💭22.BEKARLIĞA VEDA💭

243 52 103
                                    

Selammm...

Instagramda bir kuzuya bölümü uzun tutacağıma dair bir söz vermiştim. O kuzu kendini belli edebilir mi?

Cidden bu arada elimden geldiğince bölümü uzun tutmaya çalıştım...

Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın ha...

İyi Okumalar...

💭💭💭

Evlenmek...

Lilayla.

Ne?

Başımı iki yana doğru sallayarak Lila'ya yazmış olduğum mesaja uzun uzun baktım. O mesajı atalı ne kadar oldu bilmiyorum ama Lila'dan hala bir mesaj gelmemişti. Şahsen bende olsam, ne mesaj atacağımı bilemezdim.

Ah be İlke, ah be oğlum...

"Olm duymuyor musun beni?"

Başımı kaldırarak yatağında yatmakta olan Eser'e baktım.

"Ne?"

Eser başını iki yana doğru hafifçe salladı. Ardından kıvırcık sarı saçlarını arkaya doğru attı.

"Haydaa! Senin kafa yine gitmiş dostum. Yine ne dedi yenge?"

Telefonun ekranını kapatarak yatağa attım. Başımı ellerimin arasına alarak Eser'e bakmaya devam ettim.

"Bu sefer o değil, ben bir şey dedim."

"Ne dedin?"

"Evlenelim dedim."

Eser'in gözleri kocaman olurken, yataktan aniden kalktı, daha sonra tekrardan oturdu. Sonra tekrar kalktı ve tekrar oturdu. Bu döngü birkaç kez daha tekrarlandı ve en son kalktığı zaman durdu ve uzun uzun bana baktı.

"Kusura bakma İlke ama senden hızlısı da mezarda yani. Habu yaşta evlenmek ne? Allahın adını veriyorum bana bir açıkla! Bu gencecik yaşta evlenmek ne? Abi kafayı mı yedin sen? Kendini bitirmek için mi uğraşıyorsun? Ha öyleyse söyle evlenmene gerek yok, dostun olarak ben bitiririm seni. O kadar masraf etmene gerek yok yani."

Oturduğum yerden kalkarak derin nefesler alıp verdim.

"Sadece ani oldu Eser, abartma."

"Abi sen çıldırmışsın."

Cümlesini kurduğu gibi odadan hızla çıktı. Ben ise odada resmen dört döndüm.

Lila'ya bunun üzerine daha ne yazabilirdim düşünmem gerekiyordu. Hayır bir cevap vermesi de gerekmezdi ama sadece benim bu kadar ciddi olduğumu bilse yeterdi. İlişkimizin eğlencelik değil, evlenmelik olduğunu bilmesi gerekiyordu.

"Ooo, hayırlı olsun. Evleniyormuşsun..."

Başımı çevirerek kapıya baktığım da Alar'la karşılaştım. O yavaşça içeri girip Eser'in yatağına oturduğu gibi içeri Eser girdi ardından da Koray.

LİLA İLKESİ /Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin