Part 36

281 12 0
                                    

Sedela sam pored bazena i ispijala svoju jutarnju kafu. Osecala sam se poprilicno spokojno u odnosu na juce. Mislim da bi trebala opet posetiti psihijatra, inace ce ovo biti mnogo gore kao i svaki put kad ne reagujem. Sa druge strane me je zabrinjavala ova tisina. Jake mi se nije javljao vec neko vreme. Bila sam sigurna da je on uradio ono zajedno sa Perrie. Kako god necu se zamarati sa ta dva idiota vec vu nazvati Amy da vidim kako se oseca. Uzela sam telefon i okrenula njen broj. Nakon par trenutaka sam zacula njen uspavan glasic.
" Ams?"
" Ko se to mene setio?" Provocirala je naravno kao i uvek sto mi je izazvalo sirok osmeh na licu.
" Hajde ustaj idemo da setamo i pijemo kafe dosadno mi je."
" Tako si naporna otkad nema Zayna."
" Prava se javila. Ti mene stalno negde vuces."
" Salim se Dor. Znas da sam uvek za. Uvece bi mogle na veceru pa u bioskop?" Ushiceno je rekla. Sad se vec razbudila u to sam bila sigurna.
" Dogovoreno. Kad da te pokupim?"
" Za sat vremena. Idemo na vafle molim te?"
" Naravno ludice. Vidimo se."
Prekinula sam razgovor i odlozila telefon na stocic. Bice ovo dug dan pomislila sam. Uzela sam telefon i uligovala se na neke drustvene mreze. Svugde je bilo vesti o 1D. Uhvatila me je nostalgija sto nisam tamo sa njima. Moram priznati da su turneje sa njima bile nesto najlepse sto sam dozivela. Usla sam u hot news! I citala navosti. Naravno svi su raspravljali o tome da li smo Zayn i ja jos uvek zajedno ili ne. Bilo mnogo zlih komentara od strane njihovih fanova ali i pozitivnih. Svesna sam toga kokiko bi devojaka ubilo da budu sa njim. Usla sam u imenik i pronasla Zaynov broj. Da li da ga nazovem? Samo da mu cujem glas. Ma ne! Necu da mu smetam sigurno ima gomilu obaveza ili se odmara. Znam kako to izgleda nije da nisam prisustvovala. Bas kad sam zelela da odlozim telefon stigla mi je poruka, bila je od Zayna. Srce mi je pocelo ubrzano kucati, a ruke su mi se tresle od srece. Neverovatno je kako skoro godinu dana isto reagujem na njega.
" Kako je spavala moja ljubav? Nadam se da si spavala u svom krevetu.
Volim te. Zaynxx
"Savrseno mada razmisljam da krenem da spavam u tvom krevetu dok se ne vratis."

" Zar ne dolazis ovamo? :@ "
Sad sam vec besan Doris.

" Uskoro. Samo strpljivo. Idem sad sa Amy :) :* "

" Sa Amy? Pazljivo sa alkoholom ovaj put ;) :*"

Odlucila sam da nista ne odgovorim vec da odem da se spremim. Amy nije volela da kasnim. Bila je prokleto tacna uvek! Nekad se zapitam kako moze sve to da postigne. Na brzinu sam se spremila i isterala auto iz garaze i uputila se kod Amy. Trebalo mi je svega desetak minuta, jel nije bilo guzve u saobracaju. Stala sam ispred njene kuce i zatrubila kako bi izasla. Za pat trenutaka je izjurila iz kuce i sela pored mene.
" Mala gde si do sad?" Ljutito je prekrstila ruke.
" Rekla si za sat Amy." Bezvoljno sam je pogledala.
" Ajde salim se. Idemo u soping. Razvedri se!"
Amy je vec uveliko menjala pesme na radiju, dok sam se ja potpuno iskljucila. Prokleto mi je nedostajao.
" Amy sta mislis o tome da iznenadim Zayna?"
" Kako mislis?"
" Pa da odem tamo. Nedostaje mi."
" Cekaj da li si sigurna da zelis da se udas za njega Doris?" Sad je vec imala ozbiljan izraz lica, sto me je malo uplasilo. Amy je bila divma osoba, ali kad se naljuti bolje je da joj se ne nadjete na putu.
" Jesam Amy. Nemam vise o cemu da razmisljam." Na licu mi se razvukao siroki osmeh, sto je i ona primetila.
" Sijas dok pricas o njemu."
" Znam Ams. Obozavam ga."
Za par minuta smo se nasle u trznom centru. Amy je bila kupoholicarka. Nisam znala odakle da pocnem, jel mi nista nije bilo potrebno. Amy je razgledala, dok sam ja sela na fotelju ispred kabina.
" Amy koliko dugo ces se zadrzati ovde?"
" Par sati." Gledala je u mene i nista joj nije bilo jasno.
" Idem do aerodroma. Brzo se vracam."
" Molim?!"
Okrenula sam se prema njoj sad vec na izlazu iz radnje i namignula joj. Mislim da je i sama svesna sta zelim da uradim. Sa sirokim osmehom na licu sam se probijala kroz guzvu u soping centru kako bi sto pre stigla do aerodroma.

Different(Z.M)Where stories live. Discover now