💭18.CAN ALICI KELİME💭

288 61 182
                                    

Selammm...

Geçen baya bir linçlik yerde bölümü kestim biliyorum. Umarım akıllarınızda beni defalarca, farklı şekillerde öldürmediniz fhbshdbgsjf

Hemen bölüme alayım sizleri...

Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınnn :)

İyi Okumalar...

💭💭💭

Gözlerimi Beyza'nın yüzünden çekerek omzumda ki eline baktım. O sıra bacağıma yemiş olduğum cimcik ile hafifçe inledim ve öne doğru eğildim. Bu hareketim omzumun Beyza'nın ellerinden kurtulmama sebep olmuştu. Bacağımı tutarak Lila'ya baktığımda kötü kötü bana bakıyordu resmen. Elinde olsa oracıkta Beyza'yı öldürecek gibiydi.

"Sorun değil, Teo zaten bana sandalye getirecekti."

Gözlerimi Lila'dan çekerek Neslihan'a mahcup bir şekilde baktım. O ise tebessüm ederek içimi rahatlattı resmen. Neyse ki bazılarımız sakindi. Teo masadan kalktığı gibi başka bir boş masadan sandalye getirdi. İkra ve Devrim Can'ın ortasına oturduğunda hızla Devrim Can'a sırtını döndü ve Lilayla İkra'ya bir şeyler demeye başladı. O sırada da Beyza'da yanıma oturmuştu.

"Naber Beyza?"

Alar'ın sorusuyla önüne düşmüş olan sarı saçlarını arkasına doğru attı ve tebessüm etti.

"İyiyim, sizler nasılsınız? Baya kalabalığız, tanımadığım yüzler var oldukça."

Beyza, Lila'nın arkadaşlarına göz gezdirdi. Gözleri Teo'da durduğunda hafifçe oturduğu yerden kalkarak ona doğru yumruğunu uzattı.

"Beyza."

Teo'da bir elini yumruk yapıp, Beyza'nın yumruğuna tokuşturdu.

"Teoman ama Teo derler."

Beyza yumruğunu Devrim Can'a doğru uzatırken Teo'ya doğru gülümsedi. "Teo, çok güzelmiş." Teo'da ona doğru tebessüm etti. Devrim Can'da Beyza'nın yumruğuna yumruğunu tokuşturdu.

"Devrim Can."

Beyza, tebessüm ederek tanıştığına memnun olduğunu söyledi ardından Neslihan'a doğru yumruğunu uzattı. Neslihan'da diğerleri gibi onunla yumruğunu tokuşturdu.

"Neslihan, bana da kısaca Nes derler."

Beyza bu sefer de İkra'ya doğru yumruğunu uzattığında keyifle söylendi. "Oh valla, ne güzel kısaltmışsınız isimlerinizi. Çok güzeller." İkra'ya baktığında İkra başını telefonundan kaldırarak önce yumruğa sonra Beyza'ya baktı ardından başına eğerek tekrardan telefonuna baktı.

"İkra."

Beyza yumruğunun havada kalmasına hafifçe bozulsa da hemen toplayarak Lila'ya döndü. Lila'da oturduğu yerden kalktı. Beyza'nın kısa olmasından dolayı Lila başını eğerek ona bakıyordu, Beyza'da başını kaldırmış bir şekilde ona bakmaktaydı. Lila yumruğunu yumruğuna tokuşturdu.

"Lila, İlke'nin sevgilisi."

Can alıcı kelimeyi söylediğinde gözlerimi şokla aralayıp Lila'ya baktım. O ise şeytani bir tavırla Beyza'ya bakmaya devam ediyordu. Masada öksürme, yuh, oha sesleri yükselse de ben gözlerimi Lila'dan ayırmadım, ayıramadım.

İlke'nin sevgilisi...

Kalbimi durdurmaya yetecek o can alıcı kelimeyi kurmuştu.

Aklımı da kalbimi de durdurmuştu güzel Lila.

LİLA İLKESİ /Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin