💜35.GEÇ KALINMIŞ SÖZLER💭

62 14 16
                                    

Herkese merhabaaaa...

ALLAHIMMM ŞUAN BUNLARI YAZARKEN Kİ HALİMİ GÖRMENİZİ ÇOK İSTERDİM!! NASIL DA ÇILDIRIYORUM OTURDUĞUM YERDEN... PARMAKLARIM TAKIR TAKIR KLAVYENİN ÜSTÜNDE GEZİYORR!! OF BU HİSSİ ÖZLEMİŞİM.

SİZLERİ ÖZLEMİŞİM...

Baya oldu ha? Yokluğumun çetelesini tutan var mı? Varsa eğer çetelenin altına büyük harflerle yazın SEL GERİ DÖNDÜ diye!!!!

Öncelikle çok ciddiyim önceki bölümlere hızla bir göz atın, kurguyu yazan ben olduğum halde uzun bir ara verdiğim için en baştan okudum. Ve bunu yaparken Lila İlkesi'nin konu eksikliklerini fark ettim. Şimdi tüm her şeyi tamamlama zamanı.

Lila İlkesi'nin Finaline kadar bir yere kaybolmak yok, söz!

Bölüm sonu merhabalaşıp hal hatır sorarız. Önce bölümü okuyun bi hasret giderin :) uzun zaman sonra döndüğüm için çerezlik bölüm diye hesaba katın bunu :)

Oylar ve yorumlar eksik olmaz dimi? :)

İyi Okumalar <3

💜💭💜

Lila: İlke?

İlke: Efendim güzelim?

Lila: Geçen gün sormak istemedim, doğum günün olduğu için hem olaylar baya karıştığı için. 

İlke: Sorun ne güzelim?

İlke: Ne oldu?

Lila: Gidiyormuşsun?

İlke: Söylemeye fırsatım olmadı.

Lila: Sorun yok İlke.

Lila: Gerçekten sorun değil.

İlke: Dinler misin?

Lila: Sen beni dinle önce.

Lila: Trip atayım diye yada ne bileyim bana nasıl önce söylemezsin gibisinden laf yapmak için demedim, sadece senden öğrenmek isterdim.

Lila: Evet, bende dedim. Her şey üst üste geldi, bir şeyleri sorup ya da demek için vaktimiz olmadı biliyorum.

Lila: Sadece, of ne bileyim İlke.

Lila: İçim burkuldu bi an.

Lila: Kötü oldum.

İlke: Lila..

İlke: Güzelim benim.

İlke: Anlatacaktım, sana tabi ki haber verecektim. Hatta kimden duydun bilmiyorum ama ben kimseye gideceğime dair bir şey söylemedim henüz.

İlke: Ablamın buraya gelmesinin sebebi buydu.

İlke: Beni alıp Eskişehir'e geçecekti.

LİLA İLKESİ /Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin