💜25.ALEV ALEV💜

242 43 111
                                    

Selam...

Geçen bölüm de bir ipucuyu bulamadınız size püü lan jdjxkdckkff.

Neyse bu bölüm öğreneceksiniz aslında biraz daha uzatacaktım ama kıyamadım sizlere neyse geçelim bölüme...

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın olur mu?

İyi Okumalar :)

💜💜💜

Lila Altun

Gözlerimi karşımda ki koltukta oturan kızdan alamıyordum. Hayır, zaten İlke'ye sinirliyim mesajlara bakmadığı için, evde birde Helin'den ve Beyza'dan başka bir dişi gördüğüm için gözümü hem kıskançlık bürümüştü hem de sinir seviyem baya bir yükselmişti. Hayır Beyza'nın da bu evde olması benim için sorundu ama sonuçta onu tanıyordum hani az da olsa konuşmuzluğumuz vardı ve Eser'le olan olaylarını bildiğim içinde İlke'ye o anlamda duygu beslemeyeceğine kanaat getirsemde güvenmiyordum ve ona karşı hep tetikteydim.

Ama bu kız...

İlke'nin çevresinde ilk kez görüyordum ve lanet olsun ki çok güzeldi. Böyle bir kızın, daha doğrusu tanımadığım bir kızın evde ne işi olduğunu da ayrıca merak ediyordum.

Alar ve Helin, işlerinin olduğunu söyleyip evden çıkmışlardı. Koray ve İkra desen balkondalardı. Neslihan desen kedi gibi yanıma tünemiş bir şekilde oturuyordu. Diğer yanımda da İlke vardı ve bir kolunu omzuma atmıştı. Eser ise piyasada yoktu.

Ortamda ki ölüm sessizliği devam ederken karşımda ki kız gözlerini İlke'den kesinlikle çekmiyordu. Birde üstüne üstelik suratında aptalca bir sırıtış vardı. Aptal dediğime bakmayın, kız harbi seksi sırıtıyordu ama neyse. Sorun benim olana böyle sırıtmasıydı.

Tırnaklarımı sinirden avuç içlerime gömeceğim sırada İlke elimi kavradı ve tırnaklarımı avucuma batırmamı engelleyip elimi sıkıca eline kenetlendi. Kaşlarımı çatarak ona baktığım da yüzünde ki muzip ifade hala yerli yerindeydi.

Eşek sıpası bu halimden zevk alıyordu!

Ama bende de sabır bir yere kadardı İlke efendi!

Gözlerim karşımda ki kıza çevirdim ve bakışlarını üstüme çekmek istercesine boğazımı temizledim. Ama hayır, kızın bakışı üstüme uğramadı. Bu tek kaşımın havalanmasına ve dişlerimi sıkmama sebep oldu. Öne doğru hafifçe eğilerek adeta sinirle tısladım.

"Benim olana bakıyorsun!"

Cümlem üzerine mavi gözleri aniden bana döndüğün de Neslihan kolumdan tuttuğu gibi beni geriye çekti ve fısıldadı.

"Sakin ol."

Neslihan'a ters bir bakış atıp fısıldadım.

"Karışma sen."

Ardından tekrardan kıza baktığım da İlke'nin elini daha çok sıktım. Bu kızın inatla İlke'ye bakıyor olması içimde ona dalma isteği uyandırıyordu.

"Siz..."

Kızın cümlesini tamamlamasına izin vermeden başımı salladım ve İlke'yi hızla kendime doğru çektim. Bunu beklemiyor olacaktı ki üstüme doğru yalpaladı ve yanak yanağı bir şekilde geldiğimiz de kafamı yakınlığımıza değil kıza odaklamaya devam ettim.

"Evet, evet. Sevgiliyiz."

İlke hafifçe güldüğün de dirseğimi karnına geçirdim. Sanırım biraz sert kaçmış olacak ki bir kaç saniye nefesini tuttuğunu ve bana yan bir bakış attığına şahit oldum.

LİLA İLKESİ /Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin