaj." Otvorio mi je vrata od auta te smo krenuli. Bila sam jako ushicena. Osecala sam se kao dete kad ide prvi put na ekskurziju. Zac i ja smo se ponasali kao deca. Pevali smo i zbijali neukusne sale, koje verovatno nikom ne bi bile smesne osim nama. On je jedina osoba koja mi je tako brzo prirasla srcu. Osecala sam se kao da se znamo ceo zivot, a ne tek par meseci.

Different(Z.M)Where stories live. Discover now