Part 39

323 15 1
                                    

" Zayn ne smem dalje od ovoga." Ocajno sam gledala u njega moleci boga da ne idemo jos jedan nivo vise na Ajfelovom tornju.
" Na vrhu je iznanadjenje." Odvratio mi je i povukao me za ruku prema lifru. Noge su mi klecale od samog pogleda na dole. Ne znam kako se neki ljudi ne boje visine. Za pet minuta smo izasli iz lifta. Stala sam na metalnu povrsinu dok su mi noge klecale, a dlanovi preznojavali. Prebledela sam to je sigurno.
" Malena jesi dobro?" Obgrlio me je oko struka poljubivsi me nezno u obraz.
" Bojim se visine." Jedva sam uspela da progovorim od osecaja mucnine.
" Ne brini ja sam tu." Njegove reci me nisu tesile. Zaustavili smo se pored ograde. Naravno da nisam stala tik do nje jel bi se onesvestila.
" Ljubavi" Zayn mi je mahao ispred ociju, a ja nista nisam primetila. U transu sam od ovoga. Mislim da cu poljubiti zemlju kad sidjem dole, tj ako sidjem! Uplaseno sam gledala u njega dok me je privlacio sebi.
" Prava si devojcica." Rekao je grlivsi me, a zatim je klekao ispred mene ostavljajuci me skroz zbunjenu.
" Zayn sta radis?! I ovako mi nije dobro."
" Mislim da je ovo idealna prilika da te ponovo zaprosim." Mislila sam da cu prasnuti u smeh, ali sam se suzdrzala jel sam videla da je mrtav ozbiljan.
" Hoces li se udati za mene?" Gledao me je svojim divnim kestenjastim okicama. Kleknula sam naspram njega, ostavljajuci ga zbunjenog.
" Da Zayn!" Malo sam glasnije rekla na sta me je on podigao i zavrteo.
" Zayn zelim dole! Pusti me!" Poslusao me je jel mi stvarno nije bilo dobro. Ovo suocavanje sa strahom mi se nimalo ne svidja. Usli smo u lift i krenuli dole. Srce mi je snazno kucalo da sam imala osecaj da ce mi ispasti iz grudi. Cvrsto sam stisnula Zayna za ruku i on je mene.
" Nisam znao da se ovoliko bojis visine zao mi je."
" Sa tobom bi i na mesec otisla Zayn. Bilo je predivno zaista. "
" Sigurno?" Potvrdno sam klimnula glavom zagrlivsi ga. U tom trenutku lift je stao, a ja sam brze bolje istrcala iz njega skakajuci od srece. Zayn se smejao mom ponasanju. Uf sad sam bila sigurna da cu mu vratiti ovo!
" Devojcice." Naamesila sam se na nadimak koji mi je dao. Zaista nekad znam da budem detinjasta. Privukla sam ga i strastveno ga poljubila. Mislim da sam pucala od ljubavi u tom trenutku i htela sam to da mu pokazem. Medjutim nasu idilu su prekinuli dosadni paparazzi. Obezbedjenje se brzo pojavilo, sklanjajuci ih od nas. Nekako smo se probili do auta osecajuci olaksanje.
" Gde idemo?" Zadihano sam ga upitala, gledajuci kroz prozor. Nadala sam se da cemo se brzo stopiti sa saobracajem, kako ove napasti ne bi mogle da nas prate.
" Polako malena saznaces." Utisnuo mi je mali poljubac pored usana i polozio glavu na moje grudi. Prebacila sam ruku preko njegovog ramena. Obozavala sam ovakvog Zayna. Trenutci sa njim su bili neato najlepse sto mi se ikad desilo. Nisam ni shvatala koliko mi je zivot bio monoton bez njega. Zaustavili smo se kod malog mostica koji je bio krcat katancima. Zayn je izasao i otvorio mi vrata iako sam mu mnogo puta rekla da to ne radi. Prihvatila sam njegovu ruku dok smo se kretali prema tom mosticu.
" Zayn?" Zazvala sam ga kad je iz dzepa izvadio manji katanac sa nasim imenima.
" Nikad nisam uradio ovako nesto sa nekim, ali zelim sa tobom. "
" Volim te Zayn." Zagrlila sam ga sto sam cvrsve mogla. Nisam mogla da verujem da je ovaj muskarac samo moj. Par suza je skliznulo niz moje lice. Pokusala sam da ih obrisem ali me je Zayn zaustavio.
" Nesto nisam dobro uradio?" Drzao je moje lice u rukama pazljivo me gledajuci.
" Ne Zayn samo si divan i ne znam da li zasluzujem." Prekinuo me je pre nego sto sam uspela da dovrsim.
" Zasluzujes mnogo vise od ovoga Dor. "
" Brinem se Zayn da ce sve ovo nestati. Ne zelim da te izgubim."
" Nikad me neces izgubiti zato sto te volim. Nikad nisam osecao nesto ovako snazno prema nekome."
" Stvarno?" Podigla sam glavu kako bi imala pogled na njegove divne okice.
" Zauvek Doris." Isprepletao nam je prste vodivsi me do ograde koja je bila puna tih katanaca. Zakacio je katanac za neki drugi i bacio kljuc u reku. Ovo je definitivno bilo nesto najlepse sto je neko ikad uradio za mene. Seli smo na obliznju klupicu. Naslonila sam se na Zayna, koji me je obgrlio svojom jaknom. Ove tisine su nekad znacile mnogo vise nego hiljadu lepih reci. Naravno sve je morao da upropasti zvuk telefona. Izvadio je telefon iz dzepa i javio se.
" Reci." Rekao je malo grubljim glasom. " Ne rekao sam ti da ne mogu! " Sad mi vise nista nije bilo jasno i postala sam sumnjicava. Kad se odaljio od mene kako bi mogao da nastavi sa razgovorom ostala sam u soku. Nesto krije to je sigurno, a ja cu saznati sta! Vratio se nazad i pokusao da sedne pored mene, ali sam se ja izmakla.
" Dor sta ti je?"
" Sa kim si pricao?" Presekla sam ga ne gledajuci u njega. Skrenuo je pogled na drugu stranu. Znala sam da nesto krije i da me laze, previse sam ga dobro poznavala.
" Simon ljubavi ne brini." Nisam mu verovala nikako. Da je bio Simon ne bi se odaljio od mene. Odlucila sam da se pravim da mu verujem, a ostalo cu sama istraziti, jel od njega nista ne mogu da izvucem. Okrenula sam se prema njemu i zagrlila ga, sto verovatno nije ocekivao, ali mi je uzvratio zagrljaj.
" Moramo se vratiti. Obecavam da cemo sutra provesti ceo dan zajedno." Klimnula sam glavom i posla za njim. Usredsredila sam se na svoje ponasanje, kako nista ne bi posumnjao. Zayn je otisao da se tusira. Gledam u njegov telefon koji je stajao na maloj polici vec pet minuta i oklevam, toliko da mi se dlanovi znoje. Sta ako gresim i ako sam paranoicna? Nikad mi ne bi oprostio to sto mu ne verujem. Odustala sam jel nisam imala hrabrosti za tako nesto. Pricekacu i videcu kako ce se stvari dalje odvijati kako bi se potpuno uverila. Prisla sam prozoru i zagledala se u ajfelov toranj i ceo Pariz. Sve je ovako idilicno. Nemoguce je da me Zayn vara zar ne? Osetila sam njegove ruke na svom stomaku, u sledecem trenutku me je okrenuo prema sebi. Kad sam ga videla onako obnazenog hormoni su mi eksplodirali.
" Svidja ti se to sto vidis?" Rekao je strgnuvsi svoj peskir sa sebe ostajuci potpuno go ovaj put. Nista nisam odgovarala samo sam navalila na njega kao i on na mene. Strgao je stvari sa mene u malom periodu i bacio se na posao. Nisam znala sta radi ali ovo je svaki put sve bolje i bolje. Stiskala sam plahte ispod sebe da ne bi povredila njegovu predivnu kozu. Ubrzo nakon toga sam i zaspala. U jednom trenutku sam i cula da je izasao iz apartmana. Leno sam podigla glavu i primetila da je mrak. Bokte pita koliko sam spavala, a to znaci da i Zayna nije bilo dugo. Gde bi mogao da bude? Obukla sam farke i kosulju i zakljucala apartman. Htela sam potraziti Naila ili Hazzu. Oni sigurno znaju gde bi mogao da bude Zayn. Njihove sobe su bile zakljucane. Razocarano sam frknula i krenula da tumaram po ovom ogromnom hotelu. Srela sam mnistvo ljudi koji su mi se ljubazno javili na francuskom naravno. Obisla sam skoro ceo hotel izlazeci na zadnjem spratu. Ovaj deo je bio tako pust, privukao mecje divan pogled na kraju hodnika, pa sam se uputila tamo. Jedna vrata su bila otvorena i culi su se neciji glasovi. Bili su mi jako poznati, ali nisam mogla da razaznam ciji su, ali sam ubrzo shvatila. Provirila sam izmedju vrata i videla Zayna okrenutog ka nekoj devojci. Brzo sam sklonila glavu i nastavila da osluskujem.
" Ovo se zadnji put desilo Suzzane! Shvati da imam devojku!" Srce mi se spustilo u pete, brzo sam stavila ruku na usta kako ne bi vrisnula od muke.
" Nisam ja kriva Zayn mozes da me odbijes ali ne radis to." Polako sam provirila i videla Zayna kako zakopcava svoje pantalone i obu istu sobaricu od juce. Zavodljivo je zakopcavala svoju kosulju. Zelela sam da uletim unutra i da ubijem nju i njega ali nisam imala snage. Vid je poceo nekontrolisano da mi se muti, ali nisam odustajala.
" Shvati da je gotovo. Volim je Suzzane.. Ovo izmedju nas je bila greska i molim te ne zovi me vise ovo je bio zadnji put da smo se videli." Polako sam skinula prsten sa ruke koji je ispao na patos. Slika mi se vec uveliko mutila i srusila sam sticic sa vazom cveca koji je stajao pored vrata. To je proizvelo veliku buku, ali sam nastavila da koracam. Okrenula sam se prema izvoru glasa koji me je dozivao. Ugledala sam Zayna i njegove suzne oci kao i onu rospiju pored njega. Prihvatila sam se za ogradu jel sam jedva stajala na nogama. Zayn mi je brzo prisao kad sam posrnula, ali sam ga zaustavila pre nego sto je uspeo da me dotakne.
" NE!" Proderala sam se iz sve snage na sta se ukamenio u mestu.
" Zaynic nasla sam ovde neki prsten." Ona glupaca je ironicno dobacila. Zayn je prebledeo kad je ugledao prsten na njenoj ruci. Shvatio je da sam sve cula i da sam ga ja bacila.
" Molim te saslusaj me." Ocajnicki me je molio, ali nisam marila na to vec sam potrcala prema liftu i uletela u njega pre nego sto me je stigao. Skliznula sam ledjima na pod i glasno zajecala. Zar je moj Zayn uradio ovako nesto?! Tad su mi Perrine reci odzvanjale u glavi " Desice ti se isto sto i meni. Mozda cak i gore." " Ostavice te Doris, iskoristiti kao i mene." Lift je stao i ja sam izjurila iz njega i progurala se prema izlazu iz hotela. Sa obzirom da sam izletela u tankoj kosuljici smrzla sam se istog trenutku. Ugledala sam park preko puta i potrcala prema njemu pazeci na kola. Pogledala sam svoj rucni sat vec je bilo 22:00 i sunce je vec odavno zaslo. Srusila sam se na kolena i proderala se iz sveg glasa tako da su i golubovi poleteli. Koja ironija ljudi dolaze u Pariz da bi se zaljubili, a ja sam dosla da bi zatekla svog decka kako jebe sobaricu! Gadio mi se i on i ona. Bokte pita koliko to dugo traje i koliko me vec vuce za nos. Uspela sam da se uspravim i da sednem na obliznju klupu. Nisam mislila na hladnocu, jel mi je telo vec utrnulo, a grlo me je grebalo ali me nije bilo briga ona unutrasnja bol je bila mnogo gora. Opet mi je muskarac slomio srce. Kako si bila samo glupa Doris. Ponovo sam glasno zajecala ne obracajuci paznju da li ima nekoga. Nije me bilo briga.
" Doris?!" Podigla sam glavu i ugledala zadihanog Harrya kako gleda u mene. Brzo sam skrenula pogled, samo mi je on sad falio.
" Sta radis ovde?! Kako to izgledas?!" Skinuo je jaknu i pokusao da je ogrne oko mene ali sam ja odbila.
" Molim te reci nesto. Sta se desilo?" Nezno mi je mazio ruku cuceci ispred mene.
" Z- ayn me jee p-revario." Jedva sam progovorila, ali sam dovrsila kako ne bi morala nista dodatno da mu objasnjavam.
" Molim?! To nije moguce! On ne bi nikad. Jesi sigurna?!"
" JESAM HARRY JEL SAM GA VIDELA KAKO JE JEBE!" Izderala sam se na njega uszavsi sa klupe. Nikad se nisam ovako izrazavala, ali ocigledno da za sve postoji prvi put. Sokirano je gledao u moje uplakano lice, a onda mi je prisao i zagrlio me. Trebao mi je neciji zagrljaj da barem znam da je nekom stalo do mene.

Different(Z.M)Where stories live. Discover now