Part 18

416 17 0
                                    

Gledala sam iznervirano u Zayna. Ljubomorise, a on se ponasa mnogo gore. Malo je reci da sam se smorila na ovom fotosesnu. Jedva sam cekala da sve prodje i da se posteno naspavam. Zayn je delovao odsutno. Moram priznati da mi je bilo zao, ali sam je kriv za to. Slikanje se zavrsilo, a ja sam se brzim korakom uputila prema izlazu. Nisam htela da razgovaram sa Zaynom, ali me je on preduhitrio.

" Doris stani molim te."

" Zayn zurim. Posle cemo se cuti. Ne osecam se bas najbolje."

" Znam da me lazes. Izbegavas me i ne zelis da pricas samnom."

" Dobro Zayn! Govori vise pa da idem. Zivo me zanima sta ces mi sad slagati!" Ovo sam rekla malo glasnije, tako da su se svi okrenuli prema nama. Uzeo me je za ruku i poceo vuci prema izlazu iz zgrade.

" Zayn! Planiras li da se zaustavis?"

Nije se obazirao na mene vec me je samo vukao prema svojim kolima pretpotstavljam i pogodila sam. Otvorio mi je vrata i bukvalno me ugurao unutra.

" I hoces li progovoriti?!"

" Doris gledaj. Perrie je imala problem pa mi se obratila sinoc. Zato sam bio onoliko sa njom. Zao mi je zvao sam te. Nisi mi se javila."

" Imala sam ga i ja pa te je bilo briga."

" Daj Doris ne budi toliko sebicna!"

" Sebicna?! Molim?! Jesam ja to dobro cula sta si mi rekao?! Celo vece sam provela sama. Osecala sam se kao otpad i ti meni kazes da sam ja sebicna!! Zna sta Zayn goni se zajedno sa njom, a mene pusti na miru!"

" Doris stani! Nisi me dobro razumela."

Brzo sam izasla iz auta. Suze su same tekle. Cula sam Zaynov glas iza sebe, ali se nisam okretala. Nisam mu zelela priustiti zadovoljstvo da me vidi ovakvu. Trcala sam prema svom autu. Nisam gledala nista oko sebe. Odjednom sam se sudarila sa nekim.

" Izvinite." Rekla sam i nastavvila da hodam. Kad me je neko povukao za ruku.

" Doris sta ti je?"

Konacno sam podignula glavu i ugledala Zaca.

" Jesi ti to plakala?" Upitao me je zabrinuto.

" Ne dobro sam. Vidimo se."

" Hej takva si bila i u parku. Mozes mi reci. Nekad je lakse poveriti se strancu."

Samo sam potvrdno klimnula glavom i sela sa Zacom na obliznju klupu.

Different(Z.M)Where stories live. Discover now