Part 12

366 16 0
                                    

Polako sam otvorila u oci i ugledala Zayna pored sebe. Zaista je prelep. Nisam zelela da ga budim. Imala sam otvoren pogleda na sve njegove tetovaze, posto je spavao bez majice. Za oko mi je zapela tetovaza devojke. Licila mi je na Perrie, to i jeste bila ona. Zar mu je toliko znacila? Naravno da jeste bili su vereni. Ja sam sve upropastila, ne smem ni da zamislim kako se ona oseca zbog svega. Gledala sa u tu tetovazu i razmisljala o svemu.

" Zelis li da je uklonim?"

Trgla sam se na Zaynov glas. Uhvatio me je kako piljim u to, bilo me je jako sramota.

" Um ne.. To je nesto sto ti je znacilo i

."

"Ne znaci mi vise nista Doris. Sad mi samo ti znacis i uradicu sve da ti dokazem to."

" Dovoljno si dokazao Zayn, nema potrebe."

" Ne uklonicu tu tetovazu. Ne zelim da se osecas krivom zbog toga jel nisi. Perrie i ja bilo je samo vreme kad ce sve puci. Raskinuli smo jos pre tog poljupca. Ona je onda dosla da se pomirimo. "

" Sigurno? Ne lazes me da se ne bih osecala krivom? "

"Sigirno. A sad se spremi vodim te na jedan mali izlet."

U tom trenutku se ceo Zaynov telefon. Otisao je na terasu i po licu sam mu videla da nesto nije uredu. Izgledao je isto kao kad se potukao sa Jakeom.

" Zayn sta se desilo?"

" Onaj moron je podneo tuzbu. Sve novine pisu o tome. Kao i o.."

Zastao je.

" O cemu Zayn? Reci sad svakako cu saznati."

" Pisu o onome sto te je pitao ono vece. Novine lupaju gluposti jel ne znaju o cemu se radi."

" Oni ne smeju saznati sta mi se desilo."

" Znam i nece. Moramo se vratiti u London."

Prisao mi je i cvrsto me zagrlio. Uronila sam glavu u njegova prsa. Brinula sam se. Nisam znala sta je spreman sledece napraviti i kakvu igru igra. Ovaj put necu sedeti skrstenih ruku. Dobice ono sto je zasluzio. Potrudicu se da ga unistim kao sto je i on mene.

*** Par sati kasnije***

Sleteli smo u London. Dan je bio kisan. To je bila velika promena nakon onog prelepog vremena u Spaniji. Znala sam da za Zayna nece biti dobro da ide na sud kao i za njegovu karijeru. I ovako su stvari klimave jel me fanovi preziru i njega osudjuju zbog Perrie. Nisam smela ni da uzmem novine zbog ovog novog incidenta. Zayn me je ostavio kuci, uputivsi se kod Simona. Odlucila sam nazvati Jakea bila sam spremna na sve. Ako treba zrtvovacu sebe i reci sta mi je uradio samo da Zayn ne mora ici na sud. Gledala sam u telefon dobrih pola sata, a onda sam odlucila da ga nazovem.

" O pa ko se to meni javio. Ocekivao sam tvoj poziv."

" Ne igraj se sa zivotom Jake. Nisam vise ona ista kakvu me znas. Zazalices zbog svega sto si uradio ne budes li povukao tuzbu."

Zacula sam gromoglasan smeh sa druge strane slusalice.

" Ti se salis zar ne? Pa sti ti meni jebeno mozes? Naravno da necu povuci tuzbu. I da znas na sudu cu dodati kako si mi pretila."

" Jesi siguran u sve sto sad govoris?"

" Siguran."

" Ok vidimo se na sudjenju. Ne znam kako ce ti biti kad budes iza resetaka."

" Ti to neces uciniti Doris. Znam da neces sramota te je. A i kako bi to uopste dokazala?"

" Kako bi dokazala? Nemoj da zaboravis da mogu da dokazem da smo isli zajedno na studije i da ceo univerzitet moze da potvrdi da smo bili u vezi. Sudiji ce to biti dovoljan motiv za onakvu provokaciju, a ne kao novinara."

" Neces to uraditi Doris."

" Dala sam ti predlog ili povuci tuzbu ili cu te unistiti i tebe i tvoju sugavu karijeru. Iskusaj me nemam vise sta da izgubim."

" Doris cekaj.."

Prekinula sam mu slusalicu. Drzala sam ga u saci ovaj put. Ne znam kako je mogao biti tako glup. Sigurno mu nece ici u prilog da se sazna da je manijak i silovatelj.

Different(Z.M)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz