OVO JE ZADNJI DEO!
OBAVEZNO PROCITATI A/N NA KRAJU! SHVATICETE ZASTO!Nekad sam imala osecaj da umirem i kopnim iznutra kao zivi mrtvac. Da povredio me je i sta sam ja uradila? Pobegla sam kao poslednja kukavica kako bi pokusala da ga zaboravim. I? Nije mi uspelo naravno i dalje sam luda za njim kao i prvog dana kad sam ga srela.
*** Osam meseci ranije***
Harry u neverici gleda u mene dok mi se srce kida na dva dela. Zayn me je varao, onaj isti Zayn koji je jedva cekao da dodjem ovde. Ustinula sam samu sebe kako bi se uverila da ne sanjam. Ovo nije mogla biti istina.
" Doris ustani molim te." Harry je pokusavao da me digne sa vlaznog betona, ali nisam bila u stanju da se pomerim.
" Zelim kuci Harry. Molim te." Pogledala sam ga ocima punim suza na sta je blago klimnuo glavom i podigao me. Stavio me na klupu i prekrio jaknom.
" Sekund samo." Nisam ga ni slusala sta prica samo sam tupo gledala u jednu tacku. Za par trenutaka do nas je dotrcao zajapureni Nail.
" Doris?!" Gledao je u neverici u mene. Mogu da zamislim kako sam izgledala. Prisao je i cvrsto me zaglio. Zabila sam svoju glavu u njegova prsa i ponovo zajecala.
" Sve ce biti ok. Smiri se."
" Zelim kuci Nail." Jedva sam progovorila kroz isprekidani jecaj.
" Nema sanse da te pustim ovakvu da budes sama u Londonu."
" Nego sta trebam da ostanem ovde i da gledam njega i onu fuficu?!" Bila sam gruba prema njemu i pozalila sam. Samo je zeleo da mi pomogne iz najbolje namere ali to je nemoguce.
" Ne Dor izvini ne znam sta bi."
" Nail ne trebas nista Amy je u Londonu bicu dobro." Pomazila sam ga po obrazu i poljubila. Ustala sam na sta su Harry i Nail poskocili kako bi me pridrzali.
" Dobro sam ne brinite. Idem po svoje stvari i odlazim. Nadam se da cemo se cuti i vidjati. Divni ste." Suze su mi krenule na oci, ali sad zbog njih dvojice nedostajace mi zaista.
" Naravno da hocemo. Mislis da ce proci dan da nas izbegnes na skajpu?" Nail se nakesio kao i ja. Nisam mogla da se ne nasmejem njegovoj duhovitosti.
" Vidimo se za osam meseci momci." Zagrlila sam ih i krenula prema hotelu. Znala sam da cu morati da se suocim sa Zaynom. Usla sam u lift i popela se na deveti sprat. Kako sam se priblizavala sobi srce me se sto vise stezalo. Bolelo je neopisivo, a mogli smo biti tako sretni. Polako sam usla u apartman, koji je bio u mraku. Upalila sam svetlo i bio je prazan kao i soba. Odahnula sam od olaksanja. Skinula sam svoje kofere i pocela trpati stvari u njih. Uzela sam papir i olovku. Odlucila sam da mu napisem pismo, jel nisam imala snage da se licno suocim sa njim.
"Dragi Zayn.. Mogla bi te nazvati svakakvim pogrdnim imenima ali necu, ipak si mi ulepsao zivot. Znas Zayn zaista sam te volela vise od sebe same, ali ne mogu ti ovo oprostiti Zayn. Nikad i necu i zato budi siguran u to i nemoj da me trazis niti zoves.
Srusio si mi ceo svet jel si i bio moj ceo svet. Zelim ti svu srecu ovog sveta...
Doris
Ostavila sam papir na stolu gurajuci svoje kofere. Nail i Harry su me cekali ispred kako bi me otpratili na aerodrom. Skrivala sam glavu od prolaznika. Ne bi volela da me iko vidi ovako uplakanu.
" Doris!" Cula sam poznati glas i okrenula se.
" Gde ides?" I dalje sam drzala glavu spustenu kako Zac ne bi nista primetio.
" Ne mogu ostati ovde Zac." Oci su me opet peckale od suza. Bila sam toliko slaba, nisam znala sta da radim a da ova bol konacno prodje.
" Sta se desilo?"
" Zayn me je varao sa sobaricom." Rekla sam brisuci suze, kad je Zac prasnuo od smeha.
" I ti zbog toga places? Pa on je lud kad vara ovakvu devojku! On je jedini koji bi trebao da place!"
" Znam da mi laskas, ali nisi je video. Savrsena je priznajem." Sela sam na jedan od kofera jel su noge opet pocele da me izdaju. Sama pomisao na onu sliku mi proizvodi mucninu u zeludcu.
" Verujem i znam da si mnogo lepsa od nje. On je kreten i razbicu mu nos jel te je povredio." Cucnuo je pored mene uzevsi moje ruke u svoje.
" Nemoj plakati mrvice nije vredan toga."
" Mrvice?" Okrenula sam se i ugledala Zayna koji je stajao tik do nas. Zac mi je pomogao da ustanem sa kofera.
" Sta si imala sa njim mrvice?" Ironicno je naglasio ovu zadnju rec. Nisam mogla da shvatim kako samo ima obraza ovo da radi nakon svega. Pukla sam u tom trenutku zatrcala sam se i skocila na njega udarajuci ga iz sve snage.
" Kako se usudjujes?! Ja nisam ti Zayn Malik upamti to!" Nastavila sam da ga udaram sve dok me Zac nije odvojio od njega.
" Doris stani zakasnices na aerodrom!" Njegov glas je dopro do mene i stala sam. Gledala sam u Zayna i znala sam da je ovo verovatno poslednji put da ga vidim. Usta su mi se sasusila a srce je udaralo kao ludo. Gledala sam u njegove crvene tuzne oci. Oboje smo izgledali grozno.
" Volim te Doris." Tiho je rekao dok su mu se oci punile suzama, kao i meni. Opet sam se slamala i to pred njim, ali me nije bilo briga.
" I ja tebe Zayn i uvek cu." Okrenula sam se prema Zacu koji je vec drzao moje kofere.
" Mozes ti to malena." Ohrabrio mi je potapsavsi me po ledjima. Nabacila sam neki lazni osmeh, brisuci suze. Znala sam da mi sledi pakao. Previse sam ga zavolela da bi ovo bilo lako. Nail i Harry su nervozno stajali u predvorju zgrade. Pozdravila sam se sa Zacom i momcima. Nisam zelela da me prate na aerodrom, jel su za sat vremena imali intervju. Snazno sam zagrlila mog Nailera koji mi je pozeleo srecu. Nikad necu zaboraviti taj trenutak kad sam sela u taksi i gledala ih sve dok ih nisam izgubila iz vida, ili kad sam iz aviona promatrala ceo Pariz. Ljudi dozive najlepse stvari u ovom gradu, ali izgleda da nismo svi te srece.
*****
Sadasnjost
KAMU SEDANG MEMBACA
Different(Z.M)
Fiksi PenggemarDoris devojka koja na prvi pogled ima sve, ali niko ne zna kroz sta je ustvari prosla. Ona je hladna i bezosecajna sve dok se ne pojavi on. Do tad nije ni sanjala da ce nekog voleti do te granice. Sta ce biti kada se spoje dve naizgled slicne osobe...