Zayn i ja smo najpre otisli kod mene. Zelela sam da moji roditelji prvi saznaju. Malo sam se i bojala njihove reakcije jel nisu znali Zayna najbolje, a uostalom briga me. Nikad se nisu preterano interesovali za moj zivot. Stajali smo pola sata ispred moje kuce.
" Spremna?"
" Hm.." Promrmljala sam sebi u bradu.
" Ako ti treba jos vremena ne moramo veceras."
" Ne Zayn zelim sad."
" Ok."
Uhvatio me je za ruku i krenuli smo prema vratima. Bila sam toliko nervozna. Osecala sam se kao da nisam u svojoj kozi. Jedva sam izvadila kljuceve iz dzepa. Da napomenem da sam bila u trenerici kad me Zayn zaprosio. Njemu to nije smetalo cim me je zaprosio u takvom izdanju na taj meni poseban nacin. Usli smo u ogroman hodnik poplocan belim mermernim plocicama. Moji roditelji su uvek vodili racuna o estetici.
" Mama, tataa jeste kuci?"
Niko se nije odazivao. Onda se na stepenicama pojavila nasa spremacica koja me je na smrt preplasila, sa obzirom da je bio mrak.
" Izvinite gospodjice Doris ako sam vas uplasila."
" Nema veze Sue jesu oni kuci? "
" Nisu gospodjice negde su izasli."
" Ok mozes ici."
Sue je otisla gore na sprat, a ja sam odvela Zayna u ogromno dvoriste iza moje kuce.
" Zelis li da ih sacekamo?" Upitala sam ga.
" Sa tobom cu provesti ceo zivot tako da mi ovo malo cekanja nista ne znaci. Cak mi i odgovara."
Vragolasto se nasmejao i podigao me tako da sam ga opkoracila, dok je on svoje ruke drzao na mojoj zadnjici.
" Zayn moji bi mogli naici svaki cas."
" Hajmo onda kod tebe u sobu."
Rekao je dok mi je strasno ljubio vrat. Na sta sam ispustala lagane izdahe.
" Vodi me u sobu."
Nastavio je da me ljubi noseci me niz stepenice pa onda niz dug hodnik koji je vodio u moju sobu. Spustio me je na krevet i zakljucao vrata. Ubrzo su sobu ispunili nasi izdasi. Kao i odeca koje je bilo svugde.
Legla sam na Zaynova prsa te ga lagano poljubila u obraz.
" Nemas pojma koliko te volim Doris."
" Vise nego sto si boleo Perrie?"
Ugrizla sam se za jezik. Nisam mogla da verujem sta sam izgovorila. A glupaco uvek moras sve upropastiti!!
" Mnogo vise. Ono je bilo prolazno. Ne zelim o njoj ok?"
" Ok, izvini."
Zacula sam zvuk automobila ispred kuce. Skocila sam kao opecena i videla svoje roditelje kako ulaze u garazu. Zayn je skocio i brzinski navukao svoje stvari na sebe. Ja sam navukla prvu haljinu koja mi je pala pod ruku. Pocela sam gromoglasno da se smejem kao i Zayn sa mnom. Osecala sam se kao tinejdzerka u srednjoj skoli.
ESTÁS LEYENDO
Different(Z.M)
FanficDoris devojka koja na prvi pogled ima sve, ali niko ne zna kroz sta je ustvari prosla. Ona je hladna i bezosecajna sve dok se ne pojavi on. Do tad nije ni sanjala da ce nekog voleti do te granice. Sta ce biti kada se spoje dve naizgled slicne osobe...