Part 22

345 16 0
                                    

Nadala sam se da  se konacno naucila pameti. Valjda ce me pustiti na miru. Probijala sam se kroz ljude trazeci Zayna. Ugledala sam ga kako razgovara o necemu sa Chrisom.

" Zayn."

" Hej malena sta je bilo?"

Pogladio me je po obrazu.

" Perrie."

" Nije te valjda opet napala?"

U tom trenutku su mi kroz glavu prosle njene reci " Iskoristice te kao i svaku pre tebe. Znas kakva je Zayn."

" Izvini nisam te trebao ostaviti samu."

" Nema veze. Hocemo krenuti? Nedostajao si mi."

" Hajmo."

Nasmesio mi se te me prigrlio uz sebe. Obozavala sam osetiti njegovu blizinu. Otisli smo kod Zayna u stan. Celo vece smo se mazili. Osecaj je bio neprocenjiv. Volela sam ga vise od sebe same. Opet sam se setila Perrinih reci. Mozda je to rekla samo kako bi me povredila sto je i logicno. Ona me ne podnosi.

" Mila sto si se zamislila? O cemu razmisljas?"

" Ma nista sve je u redu. Samo razmisljam o necemu vec dugo."

" O cemu?"

" Mislila sam da dam Simonu otkaz. Vreme je da pocnem da radim sa ocem."

" Doris o cemu ti pricas? Jel znas da sad idemo na turneju od skoro godinu dana. Ostani barem zbog nas. I Simon nece moci da nadje nekog tako brzo. To je svega za par nedelja."

" Znam u pravu si, ali.."

" Nema ali! Ne bih izdrzao da te ne vidim toliko dugo. Sa tatom mozes da krenes da radis kad god pozelis."

Privukla sam ga u zagljaj. Tad sam znala da nista od onog sto mi je Perrie rekla nije bilo tacno. On mene voli i to mi pokazuje svakog dana.

" Znaci ostajes?"

" Ostajem ljubavi."

Te noci sam zaspala u njegovom zagrljaju.

Different(Z.M)Where stories live. Discover now