Selammm...
Öncelikle bölümü ZlalGler069 ithaf ediyorum. Medyada'ki şarkı senin için. Canım benim, iyi ki doğdun iyi ki varsın ve iyi ki benimlesin... Seni seviyorum...🖤😇🌸
Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın olur?
İyi Okumalar 💜
💭💭💭
İlişkiye başlayamam...
Lila'nın bana göndermiş olduğu bu mesaj aklımdan hiç bir türlü çıkmıyordu. Hem ona öfkeliyim hem de sinirli ama en çokta üzgünüm. Kendimi adeta yarı yolda bırakılmış gibi hissetmiştim. Oysa ki ortada beraber çıkmış olduğumuz bir yol dahi yoktu. Yolu geçtim ilişki yoktu, ilişki!
Akıllı Lila, olmayan İlişkimizden için yapamam demişti.
Neden?
Niçin?
Onu şuan anlamak istiyorum ama anlayamıyorum. Birden demiş olduğu o cümleler, sarf etmiş olduğu kelimeler belirli bir zaman geçtikten sonra saçma geliyordu bana. Gerçekten de saçma geliyordu çünkü saçmaydı. Ama şu da vardı ki Lila'nın bu cümleyi bana kurduğunu göre onun zamanında canını yakan ve hala da yakmakta olan bir şey vardı. Bir şey vardı ve hala unutamamıştı ki benden de öyle şeyleri yaşayacağı için belki de hissedeceği için korkuyordu.
Aklıma gelen ilk şey aldatılmaktı. Ama onun gibi bir kızı hangi yarım akıllı aldatırdı aklım almıyor doğrusu. Ya başka bir şey var desem düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum.
Ona yazmakta istiyorum ama yazmıyorum. Çünkü ona sinirliyim ve bir şeyler yazarsam bir yerden sonra onu kıracak cümleler sarf edebilirdim. Ve bu en son isteyeceğim şey bile değil. Belki de ona zaman tanımalıyım. Bir şeyler için beklemeliydim. Ne kadar güzel giden bir konuşmamız varken birden böyle boka sarması cidden üzücüydü. Belki de bu kadar hızlı ilerlediğimiz için tez ayrılık kapımızı çalıyordu. Ağırdan almam gerekiyordu sanırım. Biraz daha kendimi ona karşı geri çekmeliydim. Daha dikkatli yaklaşıp mesafemi korumam gerekiyordu.
Bunları da geçiyorum. Lila'nın bana açıklama borcu vardı. Bana neden öyle şeyler dediğini neden birden bu kadar sert bir şekilde parladığını açıklaması gerekiyordu. Kıskandığının gayet farkındayım ama bu tek kıskançlık değildi, tek problem kıskançlık değildi.
Yatağıma fırlatmış olduğum telefonumu elime aldım. Ekran kilidini açtığımda Lila'nın birden fazla mesaj attığını gördüm. Hızla mesaj yerine girerek atmış olduğu mesajları okumaya başladım.
Lila: İlke ben özür dilerim.
Lila: Bugün ki girmiş olduğum denemeden dolayı aşırıı gergin ve sinirliydim ve...
Lila: Sen evinde bekar bir kızın olduğunu söyleyince.
Lila: Arada kaldığını da belirttiğin zamanda kıskandım.
Lila: İçimi büyük bir kıskançlık kapladı ve bu kıskançlık adeta gözümü boyadı.
Lila: Birde geçmişimde yaşamış olduğum, beni uzun bir süre etkisi altına alan kötü bir olayı da anımsattığı için hep şey oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLA İLKESİ /Yarı Texting/
HorrorTÜM HAKLARI BENDE SAKLIDIR! ©️ LİLA İLKESİ ADINDA İLK KURGUDUR! Yayınlanma Tarihi: 20 Ekim 2020 Kapak tasarımı için @Ayss_n çoook teşekkür ederim. ❤️ 💜💭💜 Bilinmeyen Numara: Sana ilk görüşte tutularak en büyük hatayı yapan kalbimdi. Bilinmeyen N...