Selammm...
Buraları özledimmmm.... Hem de çoookkk! Sizler???
Hemen geçelim bölüme :)
Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın olur mu?
İyi Okumalar...
💭💭💭
İlke Ağsu
"Kanka uzat şu ekmeyi bana."
Yan tarafımda ki ekmeyi alarak yanımda oturmakta olan Eser'e verdim. Ekmeği hızla elimden aldığı gibi önünde ki salatayı yemeye başladı.
"Çatal ve kaşık diye bir şey var biliyorsun dimi Eser?"
"Biliyorum Alar ama ben her yemeği ekmek ile yemeği seviyorum. Diğer türlü doyduğumu hissetmiyorum."
"Bu türlüde doyduğunu hissettiğini düşünmüyorum da neyse..."
Eser omuz silkerek önünde ki çeşit çeşit yemekleri ekmekle yemeye devam ettiğinde Alar pes etmişçesine oflayıp önünde ki yemeğe odaklandı. Gözlerim tam karşımda oturmakta olan Lila'ya döndüğünde kalbim tekledi. Ona bakmam bile kalbimi harekete geçiriyor saniyede vücudumda ki tüm kanları hızlıca pompaladığına emindim.
Lila'nın başı olabildiğince eğik ve önünde ki parça tavuklarla oynuyordu. Yememesinden dolayı kaşlarım çatıldığında bacağıma bir tekme yedim. Hayır, aslında iki tekme yedim. Kaşlarım havalanırken yanımda ki Eser'e daha sonra diğer yanımda oturmakta olan Koray'a baktım. İkisi de yemeklerini yiyordu. Alar zaten baş köşede oturuyordu, Lila'nın iki yanında oturan Neslihan ve İkra'da bana tekme atmayacağına göre geriye bir kişi kalıyordu; Lila...
Dudaklarımdan büyük bir sırıtma geçerken Lila inat etmiş bir şekilde bana bakmayı reddediyordu. Oysa ki daha biraz önce mesajlaşmıştık ve ona baktığım için bana sinirlenmişti. Ona baktıkça kızarması acayip derecede hoşuma gitmişti ve böyle kızarmasından dolayı içimde o domates olan yanaklarını ısırma isteği uyandırıyordu.
Bacağımı yine tekme yediğimde bende bacağıma uzatmış olduğu bacağını iki ayağımın arasına sıkıştırdım. Direk başını kaldırarak yüzüme baktığında dudaklarım da karşılaşmış olduğu sırıtmadan dolayı kızarmıştı ama bu sefer sinirden kızarmıştı.
Bacağını çekmeye çalıştıkça daha çok sıkı tutuyordum. Ellerini masanın iki yanına koyarak sinir dolu gözleri gözlerimden çekmiyordu.
Masanın üstünde sessiz bir savaşımız vardı ama masa altında resmen bacaklarımızla savaş içindeydik.
Bu sefer o bana baktığından ben ondan bakışlarımı çekerek önümde ki parça tavuğu keyifle ağzıma attım. Attığım gibi de bacağıma can atıcı bir tekme yedim. Diğer bacağı salıktı dimi bunun, hay aksi!
Lila istediği tepkiyi bende görmenin zaferini yaşarcasına arkasına doğru yaslandı ve kollarını önünde birleştirdi.
Bu kız aklımı kaçırmama sebep olacaktı.
Bacağını çekiştirmeyi bıraktığında bacaklarımı geri çekerek onu serbest bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLA İLKESİ /Yarı Texting/
HorrorTÜM HAKLARI BENDE SAKLIDIR! ©️ LİLA İLKESİ ADINDA İLK KURGUDUR! Yayınlanma Tarihi: 20 Ekim 2020 Kapak tasarımı için @Ayss_n çoook teşekkür ederim. ❤️ 💜💭💜 Bilinmeyen Numara: Sana ilk görüşte tutularak en büyük hatayı yapan kalbimdi. Bilinmeyen N...