💭20.HALI SAHA💭

300 68 226
                                    

Selaammm...

Öncelikle bu bölümü 27 Aralık günü attığıma göre küçük bir şey de yazmam gerekiyor ki okudukça duygulanalım.

Ayss_n ortak! Demek 20 oldun ha! Ah be Ayşe, ah be kankam, ah be ortak sende yaşlandın ya. Neyse ki ben hala gencim oradan toparlıyoruz birbirimizi kdxkdkdkf. Senin deyiminle Laparalığı bırakıyorum ve İyi ki doğdun, iyi ki varsın diyorum. Seni seviyorum...🎉❤️

Sizi şimdi bölüme alayım ama önce; Bölümü oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın 💜

İyi Okumalar...

💭💭💭

"Gelmeyecek..."

Halı sahanın ortasında durmuş bir şekilde tribüne baktım. Helin ve Beyza en ön sırada oturuyorlardı. Bir kaç metre uzaklarında ise Neslihan ve İkra vardı ama o yoktu, Lila yoktu.

"Zaten gelemez demiştin."

Koray'ın cümlesiyle gözlerimi tribünden çekerek ona doğru baktım ve başımı hafifçe salladım. Doğru, gelemez demiştim. Saat geç olduğu için gelemeyeceğini açıkça belli etmişti zaten de işte... İnsanın gözleri sevdiğini arıyor böyle şeylerde.

"Orası öylede ne bileyim Koray. Belki gelir, sürpriz yapar diye düşünmüştüm."

Elimi saçıma götürerek iyice dağıttım ve olduğum yerde birkaç kez zıplayıp ısınmaya başladım.

"Aranız nasıldı en son?"

Koray'da benim gibi ısınmaya başlarken sorusunu da sormayı unutmamıştı.

"Limoni."

Kollarıma iki yana doğru açıp bacaklarımı germeye başladığım da Koray tam önüme doğru geçip kendini yere attı. Alttan bir şekilde bana bakmaya devam ettiğinde kendimi toparlayarak bende yere oturdum.

"Neden? Ne oldu ki?"

"Beyza'ya öyle bir takmış ki Koray sana anlatamam. Kafasında onu hangi karaktere soktu bilmiyorum ama kızı bana aşık yaptı. İkimizin için, ilişkimiz için onu tehdit olarak görüyor." 

Yapay çimleri sinirle çekiştirmeye başladım.

"Beyza sana mı aşıkmış? Ne? Oha ama... Kusura bakma ama burada baya saçmalamış. Beyza'nın zamanında Eser'e yanık olduğunu, şimdi de Eser'in Beyza'ya yanık olduğunu bilmiyor mu bu kız?"

Başımı hafifçe olumlu anlamda salladım.

"Bilmiyordu ama söyledim. Aramız gereksiz biri yüzünden bozulmasın diye ona her şeyi doğru düzgün anlattım, açıkladım. Ama o, ne desem beni suçladı. Ne desem suçlu oldum." Hafifçe omuz silktim ve Koray'a baktım.  Pür dikkat bana odaklanmıştı. "Belli ki benim ona güvendiğim kadar o bana güvenmiyor. Aslında net yani, Lila bana güvenmiyor."

Koray hızla doğruldu.

"Haydaaa. Abi şimdi onu nereden çıkardın? Kız güveniyordur sana."

LİLA İLKESİ /Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin