Part 26

303 14 0
                                    

Zayn i ja smo se sjurili u prizemlje u seli kraj kamina. Moji roditelji su usli i cudno nas pogledali. Verovatno zato sto sam retko dovodila Zayna, a da oni to znaju.

" Hej otkud vi?" Moja mama je veselo prisla i privukla me u zagrljaj.

" Pa zelela bih nesto da ti kazem. " Videla sam tatu kako me promatra iza maminih ledja.

" Tata i na tebe sam mislila." Pogledala sam u Zayna koji je bio jako nervozan.

" Doris ne zabrinjavaj me. O cemu se radi?" Uplaseno je rekla mama.

" Mama Zayn me je zaprosio i ja sam pristala." Rekla sam u jednom dahu, zagrlivsi Zayna. Mama i tata su zacudjeno gledali u nas. Mami su se oci punile suzama. O ne! Pomislila sam nece mi valjda soliti pamet pred njim.

" Doris iznenadila si me. Cestitam ti. Samo nisam ocekivala da ces mi tako brzo otici. Jos te smatram za svoju devojcicu." Govorila je sad vec kroz suze, dok me je otac ravnodusno posmatrao.

" Tata reci nesto."

" Doris to je tvoja odluka ja se nevu mesati u to. Cestitam vam." Okrenuo se i otisao gore pretpotstavljam. Kako je taj covek hladan. Nekad se zapitam da li je robot...

" Zayn on je takav. Nije los covek. Nemoj mu zameriti." Mama je pruzila podrsku Zaynu sto me je usrecilo.

" Ne opterecujte se sve je ok. Ipak mu je Doris jedino dete. On zivi za tebe."

" Ma da Zayn vidis kakav je. Ne lupetaj." Odgovorila sam mu.

Ispratila sam ga do vrata i pozdravila se sa njim. Uprkos svemu bila sam sretna po prvi put u zivotu. Krenula sam prema svojoj sobi sa sirokim osmehom jedva sam cekala sutra da ga vidim. Legla sam na krevet i osetila njegov miris. Prigrlila sam taj jastuk na kojem je lezao. Tek je otisao, a vec mi nedostaje.

Eto malo romanticnih trenutaka posto se polako blizim kraju :)

Different(Z.M)Where stories live. Discover now