Part 10

501 17 0
                                    

Vid mi se zamutio nepomicno sam stajala. Nisam mogla da registrujem sta se desava. Cula sam Naila i ostale kako se deru na Zayna i to je sve. Posle toga sve je bilo crno.

Belina me je zaslepila kao i svetlost koja je dopirala sa prozora. Bila sam u bolnici. Nisam mogla da shvatim sta se desilo juce. Secam se konferencije. Jake, namerno je rekao ono kako bi me uzrujao i ponizio pred svima. Odlucila sam ustati i sama odsetati do sestre kako bi videla sta se desava.

"Doris gde si posla vrati se u krevet."

Okrenula sam se i videla te prelepe smedje kestenjaste oci.

" Zayn zasto sam ovde? "

Zagrlila sam ga.

" Pala si u nesvest juce nismo mogli da te probudimo. Jako sam se zabrinuo Doris. Onaj kreten Jake je.."

Prekinula sam ga.

" Znam. Mislim da me nikad nece pustiti na miru Zayn. Zasto mi to radi? Zar mi nije dovoljno unistio zivot? "

" Doris nismo svi dobri kao ti. Ti si predobra osoba. Njega cu ubiti sledeci put ako ti se bude priblizio. On samo zeli da dobije pozornost preko tebe i mene i da se probije kao novinar. Sledeci put nece proci sa samo polomljenim nosom. "

" Molim Zayn? Udario si ga? Tuzice te! Pa Simon je sigurno poludeo."

" Doris nemoj sad misliti o tome. Bitno je da je kreten dobio svoje. Kad izadjes iz bolnice idemo na odmor na par dana. Pobecemo tamo gde nas niko nece naci. Mislim da nam je to potrebno. "

" Izvinite smetam?"

Iza vrata je provirila mala plavusica.

" Kako se osecate? Sve je uredu sa vama samo ste imali stresan period pretpotstavljam. Mozete ici ovo vam je otpusna lista."

Odahnula sam sto se necu dugo zadrzavati ovde. Bolnice mi nisu bas omiljena mesta.

" I sta kazes Doris? "

Upitao me je Zayn.

" I ja mislim da ce to biti dobro, ali ne znam da li ce mi Simon dati slobodno."

" Ja cu pricati sa Simonom razumece. Ti samo trebas da pristanes. Potrudio sam se da niko ne sazna gde idemo. Kako nas novinari nebi ometali."

" Ako je tako onda pristajem."

Zayn me je cvrsto zagrlio. Za tako kratak period mi je prirastao srcu. Zayn me je dovezao kuci trebali smo jos veceras krenuti. Bila sam jako uzbudjena. Bicemo sami na par dana bez igde ikoga. Nije moglo zvucati savrsenije. Roditelji nisu bili kuci. Sluzavka mi je rekla da su otisli na neki put. Nije prvi put da odu i da mi to prenese neko ko je zaposlen u kuci. Odlucila sam nazvati Amy. Zapostavila sam je u poslednje vreme.

" Hej ti mala gde si? Nema te."

Cula sam njen ljupki glasic.

" Hej pa evo. Zayn i ja idemo na neki  odmor na par dana. Pa sam mislila da dodjes da mi pomognes sa pakovanjem."

" Ok znas da volim takve stvari. Eto me za pola sata."

Poklopila sam i videla da na telefonu imam jednu poruku koja nije procitana.

" Izvini zbog onog sinoc. Ako zelis mozemo krenuti iz pocetka. Jake "

Toliko sam se razbesnela u tom trenutku. Odakle mu obraza. Nije me dovoljno isponizavao i unistio. Odakle mu uopste moj broj. Uff odlucila sam da se ne nerviram zbog te gnjide.

*** Obavestenje***

Od sledeceg dela stavri ce se malo smiriti, ali onda krece najnapetiji deo price. Pisite misljenja :)

Different(Z.M)Where stories live. Discover now