Part 30

332 17 0
                                    

Zayn je ukipljeno stajao isped mene. Imala sam osecaj da prolazi citava vecnost. Pojavila se opet ona ista tupa bol u mojim grudima. Suze su same navirale, dok sam gledala u njega.
" Znaci istina je?" Rekla sam isprekidano.
" Ljubavi molim te ne placi sve cu ti objasniti."
" Sta ti meni imas da objasnjavas?! Isti si kao svi drugi! Ne zovi me tako ja tebi nisam niko i nista!" Okrenula sam se i uzurbanim koracima krenula ka izlazu. U pozadini sam mogla da naslutim kako me neko doziva. Izletela sam iz kuce i pocela sam da trcim. Oko mene niko i nista nije postojalo. Moj duh vise nije bio u mom telu, nista nisam cula niti videla. Zadnje cega se secam je skripa kocnica i neciji glasovi koji me dozivaju.
Zayn Pov
" Doris stani!" Proderao sam se kao nikad u zivotu dok je trcala prema putu. Ostali momci su izasli sa mnom, jel nisu imali pojma o cemu se radi.
" Doris molim te objasnicu ti!" Pao sam na kolena dok se polako udaljavala niz ulicu. Liam me je pridrzao, dok sam se oslinio na njega. Sledece sto sam cuo je bio tup udarac na sta sam refleksno okrenuo glavu od Liama. Dorisino bezivotno telo je stajalo par metara od nas.
" Doris!!!!!!" Zaurlao sam i potrcao prema njoj. Po drugi put sam izgulio kolena, ali nisam mario. Stavio sam njenu glavu u svoje krilo.
" Ljubavi budi se! A ti sta cekas majmune zovi hitnu." Proderao sam se na Liama. Liam je drhtavim rukama izvadio telefon iz dzepa i nazvao hitnu.
" Ajde andjele budi se ne ostavljaj me. Znas da bi umro bez tebe. Molim te." Ocajnicki sam molio, ali nije se obazirala. Opipao sam joj puls. Hvala bogu imala ga je. Zatim sam brzo skinuo svoju majicu kako bi zaustavio krvarenje. Hitna je dosla nakon minut i pocela me odvajati od Doris .
" Pustite me! Ja moram sa njom!"
" Gospodine devojka je u kriticnom stanju ne mozete sa nama smetacete! Dodjite u bolnicu tamo cete pricati sa doktorima!"
Nisam zeleo da ugrozavam njen zivot i zato sam popustio. Vrata kombija su se zatvorila i onda su je odveli. Ja sam pao u trans. Za sve sam ja jebeno kriv! Ako ona ne prezivi necu ni ja! Kriv sam za sve.

Different(Z.M)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt