💜24.BASKIN BASANINDIR💜

172 46 169
                                    

Selammm...

En son 17 Ocakta bölüm atmışım, ama hem de ne bölüm... Lila'yı iyice çıldırtmış İlke belli.

Gelelim bölüme :)

Yıldızı parlatmayı ve yorum yapmayı unutmayın :)

İyi Okumalar...

💜💜💜

Lila Altun

Ah İlke, ah!

Ben sana sormaz mıyım o telefona bakmamanın hesabını ha? 

Yaktım çıranı İlke.

Odamda İlke'ye olan sinirimden dört dönüyordum adeta. Hava kararmak üzereydi ve ben annemlere bu saatte ne diyerek dışarı çıkacağımı bilmiyordum. Hadi bir şey uydurdum ve dışarı çıktım. Eee ne yapacaktım? İlke'nin evini bilmiyordum. Onu da geçtim İlke evde miydi onu da bilmiyordum ki!

Bu bilinmezlik beni daha çok sinir ederken boşta ki elimi yumruk yaptım. Gözlerim de dolmaya başladığın da boğazıma bir yumru oturdu.

Çok duygusal, hemen her şeye alınan, çok çabuk sinirlenen ve fevri çıkışlara sahip bir kızdım. Arkadaşlarımın hele de Devrim Can'ın bende ki hiç sevmediği huyumdu alınganlığım. Çünkü alınılmaması gereken şeye veya ortada hiç bir şey yokken alındığımda da kimse neye alındığımı bilemezdi. Bu durumdan kaynaklı bir şekilde Devrim Can, Teoman, Neslihan ve İkra bile benle konuşurken kelimelerini olabildiğince seçerek konuşurlardı.

Odamın küçük bir bölümünü ayırmış olduğum Rio'ya yaklaştım. Ginepig cinsi tavşandı. Baş bölgesi siyahken diğer tarafları bembeyazdı. Daha bugün hayatıma girmişti Rio. Babam elinde ki büyük kafese eve geldiğinde şaşırmıştım. Uzun zamandır evde kedi istiyordum ve bu isteğime karşı çıkan bir babaannem vardı. Çünkü evde hayvan beslenmesine karşıydı ve annemle babamın çalışmasından dolayı her gün erkek kardeşimle başımız da durmak amaçlı yanımıza geliyordu. Ve emindim ki Rio'yu gördükten sonra da evde küçük çaplı bir kriz çıkabilirdi. Ama şöyle bir olay vardı ki Rio, kedi gibi evde gezen türden değildi ve gözlemlediğim kadarıyla da tüyleri dökülmüyordu. Ona ait bölümde yaşayan tatlı bir hayvandı ve bu babaannemin içini daha çok rahatlatırdı.

Kafesinin dışına çıktığın da kendi alanında bir ileri bir geri küçük topunun peşinde koşturuyordu benim güzel oğlum.

"Ah Rio, İlke'ye olan sinirimden hem senle ilgilenemedim hem de arkadaşlarıma varlığının haberini bile veremedim."

Yumuşak tüylerini sevmeye başladığım da başını yukarıya doğru kaldırarak burnunu sağa sola çevirmeye başladı. Ginepigler gerçekten çok aç hayvanlardı. Asla doymak bilmiyorlardı ve bu bana birini hatırlatıyordu; kendimi.

Telefon çaldığın da Rio'nun bedeni titredi ve değişik bir ses çıkardı. Nedenini anlayamasam da aramayı açıp telefonu kulağıma tuttum.

"Efendim?"

"Ne yapıyorsun Lila'm?"

Neslihan'ın neşe dolu sesi kulaklarıma ulaştığında Rio'nun yerinden uzaklaşarak kendimi yatağıma attım.

"Delirmek üzereyim Nesi. İlke birden yazmayı kesti, nerede, ne yapıyor ve ya neden mesajlarıma dönüt alamıyorum bilmiyorum! Ve bu beni çıldırtıyor."

Sinirle konuştuğumda sonlara doğru sesimin yükseldiğinin gayet de farkındaydım. Ama artık sinirimi içimde tutamıyordum. Gözüm iyice dönmüştü ve İlke'yi elime verseler öldüreceğimden emindim.

LİLA İLKESİ /Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin