Selaammmm...
Ya İlke ve Lila'yı çok özlüyorum ben, sizlerde özlüyor musunuz?
Medyada İlke oğluşum var, ağzınızın suyunu silin hemen kızlar. İki güzel söze, iki güzel yüze düşmeyelim hemen. Dobarlanın çabuk jnfrvjndgjnjdkf
Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın :)
İyi Okumalar <3
💭💭💭
Aşk...
Bir hece, üç harften oluşan bir kelime.
Keşke sadece kurmuş olduğum cümle kadar basit ve sıradan bir kelime olsaydı ama değil.
Bazılarımızın hayatını karartan bazılarımızın da hayatını aydınlatan bir kelime aşk.
Ben ise şanslı olanlardandım sanırım. Ve ya şansım Lilaydı.
Aşk benim hayatımı aydınlatmıştı, Lila hayatımı aydınlatmıştı. Hem de öyle bir aydınlatmıştı ki bir şeylerin daha iyi farkına varmıştım. Hatta hala bile farkına varmaya devam ediyorum.
Mesela sevmek ve aşık olmak; kıskanmak, kısıtlamak ve yasaklamak değilmiş. Asla bunlar değilmiş.
Sevmek ve aşık olmak; üstüne titremekmiş, onu düşünmekmiş, onu koruyup kollamak, onu tanımak istemekmiş.
Ama bizim bu lanet çağımızda aşk ve sevgi kısıtlayarak, saçma salak bir şekilde kıskanarak ve yasaklayarak ilerliyor. Bu bana bir erkek olarak yanlış gelse bile bunları yapanda erkek. Ve kendi hem cinslerime bu konuda çok fazla sövüyorum.
Bir kıza, kız kardeşine ve ablana nasıl davranılmasını istiyorsan öyle davranacaksın bu hayatta. Sonuçta oda bir abinin ve ya ablanın kardeşi. Annenin babanın bir evladı. Onlarda kardeşine, kızına güzel davranılmasını isterler, her aile gibi.
Ama bizde tam olarak durum şöyle oluyor. Sevgilinin yeri gelir azına edersin yeri gelir bağırıp esip gürlesin. Ama bir erkek gelip kız kardeşine ve ya ablana hafifçe sesini yükseltse ortalığı darmaduman edersin. Belki o erkeği yaşatmazsın.
İşte o yüzden benim sürekli sığınmış olduğum bir cümle var. 'Sana yapılmasını istemediğim bir şeyi başkasına yapma.'
Annemde babamda beni hep bu cümleyle büyüttü. Aman oğlum bak senin de ablan var kızlara öyle davranma gün gelir senin de ablana öyle davranırlar diye.
Ama zaman geçtikçe kendi başına daha iyi öğreniyorsun.
Ve Lila işte, bunları daha iyi anlamamı ve fark etmemi sağlayan, hayatımı güzelleştiren kız. Sadece iki görmemle beni kendine bağlayan bir peri adeta.
Lila aslında dıştan bakıldığı zaman etrafına karşı soğuk duruyormuş gibi gözüküyor. Hatta büyük ihtimalle egolu biri olarak bile düşünen vardır. Ama öyle değil.
Egolu olan bir insan, etrafına soğuk duran bir insan küçük bir sokakta bulunan küçük bir kitapevine girmez. Asla girmez. Çünkü egolu insanın burnu havadadır, hep adı duyulmuş yerlere gider ve marka peşinde koşar. Ama Lila öyle değil. Lila içini ısıtan, ona huzur verecek yerlere giden bir kız. Ne marka takıntısı var gibi duruyor ne de burnu havada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLA İLKESİ /Yarı Texting/
HorrorTÜM HAKLARI BENDE SAKLIDIR! ©️ LİLA İLKESİ ADINDA İLK KURGUDUR! Yayınlanma Tarihi: 20 Ekim 2020 Kapak tasarımı için @Ayss_n çoook teşekkür ederim. ❤️ 💜💭💜 Bilinmeyen Numara: Sana ilk görüşte tutularak en büyük hatayı yapan kalbimdi. Bilinmeyen N...