AÇIKLAMA 2

221 38 22
                                    

Açıklama 1'de yazmayı unuttuğum şeyleri yazacağım şimdi.

Lila'nın yaptı şey belki yanlış tamam hadi sizin değiminizle SAÇMA. Ama sizlerin bu tarz konularda, flörtünüzle olan konuşmalarınızda hiç ni saçma cümleleriniz olmadı?

Karşı tarafın ve ya siz konuşmaya kesmek için saçma bir şey söylemediz mi?

Hayır yani şimdi bu cümleleri Lila, İlkeyle konuşmayı kesmek için öyle saçma şeyler söyle diye çevirmeyin çünkü öyle bir şey yok.

Hayır ne bekleyorsunuz Lila'dan?

Bunca zamana kadar nasıl Textingler okudunuz bilmiyorum ama yeri gelecek bu kurgumda ve tüm kurgularımda da klişe şeyler okuyacaksınız. Zamanı gelecek karakterlerimin saçma salak hareketler yaptığını ve sözler söylediğini okuyacaksınız. Çünkü onlar bir karakter ve ben o karakterli sizden, benden ve herkesten görerek yazıyorum.

Yazmış olduğum şeyleri, yazmış olduğum karakterli sevmeseniz bile saygı duymak zorundasınız. Saygı duymayacak olan alınmadan ve gücenmeden kurgumu okumayı bıraksın.

Biraz empati yaparak yorumlar yaparsanız sevinirim.

Herkes üstüne alınmasın lütfen, üstüne alınacak okuyucular zaten kendini biliyor.

Ve gelmiş buraya bölüm atacağıma iki tane açıklama bölümü atıyorum ya helal olsun. Daha ne diyeyim.

LİLA İLKESİ /Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin