Probudili su me zraci sunca koji su dopirali kroz prozor. Bila sam u Zaynovoj sobi. Okrenula sam se ka njegovoj strani kreveta, koja je bila prazna. " Zayn" zazvala sam ga, ali nista. Polako sam se izvukla iz kreveta i uputila se prema vratima od kupatila. Pokucala sam par puta i otvorila vrata, ali ni tu ga nije bilo. Pomalo me je obuzeo strah. Nikad me ne bi ostavio samu vec bi me mazio dok se ne probudim. Navukla sam njegovu majicu, i krenula prema dnevnoj sobi. Polako sam sisla niz steoenice i zatekla Zayna kako sedi na sanku okrenut mi ledjima.
" Zayn."
" Reci Doris." Grubo mi je odgovorio na sta sam se sasekla.
" Zasto si me ostavio?" Tiho sam odgovorila.
" Nisam vise mogao biti pored tebe."
" Zayn sta se desava?"
" Volim Perrie Doris. Ti vise nemas sta raditi ovde. Jel ti treba prevoz do kuce?"
Ne ne ne ne ovo se ne dogadja. Ne Zayn!!! Vristala sam njegovo ime i dozivala ga dok mi je nestajao pred ocima.
" Dor ljubavi budi se."
Ispravila sam se u sedeci polozaj. Dok me je Zayn cvrsto grlio.
" Nigde ne idem ljubavi. Tu sam."
" Sta mi se desilo Zayn?"
" Imala si nezgodu. Ne razmisljaj sad o tome spavaj."
" Nesrecu zvanu Perrie?" Besno sam odgovorila.
" Malena moras se odmoriti. Sve cu ti objasniti."
" Zelim da odes Zayn. Devojka te ceka."
" Ona mi nije devojka. Ti si mi devojka i zato necu otici."
" Ja sam mislila da se samo sa devojkom ljubi. Ispravi me ako gresim. " sarkasticno sam odgovorila. Na sta se boja njegovih ociju promenila bio je jako ljut. To se videlo.
" Doris prekini! Ja sa njom nemam nista! Trcao sam to jutro i sreo sam je. Rekao sam joj da sam te zaprosio i ona me je izvredjala. Kad sam joj rekao da ne zelim vise da je vidim ona me je poljubila, ali sam je odma gurnuo od sebe! Sigurno je angazovala nekog da nas slika. Isplanirala je to. Molim te Doris moras mi verovati."
Gledala sam sa tugom u njega. Verovala sam mu, ali nisam mogla tako lako da predjem preko toga. Znala sam da Perrie zeli da nas rastavi. To mi nije nista strano.
" Treba mi vremena Zayn." Nakon duge tisine konacno sam progovorila.
" Doris molim te. Necu ici na turneju ostajem sa tobom."
" Ne Zayn. Icices, ja necu. Treba mi neko vreme. Razumi me."
" Cekaj ti zelis da se ne vidimo skoro godinu dana?!"
" Ne Zayn. Mislila sam na barem mesec dana. Sve zavisi. Dacu otkaz i pocecu da radim u tatinoj firmi. Posveticu se poslu i probacu da zaboravim na ovo."
" Doris ubijas me. Znas da ne mogu nijedan dan bez tebe a ne mesec dana ili duze. I to jos ne zna se koliko hiljada kilometara udaljenosti."
" Zao mi je Zayn. To ce biti test za nas oboje. Vreme ce uraditi svoje. Pozdravi momke i Simona. Nedostajacete mi."
Zayn je samo besno izasao iz bolnicke sobe, dok su meni krokodilske suze navirale na lice. Bice tesko bez njega, ali moram probati.
YOU ARE READING
Different(Z.M)
FanfictionDoris devojka koja na prvi pogled ima sve, ali niko ne zna kroz sta je ustvari prosla. Ona je hladna i bezosecajna sve dok se ne pojavi on. Do tad nije ni sanjala da ce nekog voleti do te granice. Sta ce biti kada se spoje dve naizgled slicne osobe...