Selaammm...
Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın olur mu?
İyi Okumalar 🌸
💭💭💭
"Ben çıkıyorum."
Kapının hemen yanında bulunan askılıktan ceketimi alıp üstüme giydiğimde oturma odasının kapısında Eser beriliverdi. Boyalı sarı saçları iyice dağılmış, üstü desen zaten çıplak, altı desen Allah razı olsun ki bizi o görüntüden mahrum etmek adına şort giyiyordu ve iyi ki de giyiyordu
"Kimle?
Bileğim de ki saate baktım ardından başımı kaldırıp tekrardan Eser'e baktım.
"Gördüğün gibi tek."
Öne doğru çıktı, ardından sırtını kapının iskeletine yaslayıp kollarını önünde birleştirdi.
"Onu görüyorum zaten de sorum o değildi. İlla sana açık açık kimle buluşacak mısın diğer sormam mı gerek İlke? Hayır bir kere de leb demeden leblebiyi anla! Bir kere de şaşırt be oğlum." Sonlara doğru sesi yükseldiği için kaşlarım hafiften havalandı. Oda durumun farkında olacaktı derin bir nefes alıp verdi. "Pardon, birden fena gaza geldim. Arada oluyor biliyorsun."
Başımı hafifçe salladım ve güldüm.
"Hayır sorun şu. Sen ne zamandır annem oldun da beni sorguya çekiyorsun?"
Gözleri faltaşı gibi açıldığında sırtını duvardan ayırdı ve benden baya bir uzaklaştı.
"Hayır yani napim şimdi ben. Ananım senin anan diye efkara mı bağlayayım İlke? Gidip cinsiyet değiştirip sana benzeyen bir kız mı olayım? Daha sonra senle beni yan yana görünce aaa annesine benziyor bu çocuk mu desinler. Bunu mu istiyorsun? Hayır yani istiyorsan net cevaplar ver bana böyle alttan alttan imalar yapma."
Elimi burnumun kemerine götürerek hafifçe sıktım ve ofladım.
"Eser."
"Efendim."
"Yine saçma sapan cümleler kuruyorsun farkında mısın? Hayır aslında merakta ediyorum. Bu konuşmanın sonucunda gidip cinsiyet değiştirecek misin? Bir düşündüm de belki kız olduğun da daha az katlanılmaz olursun." Eser dudaklarını dışarıya doğru büzdüğünde başımı iki yana doğru salladım. "Vazgeçtim, sen hangi cinse bürünürsen bürün yine katlanılmaz olursun."
Birden göz kırpıp parmağını bana doğru şaklattı.
"Ha şunu bileydin."
Kapıyı açıp evden dışarı kendimi attığım da hızla Eser de kapıdan dışarı çıktı.
"Cidden kimle buluşucaksın?"
Asansörün düğmesine bastığımda aklıma gelen şeyle Eser'e döndüm.
"Maskeyi unuttum, bana maske getirirsen kimle buluşacağımı söylerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLA İLKESİ /Yarı Texting/
TerrorTÜM HAKLARI BENDE SAKLIDIR! ©️ LİLA İLKESİ ADINDA İLK KURGUDUR! Yayınlanma Tarihi: 20 Ekim 2020 Kapak tasarımı için @Ayss_n çoook teşekkür ederim. ❤️ 💜💭💜 Bilinmeyen Numara: Sana ilk görüşte tutularak en büyük hatayı yapan kalbimdi. Bilinmeyen N...