💭34.DİLEK💭

137 32 49
                                    

Selamm...

Ah çok çok özledim burayı!

İlke'yi, Lila'yı ve sizin o enerji veren yorumlarınız!

Uzun zaman oldu biliyorum, telafide edeceğim. Ne zaman böyle büyük bir ara versem telafi hep ettim, bunu biliyorsunuz zaten :)

Eh o halde dönüşümü kutlayalım mı? Bence kutlayalım :) Hatta bu hafta içi bir canlı yayınla bunu taçlandırmak isterim. Detaylarını Instagram- Terayaziyore hesabından konuşuruz şimdi size bölüme alayım...

Oy ve yorumlar unutulmazsa memnun olurum :)

İyi Okumalar...

💭💭💭

"Lila? Güzelim ben geldim."

Kapıyı açmış olan Neslihan'a hafifçe tebessüm ederek oturma odasına ilerledim. Aralıklı olan kapıyı hafifçe iterek bedenimi odaya attım gibi büyük bir sarsıntı yaşadım.

Lila kucağıma atladı!

Kollarım sımsıkı bedenini sarmalarken onun kolları çoktan boynumda ki yerlerini almıştı. Anlını anlıma dayadığında derin nefesler alıp verdim. 

"İlke?"

Başımı anlımdan çekerek yüzüme baktı. Boynumda ki ellerini yanaklarıma çıkararak hafifçe okşadı. 

"Güzelim bir sorun mu var? Mesajlarda da bir atar gidiyordu, hesap sorma falan. Ne oldu?"

Dudaklarından hafif bir tebessüm geçti ardından kaşlarını çatarak yanaklarımda ki ellerini çektiği gibi omzuma vurdu.

"Gözlerimi açtığım gibi ilk seni göreceğim düşüncesiyle uykuya dalarken beyefendimiz sabahın köründe evden toz olmuş!"

Gözlerim yuvarlarından çıkarcasına büyürken ilk başta ne tepki vereceğimi bilemedim. Başka bir sorun olduğunu falan sanırken böyle bir sorunla karşı karşıya kalacağımı hesaba katmamıştım. 

Ah Lila, gerçekten inanılmazsın...

"Sevgilim, hesaba katmadığım bir şekilde erken uyanmışsın."

Hafifçe başını yana doğru eğdi, daha sonra gözlerini benden ayırarak etrafa bakındı. Kollarını hafifçe hareket ettirerek belime sarılı olan bacaklarını çözdüğü gibi kucağımdan indi.

"Haklısın sanırım, erken kalktım."

Gece açmış olduğumuz koltuğa oturduğunda karşısında ki açılmış olan koltuğa gözleri takıldı. Bakışlarım gece Lila uyuduktan sonra yatmış olduğum koltuğa döndüğü gibi tekrardan Lila'ya baktım.

"Orada kim yattı?"

Lila'nın yanına oturarak kolumu omzuma atıp onu göğsüme çektim.

"Ben yattım güzelim."

Başını kaldırarak yüzüme baktı.

"Nasıl yani? Biz beraber uyumadık mı?" Hafifçe tebessüm ettim, ardından başımı iki yana doğru salladım. "Neden?"

Yan tarafımda ki elimi yanağına götürerek hafifçe okşadım.

"Rahatsız olursun diye düşündüm, hem koltukta küçük sıkıştırmak istemedim."

Gözleri hafifçe dolarken, dudaklarından tatlı bir tebessüm geçti. Dudaklarını beklemediğim bir anda dudaklarıma bastırarak minik bir buse kondurdu. Anlını anlıma yaslarken burnunu çekti, elleri enseme dolandığında gözlerini kapattı.

LİLA İLKESİ /Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin