Part 5

756 29 0
                                    

Nesigurno sam provirila i ugledala ga kako sedi.Bio je zamisljen nije me primecivao.

" Hej.."

Tiho sam rekla.Zatim je podigao glavu i pogledao u mene.

Mislim da moramo da razgovaramo.

" I ja mislim."

Progovorio je kao iz topa sto me je jako iznenadilo.Onaj stari Zayn bi cutao i ignorisao me kao da se nista nije desilo.

"Pa ovaj..Ne znam odakle da pocnem.." Spustila sam glavu dole.

" Ne moras nista.Ja cu sve reci, saslusaj me."

Samo sam potvrdno klimnula glavom.

"Gle ovako Doris preksocicu sva romanticna sranja jel nisam dobar u tome. Svidjas mi se  bicu direktan."

Mislim da on nije svestan sta je upravo rekao.Samo sam ukopana stojala u mestu.

"A Perrie? , Uputila sam sebi mentalni samar. On mi govori da mu se svidjam, a ja pricam o njoj.

" Rekao sam ti nesto Doris a ti mi spominjes nju.Ok razumem ne osecas isto."

Krenuo je izaci iz sobe, ali sam ga ja povukla za ruku i poljubila.Bio je iznenadjen, ali mi je uzvratio poljubac.Oboje smo se zadihali pa smo bili primorani prekinuti ovu caroliju.

"Hm sinoc se nisi tako dobro ljubila. Shvaticu ovo kao potvrdan odgovor."

Zatim me opet poljubio.U tom trenutku je neko usao u sobu, trgnuli smo se.Pa zar opet? Pomislila sam, ali to je bio Louis.

"Um..izvinite ako nesto prekidam."

Izgovorio je sa vragolastim osmehom na licu.

"Daj konju izadji napolje."

Uzeo je jastuk i gadjao Louisa koji je zatvorio vrata pa se jastuk samo odio od njih.Nasmejali smo se oboje.

" Zayn.."

"Reci andjele."

" Kako to da se Louis nije iznenadio? Ti ipak imas vereni.."

Prekinuo me je.

"Louis me je provalio jos odavno da mi se svidjas."

Obrazi su mi pocrveneli.Dok me je on nezno milovao po njima.

" Pricao si mu o meni? "

"Mozda.."

Vragolasto mi se nasmejao te me oborio na krevet.Poljubac je postajao sve strastveniji.Zelela sam ga tako jako, ali znala sam da to nije ispravno.

"Zayn.."

"Izvini andjele..Samo se jako uzbudim pored tebe."

Pokazao mi je na  svoju nabocinu u pantalonama.Oboje smo se nasmejali na to.

" Zayn sta cemo sad? Sta ces sa Perrie?"

"To sa Perrie je reseno valjda..Mada ne znam kako ce Simon reagovati na ovo."

" Mislim da je najbolje da Simonu nista ne govorimo.Bar za sad.Valjda me razumes."

"Kako god zelis andjele."

Utisnuo mi je sitan poljubac na celo te legao pored mene.Osecala sam se kao na sedmom nebu.Gledala sam ga kako spava bio je tako miran, mislim da lepsi prizor nisam nikad imala.Iz razmisljanja me je prekinula vibracija telefona bio je Zaynov.Nisam zelela da ga budim niti da mu prckam po telefonu nego sam ga ignorisala.Ustala sam da vidim sta rade ostali momci.Sedeli su na velikoj sofi i gledali neke gluposti na televizoru.Gledali su u mene i smeskali se.

" Sta?" Nisam smela da pogledam u njih.

"Reci ti nama."
Liam je ustao i dosao do mene.

" Znali smo da cete se spetljati." Rekao je Lou.

Pogledala sam u Naila i pokazala mu da cu ga zadaviti.

"Ne ja! "Digao je ruke u vis kao da se predaje..Svi smo se smejali..

" Ne trebas da nam se pravdas.Razumemo i sretni smo zbog vas." Namignuo mi je Harry.

To mi je bilo mnogo olaksavajuce jel me nisu osudjivali zbog Perrie, ali ja nisam ni znala da ima verenicu.Osecala sam se glupo zbog toga nisam htela ni da zamisljam kako se ona oseca.

***Mesec dana kasnije***

Novinari jos nisu znali za nas kao ni Simon osim momaka. Zayn i ja smo bili presretni provela sam najlepsih mesec dana u svom zivotu, ali doslo je vreme za povratak u London.Na aerodromu su me docekali mama i tata.Bila sam sretna sto ih vidim nedostajali su mi. Sa Zaynom sam se dogovorila da se nadjemo kasnije kod njega, i bila sam uzbudjena zbog toga jel nikad nismo bili nigde sami fakticki uvek su momci bili tu. Roditeljima nisam rekla jos uvek, a nemam ni potrebu da im se ispovedam. Amy je dosla kod mene kako bi mi pomogla sta da obucem jedino sam njoj rekla za Zayna i mene. Bila je presretna sto sam konacno nasla nekog sa kim sam sretna. Stajala sam ispred velikog ogledala i prislanjala haljine na sebe ovo nam je ipak bio prvi dejt.

"Sta kazes na ovu? " Zalosno sam gledala u Amy.

" Mislim da je ona crvena mnogo bolja."

"Upravu si obucicu crvenu."

Obukla sam haljinu te pocela da se sminkam.

" A ne ne mlada damo prepustite to meni." Otela mi je sminku iz ruke.

" Kako vi kazete." Pokorila sam joj se.

" Jako mi je drago zbog tebe Doris. Nego moram nesto da ti kazem".

"Reci o cemu se radi?" Zabrinuto sam je pogledala.

" Ovaj ne bih da ti kvarim raspolozenje, ali Chris te je trazio." Nesigurno me je gledala.

"Molim? Pa sta sad on zeli?"

" Nemoj se uznemiravati odma. Pitao je za tebe samo nista mu nisam rekla."

"Tako je najbolje jednostavno to nije bilo to od samog pocetka."

Amy me je sredila izgledala sam vise nego dobro.Odvezla sam je do kuce te ukljucila gps kako bi dosla do Zaynove adrese.Usla sam u parking ispod zgrade kako mi je i rekao zbog novinara te se javila portiru.Pozvonila sam posle par trenutaka Zayn mi je otvorio vrata i pruzio mi topli zagrljaj.

"Kako je moj andjeo? " Osetila sam njegov vreli dah na svom vratu sto mi je poslalo sitne trnce duz kicme.

"Dobro sam, a ti? "

"Kako da budem kad stojis ovde ispred mene, osecam se sjajno."

Skinuo mi je kaputic te smo vecerali nakon toga smo gledali neki film, tj on ga je gledao, a ja sam ga neprimetno promatrala. Barem sam ja mislila da sam neprimetna.

"Sto me tako gledas andjele?"

Zacrvenela sam se jel me je provalio. Samo sam cutala i gledala u njegove cokoladne oci.Poljubio me je, taj poljubac je presao u nesto vise kad mi je haljina zavrsila na podu. Skinula sam mu majicu te gledala njegova savrseno isklesana prsa i sve te tetovaze.

"Doris..,

Prostenjao je.

" Molim?"

"Jesi sigurna da ovo zelis?"

"Da" rekla sam bez imalo razmisljanja.

Zelela sam ga jako i znala sam to. Nakon onog sa Jakeom nijednom muskarcu se nisam predala. Uvek sam se bojala, a sad ni ne razmisljam o strahu. Znala sam da je Zayn onaj pravi. Otkopcao mi je grudnjak te mi svukao gacice.Promatrao me je golu, praveci kruzne pokrete rukom dole. U isto vreme me je nezno ljubio svuda. Otvorio je ladicu te iz nje izvadio kondom. Pazljivo ga je navukao na svoj penis. Polako je usao u mene. Pokreti su mu bili uskladjeni bio je tako savrsen. Nezan i grub u isto vreme mi je pruzao neznost i zadovoljstvo.

Different(Z.M)Where stories live. Discover now