Part 6

583 23 0
                                    

Jake prestani! Molim te Jake nemoj! Jake, Jake preklinjem te nisam spremna! Ritala sam se pokusavaju da mu se oduprem.U sledecem trenutku sam skocila sa kreveta bila sam sva mokra opet sam ga sanjala.

"Andjele sta se desava?"  Zayn me je nezno povukao za ruku.

"Nista samo spavaj.."

Slagala sam ga, nisam htela da mu kazem za Jake-a. To je jednoatavno suvise bolno da bi mogla ikome da pricam o tome.

"Andjele vrati se u krevet."

Rukom je skolnio pokrivac kako bi legla pored njega. Odlucila sam se vratiti u krevet kako ne bi nista posumnjao.

"Zaboga Doris sva si mokra. Jesi sanjala nesto ruzno? "

Zabrinuto me je gledao, a ja sam sagla glavu i samo cutala.

Doris? Nastavio je.. Molim te reci mi sta se desava.

"Zayn molim te ne zelim o tome."

" Moras ne zelim da nista krijemo jedno od drugog. Dopusti mi da ti pomognem."

"Meni niko ne moze pomoci."

Briznula sam u plac, pukla sam, iako nisam smela jel cu sad morati da mu ispricam.

" Malena sve je uredu."

Isplakala sam se u njegovom zagrljaju. Po ko zna koji put plakala sam zbog tog monstruma.

"Hoces li mi sad ispricati?"

Samo sam potvrdno klimnula glavom.

"Bila sam zaljubljena osmanaestogodisnjakinja. Nisam znala nista, mislila sam kako su svi ljudi dobronamerni. Jake i ja smo se zabavljali osam meseci i do tad je bio divan prema meni. Sve do te veceri. "

Zastala sam opet su mi se suze skupljale u ocima. Zayn me je mazio po obrazu i ohrabrio me da nastavim.

Bili smo na zurci povodom zavrsetka srednje. Ja sam bila malo pripita. Jake me je odveo do sobe kako bi legla da se otreznim, imala sam poverenja u njega bili smo zajedno skoro godinu dana.. I onda on me je ...

Nisam mogla da nastavim sad sam vec jecala.

Oduzeo mi je nevinost Zayn na tako uzasan nacin. Posle njega nisam se predala nijednom muskarcu, ali tebi jesam."

"Kako je mogao biti takav gad ubicu ga!"

Zayn je bio besan .Cvrsto me je grlio mogla sam osetiti bes u njegovom glasu.
" Spavaj. Sve ce biti ok." Nezno me je njihao kao malo dete sve dok nisam zaspala.

*** Ujutro***

Skocila sam iz kreveta u kojem je Zayn i dalje spokojno spavao. Na brzinu sam se sredila te posla na posao. Bilo mi je zao da budim Zayna tako da sam mu brzinski otkucala sms. Simon mi je rekao da momci veceras gostuju u emisiji i da se pobrinem za to jel on ima drugih poslova. Uspela sam nekako sve da organizujem. Simon i ja samo cekali momke u backstageu. Kad sam ugledala Zayna istopila sam se boze tako je prelep.

" Momci sad ce doci decko koji ce vam objasniti sta je tema showa i namestice vam ozvucenje." Govorio je Simon.

Potvrdno su klimnuli glavom. Zayna i ja smo celo vreme razmenjivali poglede.

" Zdravo momci ja cu se pobrinuti za vas."

Glas mi je bio tako poznat sto me je nateralo da se okrenem. Pozelela sam da se nikad nisam okrenula. Jeza je prosla kroz moje telo.  Moja najveca nocna mora je stajala predamnom.

"Ovaj izvinite me moram izaci na vazduh."

Otrcala sam bez da sam pogledala ikog.Cula sam taj isti glas kako me doziva.

" Doris stani! " Cula sam

Zayn pov**

Ko je ovaj kreten? Odmah sam ga postrelio pogledom. Video sam da je Doris pobegla kad ga je ugledala. Tako bih voleo da mogu poci za njom, ali nisam mogao zbog Simona i paparazza. Ma jebes paparazze i Simona i sve moram sam otici za njom. Samo sam otrcao u pravcu u kom je otisla bez ikakvog objasnjenja. Trazio sam svog andjela po celoj zgradi i na kraju je pronasao kako sedi na krovu.Prisao sam joj i prigrlio je na sta se lagano trznula.

"Zasto je morao da se pojavi Zayn? Sad kad sam konacno pronasla srecu."

Znaci to je bio on. Cutao sam i razmisljao kako cu mu razbiti glavu zbog toga sto je uradio mom andjelu.Nisam joj nista govorio samo sam je grlio i mazio sto je polako smirivalo.

"Ajde andjele moramo se vratiti."

"Nisi smeo doci Zayn neko bi mogao da posumnja."

"Briga me Doris! Ti si moja devojka i zelim da ceo svet zna da si moja i nicija vise jel ja te volim Doris!"

Ni sam nisam mogao da poverujem sta sam upravo rekao. Ona me je u cudu gledala, a zatim me cvrsto zagrlila.

" I ja tebe volim Zayn !"
Stajali smo tako neko vreme, sve dok se nije smirila.

Simom, momci i onaj kreten au gledali u nas. Uf kako cu mu razbiti tu odvratnu njusku! Gledao sam ga celo vreme i mislim da su pogledi mogli ubijati da bi ga moj ubio.

" Simon moram nesto da ti kazem.."

"Reci Zayn? Gde ste bili do sad? Doris jesi dobro?" Zabrinuto je gledao u nju.

"  Doris je moja devojka. I ne zanima me sta ce misliti bilo ko ili reci da znas odma."

Gledao je u nas sokirano, a zatim mu se lice razvuklo u siroki osmeh.
" Ja nemam pravo da ti se mesam u privatni zivot."

"Simon ne zelim da to jos iko sazna osim momaka oni znaju. Mislim zbog fanova mrzece me zbog Perrie, a ja jos uvek nisam spremna na to."

"Nema problema radite kako vi zelte. To je vas zivot." Ravnodusno nas je gledao.

Pogled sam skrenuo na onog tipa. Gledao je u Doris pa u mene. Kunem se da ako joj bude prisao da cu ga ubiti!

Different(Z.M)Where stories live. Discover now